Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har ofte fått hørt frasen fra Ann Helen hvor hun sier "dette ser faktisk dritlekkert ut på deg"! Det uten selv å se det. Hva er det som gjør damer så flinke til å se hva som passer å gå med for oss mannfolk? Er det at vi mannfolk ikke klarer å se det eller er vi bare sånn passe inn i hva moter er og hva vi skal ha på oss. Selv har jeg fått høre mange ganger at jeg ikke klarer å velge de mest sexy eller tøffe klærne og hvor jeg helst vil at Ann Helen skal velge for meg.

Selvsagt ser jeg hva som gjemmer seg bak det superbelyste speilet i en merkebutikk, men jeg ser ikke for meg selv i tøffe og sexy klær noe Ann Helen gjør på flekken.

Er vi menn analfabeter når det kommer til moter og vil vi heller gjøre oss ferdige med kleskjøpet slik at vi kommer oss kjappere til Teknikkmagasinet i stedet? Er vi for tafatte til å velge oss klær som ser tøffe og sexy ut på oss? Selv velger jeg å tro på at det er uvitenhet. For etter at Ann Helen har valgt et klesplagg til meg, så ser jeg litt hva hun mener og hvorfor hun velger det. Hun har god smak og velger alltid klær jeg liker med en gang, men når jeg selv står og prøver klær (uten input) så sliter jeg som bare rakkern.

Nei, jeg er veldig enkel i klesveien og setter ingen krav til meg selv på den fronten. Okei da sjø. Litt! Jeg skal selvsagt ikke se ut som et dass, men at klærne jeg går i skal reflektere meg som person og ikke noen jeg prøver å være. Slik tenker jeg. Heldigvis vet Ann Helen å velge stilige, flotte klær til meg og jeg er veldig takknemlig for det. Hadde hun ikke gjort det, ville jeg nok ha sett ut annerledes i klesveien...

Hvordan er det med deg? Sliter du med dette og at du heller tenker "klær er klær"? Har du en kjæreste som er flinkere enn deg til å plukke ut klær eller har du såpass god smak at du klarer deg helt fint selv? Hva mener dere jenter om dette temaet, er vi gutter mer nøytrale når det kommer til moter?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Klær skal passe. Jeg gidder ikke pine meg selv med ubehagelige klær fordi noen idioter i Hollywood eller Paris har bestemt at det ser finere ut om man lider i klærne.

Klær er klær.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Bryr meg om hva jeg går med, men vet ikke om det akkurat er mote. Bruker vanligvis å gå med farget bukse og en farget t-skjorte eller Cardigan. Går aldri med hettegenser, og har bare merkeklær
Veni, vidi, avicii
  • 0
Jeg vil jo selvfølgelig se best mulig ut, på en behagelig måte. Går vanligvis i slimme chinoser/jeans og cardiganer og bestefarsgensere. I aim to please myself.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Er enig med Strategist her. Det er ikke akkurat tvangstrøyer som skal på kroppen. Hvordan klærne ser ut er jeg ikke så veldig nøye på. Så lenge det er en ganske simpel genser og dongri. Så er jeg mer enn fornøyd.

Når jeg er hjemme går jeg ofte bare rundt i en treningsbukse, så stresser ikke så mye på "image" for å si det sånn
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
blyantkvesser u stole my style bich. copycat
Veni, vidi, avicii
  • 0
I got my own style.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
I got my own style.


You got my style.

Til sko pleier jeg å bruke fargede slip ons. Har noen orange, noen gule og noen cyan. Så jeg kler meg ganske fargerikt. Men passer på at de fargene passer slik at det ikke blir rød og grønn etc.
Veni, vidi, avicii
  • 0
Vel, jeg kjører ikke fargerikt. Bruker mye mørkeblått og grått
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Har en fetish får skjorter, men det funker dårlig om vinter'n
  • 0
  • Play
  • Play
Eg gir blanke F i hva som e dagens mote; eg går med det eg syntes e behagelig.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
På skolen, så har jeg liksom sånn vanlig stil. Hjemme er det jobbebuksekosing.
  • 0
Ganske vanskelig å finne klær i min størrelse,
så jeg er rimelig enkel i klesveien.

Som regel bare en enkel olabukse og ei skjorte eller en hettegenser.

Viktigste er at det er ålreit å ha på
og at det er billig.

Eneste som koster en del, er sko...
  • 0
Ka e vell mer sexy,på en voksen mann,enn en svart T-sjorte med med en svær lilla granat i front + GR logoen ?
The gavel corrupts
  • 0
bryr meg egentlig ikke så mye om klær!

men jeg føler meg litt 80 tallet!
skinn jakke og pilot briller!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Når jeg bare går hjemme bare tar jeg noen klær fra skapet. Når det kommer til skole så tenker jeg vel litt konsekvent. Må si at vintage t-skjorter er favoritten
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Mote? Har ikke hørt om det nei
Men jeg driter i mote jeg
  • 0
Jeg er jente, og helt nøytral når det kommer til temaet mote. Klær har aldri interessert meg. Har selv en ganske avslappet, "casual" stil der jeg ikke tenker så mye på hva jeg har på meg, og jeg bryr meg ikke noe særlig om noe er "moteriktig" eller ikke, så lenge det ser ok ut.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Bryr meg svært lite om utseende på klær. Går derfor med joggebukse ved alle anledninger året rundt.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Kjører for det meste sort (uten å føle meg emoeller goth) , men har mye merkeklær også da.
Carpe Noctem
  • 0
"Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months."
-Oscar Wilde

Jeg har aldri brydd meg om mote, så det jeg har som fast stil er en slags retro/steampunk/informal/semi-casual stil som noen kanskje vil kalle det.

Pleier ofte å gå kledd slik jeg går her http://www.gamereactor.no/media/forum/no/729395_51.jpg selv på helt vanlige anledninger.

Waistcoat, skjorte, slips, noen enkle jeans (er ikke så glad i dressbukser), og noen pensko holder lenge for meg. Jeg toper også denne looken med frakken min og en fedora om jeg skulle føle for det.

Om jeg skal være litt mer semi-casual så går jeg med en grå corduroy blazer, brun corduroy newsboy cap, en ensfarget t-skjorte (enten rød, beige, eller svart) igjen noen enkle jeans som passer i farge, og et par sko av denne typen http://www.skoringen.no/Graphics/CatalogImagesJPG/1630500530.
jpg


Har holdt denne stilen lenge og vil holde den så lenge jeg lever!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
For meg er det helt motsatt. Jeg kan ikke la andre velge klær til meg, det blir bare feil uansett. Jeg er ikke opptatt av merker, men jeg har ganske klart for meg i hvilke butikker jeg finner klær som passer til min klesstil.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Selv bryr meg meg ikke om hva som er "siste skrik" i mote osv. Bare jeg finner klæar som er behagelig å ha på er det greit.
  • 0
Sier det samme som Arawos her jeg;)
  • 0
Jeg har trygdebukser! Beat that shit!
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!