Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siden det tross alt er Valentinsdagen, så smeller jeg til med litt rock som passer inn i den sammenhengen. U.S. Royalty er i skrivende stund det bandet med størst hype på musikksamfunnet Last.fm, og det virker ikke som det er helt uten grunn. Med biter av blues, country, pop og rock smeltet sammen blir det vakker, vakker musikk.

Debutalbumet MIRRORS kom ut for noen få uker siden, og har ikke akkurat fått mye oppmerksomhet blant norsk musikkpresse. Derfor er det vel på høy tid at noen forteller om dette Washington-bandet.

U.S. Royalty - Equestrian

Spotify

<bild>
How YOU doin'?
Chill hard, man!
  • 0
Interessant sound de har, disse tror jeg jeg skal sjekke ut litt nærmere
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Høres herlig ut. Du har virkelig øyne for gode indie-rock band!
  • 0
Work Drugs er ikke for meg, men jeg takker for å ha gjort meg klar over US Royalty--jeg tror jeg skal høre litt mer på dem, se om de fester seg.
Takk igjen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!