Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå begynner det å bli godt og vel lenge siden jeg har vært aktiv her, så tenkte jeg skulle ta opp igjen Gamereactoraktiviteten min i tiden fremover.

Siden sist har jeg i anledning av ny leilighet gått til anskaffelse av TV, stereo (fra Hi-Fi Klubben :D ), og ikke minst en PS3, som jeg for tiden spiller CoD: Black Ops på, så jeg håper det blir tid til masse gaming i tiden fremover inne i blant 2 jobber og fulltidsstudium på datateknologi på UiB.

Den ene jobben er som PC-vakt ved UiB, der jeg hjelper studenter med all slags mulige datarelaterte problemer, vedlikehold og lett reperasjon av printere, samt vedlikehold av Universitetet sine maskiner. Dette er en helt annen verden enn jobben jeg hadde i Peppes, det er et helt annet tempo, og jeg får gjøre noe av det jeg liker best.

Jobb nummer to er som vaktleder på Hulen, den skjer på frivillig basis, så får ikke betalt i harde valuta, men får utrolig mye igjen gjennom et stort nettverk, billig drikke og gratis konserter. Så tips til alle studenter, eller som har planer om å begynne å studere, så er frivillig arbeid veien å gå for en innholdsrik studiehverdag.

I og med at jeg sitter utrolig mye på PC gjennom jobben, så håper jeg at jeg får tid til å være mer aktiv fremover enn hva jeg har vært i det siste. Mitt forrige blogginnlegg ble publisert i mars(!), så det begynner å bli altfor lenge siden.

Tenker jeg skal snart komme med en liten anmeldelse etter hvert av de åtte eller ni juleheftene jeg kjøpte i dag, og skal sitte å kose meg med inne i blant alle familieaktivitetene og gjøremålene som hører julen til.

God jul! Hilsen metfan
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Konge, har ikke sett noe til deg fra før av, men velkommen tilbake!
Fem-stjerners medlem
  • 0
God jul. Godt at du er tilbake.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Velkommen så mye tilbake, metfan

God jul!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Spill noe annet enn black ops det er elendig! men velkommen tilbake

God Jul!
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Haha

Skal se om jeg får noen flere spill til jul.

Takker!
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Velkommen tilbake metfan

Artig å se at det har skjedd mye for deg og ønsker deg lykke til

Gleder meg til å lese dine blogger m.m. og med det vil jeg ønske deg fortsatt en riktig God Jul
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!