Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette er kort blogg og mitt siste. I dag har jeg tenkt og tenkt veldig mye på om jeg skal slutte på GR elle rom jeg skal blir og her er svaret:
I løpet av dagen kommer jeg til å slette brukern min i GR på grunn av visse grunner som jeg ikke orker forteller veldig mye om men jeg kan fortelle
en av dem er dette.

Her er en av dem: http://no.wikipedia.org/wiki/Depresjon_(sykdom)

Jeg må innrømmer at jeg lider av depresjon
og jeg har hatt det en god stund en veldig lang stund. Kanskje lengre enn da jeg meldte meg på GR god only knows

Depresjon er en slags mentalsykdom som påvirker hvem som helst uansett alder og uansett hvor man kommer fra. For å være er jeg redd veldig redd for hva som skjer med meg i fremtiden og dette er ikke koselig sykdom det er en ting sikkert.


Kanskje jeg kommer tilbake til GR når jeg har følelse mine og sinnet mitt under kontroll og for å være helt ærlig var dette vanskelig å skrive om men
det var morsomt så lenge det varte så takk for meg og lykke til videre på GR
alle sammen og kanskje vi ses i fremtiden hvem vet

Lagt til 15.02.2011

Etter mye fine kommentar har jeg bestemt å bli på GR beklager bryet
The cake is a lie
  • 0
Trist. Jeg har vel også litt depresjon. Det er ikke gøy. Jeg tenker veldig ofte, triste, deprimerende tanker. Det eneste andre sier om meg er at jeg er tard, rar, gamingnerd, usosial, teit, og lignende. Jeg har veldig få venner, og ingen av dem går på skolen min. Jeg har tenkt flere føle tanker om hva jeg bør gjøre med livet mitt, og konsekvensene av det.

Men hva har det med GR å gjøre? Noen av grunnene til at jeg er på GR er at folk flest her er hyggelige til hverandre, og hjelper hverandre!

Lykke til! Men du trenger ikke å slette GR brukeren din synes jeg, det gjør nok ingenting bedre.
  • 0
@ Parkour Gamer Kanskje jeg tar meg lang pause fra GR. jeg får se hva jeg gjør
The cake is a lie
  • 0
Men det hjelper ingenting. Jeg har blitt mobbet på facebook, og tok meg en pause derfra. Det hjalp litt. Men blir du mobbet på GR? Nei, ikke såvidt jeg kan se. Tenk heller på GR som noe positivt, ikke noe som er "skadelig" for den mentale helsen din. Ingen grunn til å stoppe å være her
  • 0
@ Parkour Gamer GR har ingen ting med mentalhelsa min å gjøre men mange andre grunner
The cake is a lie
  • 0
Noe som skal være ganske bra mot depresjon er ganske enkelt et godt sosialt nettverk; GR kan være nettopp det.

Jeg kjenner noen som lider av kroniske typer depresjon, og sånn tidvis har jeg selv følt meg ganske langt nede--det er bare kjipt egentlig.
Heldigvis har jeg i alle fall funnet ting (f.eks. venner) og aktiviteter som gir meg mening og glede i hverdagen og med tanke på fremtiden.
Jeg håper du klarer deg (relativt) bra!
  • 0
@Nilas Jeg overlever nok
The cake is a lie
  • 0
Du kommer vel ikke til å slutte med spillinga?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
@ bent_a Nei da jeg kommer fremdeles til å spille
The cake is a lie
  • 0
Det hørres bra ut. Lykke til, uansett
-Kill -Loot -Return.
  • 0
@ bent_a Takk du blir ikke kvitt meg så lett.
The cake is a lie
  • 0
Lykke til videre!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
@shotgunrain12 Takk
The cake is a lie
  • 0
Lykke til videre
  • 0
@ the Zelda guy Takk
The cake is a lie
  • 0
Trist å høre, men lykke til videre i livet!
Fem-stjerners medlem
  • 0
@fattigmann Takk
The cake is a lie
  • 0
http://open.spotify.com/track/2veOWdoKyg8GIbah5YOTOP

Hør gjennom dette albumet! The Cure har hjulpet mange forskjellige mennesker med depresjon, blant annet Tim Burton. Og hjalp meg gjennom kjærlighetssorg, kind of. Egentlig så er det et ganske deprimerende album, men sabla digg å høre på anyways.

Men du får ha lykke til videre, og håper at det ordner seg!
Love will tear us apart.
  • 0
Trist å høre, men lykke til videre!
Håper vi snart ser deg på GR igjen!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Etter å ha lest alle disse fine kommentarene har bestemt å bli på GR men jeg kommer til å ta en pause en liten stund
The cake is a lie
  • 0
Trist å høre , men vist du velger å komme tilbake, så er du alltid velkommen tilbake

Lagt til 2011-02-13 10:55:
Shit, han posta rett før meg. Bra du har bestemt deg for å bare ta en pause da
Let the voice of love take you higher
  • 0
Always look at the bright side of drugs. Woohoo, wohoo, whoo, wohooo.
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
@littsnill Hahahahahaha
The cake is a lie
  • 0
  • 192
  • 192
Trist. Må bare si jeg hater folk som mobber personer som de vet ikke har det bra. Så hvis noen mobbere leser dette: DERE ER IKKE BEDRE ENN MORDERE, OG ØDELEGGER LIV ETTER LIV! KANSKJE DERE BURDE SNAKKE MED NOEN FOR Å I ALLA FALL PRØVE Å TILPASSE DERE DET SOM KALLES "SAMFUNNET"!!!
Get ready for a better you
  • 0
Fint at du blir! Det er alltid dumt om noen dro.

og det er alltid trist å lese en blogg at en quitter også får man nesten ikke sjanse til å kommentere før person hadde slettet brukeren sin
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!