Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kameratene mine har begynt å snakke en del om paintball og har spørt meg å bli med en del ganger nå, men jeg har sagt nei.
Nå for ikke så lenge siden sa jeg at jeg ble med.
Når vi kom opp på stedet (nærme Fredrikstad brua tror jeg) så var jeg litt spent, men det var så mye mer gøy en jeg trodde. Prisen for 4 timer var 300kr men da fikk vi markør, maske, kunne fylle på kuler når vi ville og fylle på luft eller Co2 (husker ikke helt hva det var)
Vi var 5 stykk og vi ble enige om å danne væres eget team, med våres egne markører, hjelmer, drakter og alt.
Når jeg kom hjem den samme dagen begynte jeg å titte på: http://www.paintballweb.no/
Og jeg fant disse to som intereserer meg

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gi
d=45&subgid=173&wwwalias=paintballWEB&pid=4840


http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?pi
d=4295&gid=45&subgid=221&var1=137&var2=0&count=1


Dette var ganske dyrt men av de tinga jeg trenger så starter jeg med markøreren.
Det er digg å endelig ha funnet min sport, har prøvd mye forskjellig så jeg har noe å gjøre på fri-tiden.

Paintball er veldig dyrt men spennende og moro.
Oppe på det stedet vi var er det 300kr for 4 timer. Men hvis vi betaler 500kr i måneden (ble enig med morra mi at vi betaler 250 hver)
så kan vi komme når vi vil, med mindre det er reservert. Vi kan bli med på treningene som er på mandag og torsdag. Også er det billigere en å dra ditt 2 ganger uten å være medlem.
Så nå skal jeg skaffe meg markør, maske, drakt, og videre.

Dette blir en god del penger så jeg skal selge dette:
The orange box
Bordelands
Unreal tournament 3
Assassin`s creed: Brotherhood
Medal of honor: Tier 1 edition
Assassin`s creed 2
Bioshock
PES 2008
Bioshock
og Little big planet.
Muligens: Fallout: new vegas
Alle er til Ps3
Skal også prøve å selge to softgun pistoler jeg har.
Interesert i noe av det så er det bare å sende melding så finner vi priser og diverse :)

Paintball er en dyr sport, vet dere om noen måter for en gutt på 14 år å tjene penger??

Kom gjerne med forslag til andre markører som har dobbel-tap og kan brukes i turneringer.

Ps: Vi bruker gummi kuler for øyeblikket.

(Sikkert skrive feil, litt irriterende tastatur)
If I had brain, I would be dangerous...
  • 0
Jeg tjener en del på sommeren, så du får skaffe deg en sommerjobb. På denne tiden her av året, vet jeg ikke helt, men du kan jo måke snø?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Sommerjobb, jobb for faren din, du kan kle deg ut som et fattig barn og tigge på dører, du kan plukke blomster om våren og selge dem, du kan selge ting du ikke bruker, du kan spørre faren din om penger til kantina og heller legge de i lommeboka...

MASSE muligheter
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Avisbud Klassikern
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
En god del forslag men jeg har hørt at de som har begynt som avisbud har sluttet og funnet noe bedre/enklere?

RockFuzzEleven@ faren min er blakk og skulle hjelpe meg å spare til en tv (som aldri skjedde) så nå skal jeg si til han at jeg skal få 1000kr av han...og jeg stopper ikke før jeg får penger
If I had brain, I would be dangerous...
  • 0
Du kan jo rane en bank!



Jeg tjener som regel penger ved å jobbe med pappa, men han har ikke jobbet det siste halvåret pga mamma har vært syk, så jeg tjener bare penger på månedslønn (200 kr), bursdag og jul.

Heldigvis har jeg snart bursdag

Skal sannsynligvis jobbe en god del til sommeren, fordi jeg blir snart 16! Pappa har en stor, stygg jobb til meg
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Rane en bank! xD haha!!

If I had brain, I would be dangerous...
  • 0
hadde du bodd i Polen kunne du bare tatt deg en 3 månedes tur hit til Norge og samlet flasker, for så og dra tilbake til Polen, Da hadde tjent mye
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
If I had brain, I would be dangerous...
  • 0
Nå, mens det ennå er snø (? ) kan du spørre rundt der du bor om du kan måke for dem mot et beløp. Det er til tider hardt arbeid, men det er bra for kroppen om du gjør det riktig ;)

Kom fram til prisen sammen med eieren av innkjørselen. Det kan variere etter hvor mye snø, hva slags snø, størrelse på området som skal måkes etc.

Lykke til.
  • 0
Har kjøpt en fantastisk pakke til 3000kr fra finn
Venter på at den skal bli sendt
If I had brain, I would be dangerous...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!