Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi burde ha MYE mere fritidsaktiviteret på skolen! Teori suger ...
  • 0
I am addicted to both video games and sports!
  • 0
Har blitt mer aktiv de siste månedene. Er ute å går med en kompis sikkert tre ganger i uka, ikke sånn "tur" men mer bare gåing på gata.
Løfter vekter og gjør forskjellige øvinger to timer hver dag.
SÅ IKKE KALL MEG LAT!xD
  • 0
Jeg spiller/sitter mye foran pc-en men prøver på å få til 1 times gåtur hver dag og svømmehallen en eller to ganger i uka fram til våren/sommeren når sykkelsesongen begynner igjen
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
007trymi: ikke lurt. Hvis du tar vektløft hver dag eller noen som helst form for styrke ødelegger du sakte musklenene dine. Du må pause 1 dag i mellom styrke treningene. Bare et lite tips

Lagt til 2011-01-19 20:14:
Siterer The Heretic:
Citerer Sommerstad97:
Høy forbrenning!


Høy forbrenning gjør deg ikke sprek, man får ikke bedre kondisjon eller mer muskler med høy forbrenning. Det forbrenner energi raskere. Alle og enhver med høy forbrenning kan leve et usunt liv med vitaminmangler og dårlig trening.
Siterer Sommerstad97:
Skrevet av: Elektro Banana
2011-01-19 13:39
Nok om det, jeg er kanskje ikke noe særlig aktiv, jogger en gang i blant, men går ikke på noen slags aktiviteter, likevel er jeg en av de sprekeste i klassen, får 5 i gym og er langt langt langt fra tjukkas. Noen som vet hvorfor?

Høy forbrenning!


Nope, har ikke høy forbrenning, veier 70 kilo og er kun 15 og har muskler og fett som alle andre i klassen, høy forbrenning er nok feil.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
"Vi burde ha MYE mere fritidsaktiviteret på skolen! Teori suger ..."

Jeg vedder på du kjeder deg i timene? Synd for deg fordi vi andre liker teori
  • 0
Heldiggriser! Jeg kjeder vettet av meg...
  • 0
hehe, 6 treninger i uka + styrke hjemme. ^^
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Jeg er lat, og trives med det. Legger heller ikke på meg noe særlig, så det er jo en fordel.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Jogger i rundt 40-60 minutter tre ganger i uken vanligvis + to gymtimer en gang i uken. Nå i vinter har jeg slækket litt dog, mest på grunn av at det er så pokkers glatt ute, nærmest umulig å jogge. Men jeg går 20 minutter fram og tilbake til skolen hver dag da.
Just kill him with your awesome
  • 0
Er lat noen ganger, men liker mest å være lit aktiv å ikke bare sitte å game selv om det er det jeg mest gjør

Jeg liker selfølgelig å lese å, som f.eks. Manga- bøker
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Trente mye når jeg gikk på VGS (idrettsfag). Da ble det fort 4 ganger i uka. De siste par årene har jeg ligget litt på latsiden dessverre.

Rart at denne bloggen skulle dukke opp nå, for nå har jeg faktisk bestemt meg for fullt å begynne på igjen. Kom nettopp tilbake fra joggetur faktisk!

Planen er å trene for meg selv (løpetur i skogen ca 30 min + 15 min styrke hjemme) mandag, onsdag og fredag. I tillegg er jeg på felles volleyball-økt 2 timer hver onsdag med andre studenter.

Etterhvert øker jeg litt med lengre løpetur, bare formen kommer seg.

Tror nok det skal holde i lange baner for meg! Utrolig deilig å komme hjem fra ei økt, lite som slår den følelsen i kroppen
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Trening kommer alltid til å være opp til en selv. Slik jeg ser det har det nå, for min generasjon ihvertfall, blitt "in" å trene på blant annet treningsstudioer. Jeg er selv medlem av et treningsstudio som jeg bruker aktivt, både til styrke og utholdenhetstrening. Jeg velger å tro at fremtiden ikke er fullt så mørk som Nordlie vil ha det til!
Type here.
  • 0
Jeg har vel holdt meg i generelt god form siden ungdomsskolen. Jeg hadde imidlertid et eller to par år med en (delvis) røket(?) ryggmuskel da jeg ikke kunne gjøre særlig fysisk aktivitet. Og da det var blitt betydelig bedre (2006) fikk jeg slitasje i knærne, og det sliter jeg fortsatt med fra tid til annen. Derfor kan jeg ikke drive noe særlig med kondisjonstrening.

Da jeg studerte ved UiO begynte jeg å aktivt bruke treningsstudio til "vektløfting", men jeg fulgte ikke noe program, det var mer at jeg trente når jeg følte for det (to til fire ganger i uken). Nå, i Tromsø, har jeg begynt å følge et relativt fast oppsett. Jeg har en treningsplan som involverer å trene fem dager i uken; jeg ender oftest opp med å trene i ca to timer hver gang, så det går med mye tid, men det bringer meg veldig mye også
Jeg er veldig glad kontoret mitt er fem minutters gange fra studentgymmen.

Nå skal jeg straks ta bussen til universitetet hvor jeg skal studere og trene; en helt standard søndag for meg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!