Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

sorry for at teksten er så kort,jeg fikk ikke tid til å skrive så mye som jeg hadde tenkt.Men lenger fram i tid skal jeg skrive lengere tekster som er mer spenende.

Nr.1 Red Dead Redemption/Undead Nightmare: spillet hadde alt jeg kunne tenke meg.å histroiene er brae.

Nr.2 fable 3:jeg likte historien og detaljene var gode.Dette kunne vært det beste men RED DEAD REDEMPTION/Ù.N var bedre.

Nr.3 Heavy Rain:spillet var avslapende og bra. det var et spill der man kunne slappe av vis du har problemer hjemme.

Nr.4 God Of War 3:syntes hisorien til alle spillene var gode.Jeg likte slutten.

Nr.5 Gran Turismo 5:har altid likt bil- spill.Spesielt dette spillet,dette var bra.

Nr.6 Mass Effect 2:ikke fult så bra.noe med spillet jeg ikke likte.Jeg fikk meg ikke helt inn i spillet.

Nr.7 starcraft 2:spilte det til en venn et spill jeg ikke vil anbefale.For de som spiller wow liker kansje spillet,men min mening er at spillet ikke er så bra.

Nr.8 Assassins Creed BrotherHood:hadde trodd det var bedre.Ble litt skuffet der jeg hadde trodd det var bedre,da jeg så trailer, men så ble jeg så skuffet.

Nr.9 Demons Sould:Det var så dårligt.Likte ikke spillet i hele tatt.

Nr.10 Halo Reach:et ord:skuffet,hadde trodd at det var bra,men det var det ikke.

Jeg gleder meg til alle de nye spillene som kommer snart.
Dette er min mening:)
  • 0
Det er bedre om du heller legger ut bloggen når du har fått tid til å skrive om hvert spill, hva som gjorde dem så bra ect. Ikke så mye vits å legge ut en halvferdig tekts. Bare tenk på det til neste gang ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Eivind : Du stjerler ordene mine. Et godt ekspempel på en sånn her blogg med mye om hvert eneste spill er *Skryte* *Skryte* min blogg om Game of the Year.
*MacGyver Theme*
  • 0
jeg var enig om det du skrev så jeg tok noen av dine ord.å så bled jeg ikke ferdi.hadde tenkt å jøre mere snere.

Lagt til 2011-02-12 17:25:
jeg er ny. vill du at jeg sletter det?
  • 0
Neida, men bare husk det til neste gang, og kanskje om du føle for det så kan du endre litt på det når du har tid
*MacGyver Theme*
  • 0
*Kremt* Gran turismo 5?
Per aspera ad astra
  • 0
ja spillet er jo bra
  • 0
Topp 10 spill så skriver du at du ikke liker halvparten...

Virka mer som du la det verste spillet i bunn og beste på topp.
What seems to be the officer, problem?
  • 0
Dette er din mening ;)
Selv.. i loooove REACH !
Ble først sykt skuffet, men også var jo Call of Duty: Black Ops på tronen, men det daffet etter en liten stund, så da tok jeg opp Halo en dag.. og det er faktisk sykt bra !
Bedre å tisse i mosen en å mose tissen :D
  • 0
Ser at du spilte 10 spill i fjor
  • 0
Jeg synes at du burde gi en litt mer grundig besvarelse på hvorfor du synes spillet var f.eks. skuffende eller hva som gjorde spillet bra. Dette blir rett og slett for simpelt.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Jeg må ærlig talt innrømme at jeg nesten trengte en tolk for å forstå denne teksten...
Vær så snill, fokuser litt mer på å skrive riktig, og litt mer om hvert spill til neste gang!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
d va my å rett når æ sku rett texten din ;p



bruk mer tid på alle de neste du lager
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!