Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Marinejeger :

Poenget med denne bloggen er at jeg vil gjerne vite noen få ting ( som kan bli oppklart ) om rekruttering til MJK ( Marinejegerkurset ). Har virkelig ikke funnet noe annet jeg brenner for så mye ( Som i utdanning ). Poenget er .. Kan man sende inn en søknad direkte til MJK etter du har fylt 18 . Eller må du først ha utført Sesjon del 1 og 2 ( Eventuelt fortelle offiseren på sesjon 2 akkurat det du vil ha ? ) 

Marinejeger utdannelse ser utrolig ut , og jeg på en rar måte gleder meg til og bli presset til jeg gråter :P ( Hvis jeg blir tatt opp da ) 
Ville vært veldig takknemlig for svar angående det ovenfor .
Peace , Alex .
  • 0
Dette er en ufattelig merkelig plass å be om informasjon om dette temaet på. Send en mail til forsvaret, så får du svar på det du lurer på.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Bortsett fra sesjonen så er d fullt mulig å bli ignorert totalt av militæret. Beste du gjør er vel å ringe inn å høre (gjør d tidlig!), og presse på for å bli tatt inn. Du må uansett gjennom sesjonen først.
  • 0
http://www.mil.no/sjo/keskdr/kyststrid/mjk/start/marinejeger/ Det er jo bare å søke litt rundt så har du all infoen du trenger Håper du er godt trent og ikke bare har motivasjonen til det, tror nok du må få 6 på ca alle opptaks kravene, men hva vet vel jeg, sjekk selv
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!