Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har du noen gang angret på at du ikke hadde tatt backup av dine bilder, programmer m.m? Selv er jeg blitt veldig avhengig av å ta backup og spesielt av bilder og arbeidsdokumenter, mailer m.m. For jeg har hatt diverse harddiskkræsj opp igjennom min tid i Gamereactor. Faktisk har jeg mistet tre måneder av familiens liv med at en haug med bilder forsvant på en harddisk som plutselig tok kvelden. Dette medførte til at jeg faktisk tar to backuper for å være på den sikre siden på flere forskjellige harddisker.

Så nå har jeg fire eksterne harddisker som jeg har blant annet har backup på og føler meg rimelig trygg. Til uka skal jeg legge alt av bilder og viktige dokumenter på en harddisk som igjen skal leveres til mine svigerforeldre bare for å være på den sikre siden. For meg er altså backup veldig viktig og mange av de som jeg har anbefalt backup til, har faktisk opplevd at harddisken deres har sluttet å fungere. Nei, ta backup av ting du er redd for på maskinen og sikker deg om harddisken plutselig skulle finne ut å IKKE være med mer.

Er du en person som synes backup er viktig eller bryr du deg ikke om backup på grunn av tingene på harddisken ikke har noen verdi? Har du noen ang tatt backup av ting du er redd for?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Vil svare på tittelen til bloggen:

Backup - Noe du får 5 minutter etterpå i spill som Battlefield etter at n00b squaden din ikke kan spille ordntlig

så går vi til det mer seriøse:

Jeg har ikke tenkt tanken på Backup, har ikke hatt noe behov, men i det siste har jeg tenkt å kjøpe en Ekstern harddisk for backup og div filer, fordi jeg har begynnt selv å bruke pcen til bilder og dokumenter med skolen
  • 0
Har aldri vært så flink på det med backup selv. Burde kanskje bli bedre.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg har backup på alt jeg har skrevet og alle bilder jeg har tatt. Synes det er viktig, så jeg ikke mister alt sammen i tilfelle Blue Screen of Death.
  • 0
Vi har to harddisker, to PCer og litt på PS3en for å ikke miste noen digitale familie bilder.
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Jeg hadde ikke backup da min ps3 streika!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jeg har alt det viktigste på en ekstern harddisk jeg
*MacGyver Theme*
  • 0
Vi har en hjemmeserver som tar backup av alle filene våre en gang om dagen!
Nei men da så
  • 0
Har ikke tatt så mye backup, men burde uten tvil gjøre det mer, bare synd at jeg er så lat at jeg aldri tar meg tid til å gjøre det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Må ta Backup av Macen som jeg bruker til skolen en gang i uka. Vi jobber som regel med ganske tidkrevende prosjekter, og det å miste alt vi har jobbet med ville vært ganske kjipt. For ikke bare gjør det så man må ta alt på nytt igjen, men det kan også gå utover karakteren om man ikke rekker å gjøre det på nytt igjen.

Minner meg forresten på at jeg må ta Backup av den nå, har ikke gjort det på nærmere 3 uker
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hvor får jeg tak i en sånn T-Skjorte?
*_*
  • 0
Hmm, takk for påminnelsen.
Der, nå førte jeg det opp i kalenderen, så da skal jeg ta backup når jeg er på kontoret etter trening i ettermiddag.

Takk igjen
hehe
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Har tre-fire kopier av alle dokumenter og bilder, spredt rundt omkring på forskjellige rom i huset, samt på interkontinentale servere.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!