Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Utsende hjelper ikke så mye om du er drittkjedelig da.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Det er sant Kvidobleg
  • 0
Puppene kan nok virke veldig store i mitt forsvar!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Jeg ser først på puppene. Fordi jeg elsker pupper.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
"Women admire naked women as the kind of body they would like to have, while men admire naked women as the kind of body they would like to have tied down and squealing on the end of their dicks." - Yahtzee Croshaw


Men for å svare skikkelig; jeg ser på brystene til en jente, men kun om hun har klart å fange oppmerksomheten min og jeg har sett hvem det er, ansiktet, og om dette faktisk er en jente. Har stirret på manboobs før ved den tilfeldigheten at jeg stod i en trapp, snudde meg for å gå opp igjen, og bak meg stod en fyr som fint kunne hatt hovedrollen i Free Willy; det hele endte med en nok så pinlige 30 sekunder der jeg fikk se hva kalorier og en trang t-skjorte kan gjøre med et menneske. Formene ble gjort ekstra tydelige takket være svetteringene.

Men ja, jeg skal innrømme at jeg liker disse to kjertlene som kvinnene har foran på brystpartiet sitt.

"I'm 100% red hot hunk of man, and all men like watching boobies jiggling around, when they're not lifting weights, grunting and messing around under the bonnets of expensive cars (the men, that is, not the boobies)." - Yahtzee Croshaw

OK, skal roe på Yahtzee sitatene, men noen av dem er bare geniale!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Er det noe annet som er verdt å se da?
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Her er en fra FML som ser på puppene først.


''Today i was masterbating to a woman with huge tits.. when i was done i scrolled down and saw she had a penis FML''
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Gjør det samme som spreeky gjør
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det spreeky sa. Pupper har ikke så mye å si for meg så lenge jenta er snill og grei
  • 0
Tja, litt gammel nå, men denen artikkelen er jo ganske artig med tanke på denne bloggen

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10090845
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Kommer an på om hu står vendt mot meg eller fra meg det

Rumpe eller pupper, sier ja takk, begge deler . Synes dog øynene og ansiktet er utrolig viktig også!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!