Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så var det bloggen igjen da. Ei god stund sia jeg har gitt fra meg i det hele tatt. Ikke det at noen husker med eller at jeg er spesielt aktiv på forumet uansett, men... ja...

Poenget however, var at jeg satt her om dagen og tenkte: "Dæven jeg fikk lyst til å spille Metal Gear Solid 4 nå." Så jeg satt det inn i den nedstøvede PS3'en min og begynte å spille det. Og gøy var det. Sist gang jeg hadde lagt det fra meg var jeg på starten av kapittel 5; "Old Sun". Med mindre du har spilt MGS4 veit du sikkert ikke hva jeg snakker om, men uansett, det var gøy.

Ble nesten litt rørt over hvordan det var å få se Snake igjen. Hadde ikke spilt på et år, og nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å plukke opp kontrollen neste gang jeg skrur på PS3'en.

Hadde samme opplevelse med Zelda: Twilight Princess for omlag to uker siden, og det å plukke opp spill en ikke har rørt på måneder, og kanskje til og med år kan ofte føles utrolig gøy. Litt som å kjøpe et nytt spill, bare at du veit hva du får uansett.

Så om dere sitter der og tvinner tommeltotter, reflekterende over hvilket spill du skal investere i nå, gå heller bort til spillhylla (eller haugen) og ta en titt. du veit aldri hva du kan finne! Pluss at du slipper å bruke penger på din iventekommende spillopplevelse. Kanskje til og med et elgammelt NES-spill er det neste som står for tur? Husk det!



En ting til var det faktisk. Jeg er (og vil alltid være) en STOR Metal Gear-fantast. Jeg har da desverre ikke vært heldig nok til å vokse opp med spillene, men har fått hentet meg inn med firer'n, og jeg har et stort ønske om å en gang eie et MGS3: Subsistence, så om noen av dere som leser dette kunne tenke dere å kanskje gjøre en stakkar glad ved å selge PS2-mesterverket deres, hadde han blitt overlykkelig. Og om ikke akkurat du vil selge det, så kanskje du kjenner noen?
Kanskje du er ferdig med det? Så kan det glede meg isteden? Må smiske litt vett.

Ha en god helg alle sammen!
Cryptic metaphor
  • 0
Jeg pleier og å børste støv av noen gamle slagere for å holde på i flere timer. Det ligger en egen sjarm over gamle spill tenker jeg
God helg Espio
  • 0
Hahaha.. wow..
dette var ikke hva jeg ventet når jeg leste tittelen på bloggen.

Å snakke om gamle perler og så referere til ps3 og wii spill var litt merkelig for meg, men begrep knyttet til tid er relative..

NES!

Flott at du fortsatt finner glede i spillene dine
  • 0
Spiller fortsatt på GAMEBOY istedenfor f.eks. en PSP Har kun MGS2; sons of liberty til PS2. Kjøpte det ripefritt fra gamestop til kun 40 kroner + gameprotection.

Anbefaler Gamestop om du skal kjøpe gamle slagere!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Har vært på så og si hver eneste GameStop i Trondheim, og de er i ferd med å bli tom for PS2-spill. Ingen som vil selge til dem lengre med tanke på at de kun gir rundt 20-80kr per spill.
Cryptic metaphor
  • 0
Herlig. Jeg henter opp Fallout 3 om og om igjen ^_^
*MacGyver Theme*
  • 0
Personlig så føler jeg meg ferdig med et spill etter en gjennomgang og vil mye heller bruke penger på et nytt enn å spille noe som tilhører fortiden.
  • 0
Hvis du er vant med online shopping eller kjenner noen som er det, ville eg anbefale deg eBay.co.uk. Der finner man alltid masse spill til en nonnelune god pris.

Gjore selv et søk etter det Metal Gear spillet du villa ha og fikk mange resultater på det. Se selv her. Billigste koster 11 pund, pluss 6.99 pund for shipping av spillet. Da blir det cirka 20 pund for det hele, som tilsvarer cirka 185 norske kroner. Ikkje dårlig hvis du spør meg.

Selv tillknytter eg begretet gamle spill perler med Duck Hunt til NESen. Blir aldri lei av det spillet.
  • 0
Var fristende å ta frem MGS4 for meg også nå
MEEEEN...spillet er enormt, tar evigheter å instalere igjen -___-

Lagt til 2011-01-29 15:11:
Har spill som lissom aldri blir lagt bort da, helt siden release lissom. Som Fallout 3, Red Dead Redemption, Just Cause 2, GTA IV, MadWorld og Uncharted 2. De tar jeg frem titt og ofte.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Raringen_Sandra:

Wow takk skal du ha! Tenkte ikke på co.uk, bare .com, og der selges det vel for det meste NTSC-versjoner av spillene, noe som gjør at jeg er like langt... Men som sagt, tusen takk, dett hjalp mye.

P-Dude:

Haha, den installeringstiden er verdt det, skal jeg love deg også.
Cryptic metaphor
  • 0
Siterer Espio:
Raringen_Sandra:

Wow takk skal du ha! Tenkte ikke på co.uk, bare .com, og der selges det vel for det meste NTSC-versjoner av spillene, noe som gjør at jeg er like langt... Men som sagt, tusen takk, dett hjalp mye.


Bare hyggelig Espio.
Eg har selv sikret meg noen Metal Gear spill via eBay.co.uk og foretrekker faktisk den over eBay.com.
  • 0
vet akkurat hva du mener!
jeg tar ofte frem gamle spill, spiller mye på nintendo 64'en min
alt er bare perfekt!
  • 0
Husket ikke navnet ditt, men tar ikke feil av bildet!

Selv rundet jeg på nytt et av mine favorittspill of all time til Nintendo 64; Mystical Ninja: Starring Goemon. Rundet TLoz: Majora's Mask samtidig, men det var første gangen Er veldig givende å plukke opp gamle spill som har ligget urørt, for ikke å snakke om at opplevelsen er gratis - yeah!

Ingenting topper Zelda.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg liker å si at når det gjelder spill, har jeg forelsket meg kun to ganger. I Metal Gear, og i Zelda. En finner ikke bedre spill.
Cryptic metaphor
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!