Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Zyrocz... Strategist... littsnill... Strife_Cloud... Soraki... Fanzypanzy... Polen Shot v3...

Dette er et knippe brukere på GR jeg umiddelbart kommer på, enten på grunn av brukernavnet, min oppfatning av brukeren eller... hva som helst, egentlig.

Zyrocz skuffer meg aldri (eller alltid, avhengig av hvordan man ser på det) når han kommer med krasse kommentarer og milde personangrep mot andre brukere. Strategist er alltid saklig og nøktern. Det er noe jeg har bitt meg merke i. Men jeg syns det er en fyr med peiling. Littsnill har bare et så... "søtt" brukernavn. Men skinnet kan bedra, og han kommer med sterke meninger, slik jeg har opplavd ham. Det er vel derfor han anser seg som bare litt snill? Strife_Cloud er bare så... god. Han har konge brukernavn, og han er en fantastisk god skribent. Soraki husker jeg fra begynnerfasen min her på GR, da jeg ofte var innom Final Fantasy-forumtråden. Der konverserte jeg blant andre med Soraki om... vel, Final Fantasy. Fanzypanzy er de gangene jeg har møtt på ham litt uenig med artikkelen, eller bloggen eller hva enn det er han kommenterer, men ikke så veldig. Han vil bare si sin egen mening, og det er jo greit, synes jeg. Polen Shot er en som har som mål i livet å nevnes i en blogg av typen "ramse opp brukernavn på GR". Jeg har ved flere anledninger fått denne oppfatningen av ham, og vel, her får han sine 13 seconds of fame...

Ok, hold your horses! Nå håper jeg ingen av brukerne jeg har nevnt her føler seg hengt ut eller krenket eller noe annet negativt. Sjikanert, hetset, mobbet? Nei, ta det som et slags komplement. En tribute? Jeg vet om dere, jeg kjenner dere igjen, og dette er kortversjonen av min oppfatning av dere, og helt personlig.

Jeg må være ærlig, og si at denne bloggen ikke bare er ment som nok en meningsløs tribute til brukere på GR, noe som av en eller annen grunn har blitt veldig populært den siste tiden. Nei, jeg har en annen agenda. Jeg er nemlig litt nysgjerrig på om noen legger merke til meg her på GR. Eller er jeg så anonym og cloaked som jeg selv tror?

Noen brukere legger man jo spesielt merke til fordi de er veldig aktive, men aktivitet har ikke alltid alt og si for hvorvidt man legger merke til brukere eller ikke. Har det vel?

Så, hva skal til for at du husker en bruker? Brukernavn? Aktivitet? Temperament?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
You made it in lief!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Zyrocz:
Hey dudes, jeg ble nevnt i en blogg http://images1.memegenerator.net/ImageMacro/4621636/You-Jelly
.jpg?imageSize=Large&generatorName=You-Jelly-hah


Woah, utrolig
http://reecehome.homeip.net/gallery/var/albums/funny/riveting-tal
e-chap.jpg?m=1272645468
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
meme-party? I'm out...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
  • 192
  • 192
Svaret er "jupp", legger godt merke til deg, selv om navnet ditt kanskje er en smule komplisert
Get ready for a better you
  • 0
I løpet av mine fem år her, har jeg begynt å se på alle de aktive brukerne på GR som ekte venner.
Selvom jeg aldri har møtt eller snakket med noen av dem utenfor siden (med noen veldig få unntak) så er det ingen andre mennesker jeg har mer kontakt med enn de som holder til her.

Jeg er ikke så god på å huske brukernavn og hvem som sier hva til enhver tid.
Men jeg føler jeg kjenner den faste gjengen her bedre enn noen utenfor siden.

Det sier vel sitt om meg og mitt sosiale liv, men jeg liker å ha det sånn.

Her er det mange som deler mine interesser og som sliter med de samme problemene som meg og gir hjelp og støtte uten at jeg har bedt om det.
Og det betyr enormt for meg, som knapt tør å bevege meg ut i den "virkelige verden".

Så hva skal til for at jeg husker deg/dere?

Bare vær en del av gjengen på GR...

Mer skal ikke til i mine øyne.

Og om jeg ikke husker brukernavnet ditt,
så betyr ikke det at du er usynlig.
  • 0
Tommy Kvaernerud... I feel you. Jeg må si jeg føler det litt på samme måte. Litt...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Tenker at jeg kan masse brukernavn, men ingen kan mitt.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Har dere hørt om han Crazy Eyed Gamer? Han er ganske kewl
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Ja har hørt om han, men hvem i huleste er Crazy eyed gamer93, det er spørsmålet... En gal fanboy, en gutt med dårlig fantasi, Who knows >_<
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Han har man også hørt om! Ur rite, hiz kewl!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
For at jeg skal huske en bruker skal brukeren ha noe verdt å huske.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg kan vel egentlig ikke si at jeg har lagt noe særlig merke til deg. Men det kan vel hende vi ikke holder til på samme tråder.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg husker to brukere her på GR. Den første er RDB som var den mest episke brukern jeg har møtt på, og etter det er det TommyK og skaper et flott miljø her.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Faen, her trodde jeg dette skulle være en filosofisk rant om eksistensialisme.

Anyway.

Skriv innholdsrike, gode, fyldige innlegg som faktisk har noe smart å si. Slik får du min oppmerksomhet. Når jeg var mest aktiv på forumet var det mange slike brukere (LuXe, The Heretic, Crazy Kraken, TommyK, peterernoob, Zechez, verbatim, michae2109, Xenphon, sersjant drittsekk, NinkeKuN, Suppeelsker, remote, pekey, etc), men nå kan jeg nesten ikke komme på en eneste.

Er jo noen av de som henger litt igjen, men av aktive brukere nå i dag er det faktisk bare èn bruker jeg klarer se som jeg syntes virkelig skiller seg positivt ut på måten jeg beskriver. Ikke at jeg bitcher om at kvalitet på forumet har gått ned or anything, men opplever ihvertfal mye færre, som du sier, minnesverdige brukere nå for tiden enn jeg gjorde før.

"Så, hva skal til for at du husker en bruker? Brukernavn? Aktivitet? Temperament?"

Siden du spør meg så konkret kan jeg vel gi deg et konkret svar, selv om det føles dumt fra min side. Vel. Care. Jeg er en dum person uansett. Here goes:

Vær smart. Skriv smart. Smart. Care i brukernavn og sånt piss...
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Hm.. Jeg antar at jeg merker brukere ved aktivitet.
Nicknamet er det siste jeg tenker på når jeg ser noen "store brukere"
  • 0
@Crazy Kraken

Hvem er RDB? vet det skal være forkortelse for noe.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
God blogg

Synes også at Soraki er en snill og god person
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Snill og god? Jeg? Damnit, jeg som prøvde å bygge meg et rykte som GRs bad-boy!
Just kill him with your awesome
  • 0
Haha, Soraki... bad-boy? Njaa, ikke i mitt hode. For meg er Zyrocz GRs bad-boy.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
I mine øyne er du en stor og slem fyr Soraki. Noen ganger når du ikke vet om det kaller jeg deg en dust!!!!
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
D U S T = Deilig, uimotståelig, sexy, tiltrekkende. Just so you now it...
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Dum, utilltrekkende, sur, teit!
There you have it son!
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Med en gang jeg så at du nevnte brukere trykket jeg F3 og skrev inn Polen Shot v3. Ingen treff. FUUU
Veni, vidi, avicii
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!