Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, dere hørte riktig! The Elder føkkings scrolls 5 er offisielt blitt annonsert!

Jeg sitter å ser på Spike TV sin årlige Video Game Award show som til nå er ganske bra. Når en fra Bethesda kommer opp på scenen for å presentere enn teaser trailer fra sitt nye stor spill var det ikke annet enn å få klumper i halsen. I de få sekundene før vi fikk vite spillet hadde jeg høye håp om at det skulle være The elder Scrolls 5 - og jammen meg var det det og! Det er lenge siden jeg har sluppet ut en slik nerdgasme! Jeg må virkelig skifte undertøy, bukse, sokker og tskjorte etter dette! The Elder Scrolls 4: Oblivion er mitt favoritt spill gjennom tidene, og jeg tror ikke det kommer til å endres med det første. Jeg har ventet ekstremt lenge på en offisiell annonsering/teaser trailer av TES5, og endelig.. ENDELIG... *snuffs* sorry - jeg har noe i øynene :')

Jeg har stor tro på Bethesda at TES5: Skyrim - som er det offisielle navnet kan bli tidenes spill, enda bedre enn Oblivion! Det er kanskje ikke sant, men jeg liker å si at jeg er Oblivions største fan. Og som den fanen jeg er, er jeg glad for å gi ut denne glad nyheten til dere i GR! Realease datoen er 11.11.11!

Her er Teaser traileren: http://www.gametrailers.com/video/vga-10-elder-scrolls/708368

Bare vær sikker på at du har ekstra undertøy i skapet ;)
"Don't cross the crooked step"
  • 0
SLEPP MEJ UT AV BJERKEBEKK PSYKIATRI!
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Oblivion er mitt favorittspill as well, og det har det vært siden jeg først prøvde det i 2006. HVERTFALL like stor fan som deg

Åja, jizza i buksene når jeg så traileren. Mer enn en gang.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
I just shit myself, omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg, ooooooooooooooo mmmmmmmmmmmmm gggggggggg.
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Skyrim? Sure, sure. Fett nok, men jeg er heller hyped på Mass Effect 3 som også ble teaset! :3
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
HOLY BAFFLIG SHIT!!!!!

Har ikke vært så hyped på LENGE!!
Fy faen, you just made my day. Selv om den akkurat har startet xD

Sure, Fallout 3 og New Vegas er utrolig gode spill, men settingen til Elder Scrolls er bare så mye mer meg!

Om dette ikke kommer ut til PS3/360 på dag ÈN. Så kjøper jeg meg den drøyeste gaming PCen ever. Bare det å måtte vente et år på at det skal bli utgitt er pinsel nok, men tanken på å måtte vente EKSTRA. Det er drepende.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
HOLY MOTHER SHIT ASS
IN THE NAME OF ALL THATS GOOD AND NOT SHIT

OMGROFLBBBQOMFG

ok, tilbake til awesomeness
dette blir jo epic siden Skyrim går inn i Civil War og sånnt, gleder meg til moddingen som er der
  • 0
Må si meg litt mer hypa på ME3 også! Toeren var jo helt legendarisk!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
11.11.11?
DAMN!
Da er jeg lett opptatt med Gears of War 3 og eksamen!
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
YES! Takk for infoen!

Lagt til 2010-12-12 10:07:
Totalt enig med DSN

Lagt til 2010-12-12 10:10:
Å FY FAEN INN I HÆLVETE SÅ RÅ TRAILER! NERDGASME OVER HELE HUSET! F***********************************************! DØR AV SPENNING! BESTE GAMINGMUSIKK EVER!

(Totalt hyper)
  • 0
Har ikke prøvd noen av spillene, men hadde lyst på fireren. Kansje et kjøp?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Dette blir et sikkert kjøp for min del. Oblivion er jo tross alt tidenes W-RPG spill!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Blir helt klart kjøp dagen det kommer ut
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
OMFG NERDGASME!

Gleder meg som svarte F*en!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
I just gotta say...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Eek!
  • 0
OH! Må finne bukser nå!

Bare å spare opp, dette blir episk!

Gleder meg, hvis dette blir supergrafikk, sandbox, gigamap og bedre level-fiender (at de ikke følger deg på samme måte som i Oblivion)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
MationMac: WTK!! Kjøp fort som pokker!!!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Faaaaen videoen fungerer ikke hos meg! RAGE!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Jeg vet ikke om jeg skal være glad eller trist, det att den kommer, eller att den vil stjele bursdagen min som er den dagen. D:
  • 0
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHERREGUUUUUUUUUUUUUUD!!! : :


Vent...det er nesten et år til... MEN, det betyr at de har goood tid på finpuss
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Dette blir helt konge. 11.11.11 can`t come fast enough.
  • 0
  • Play
  • Play
The Gods must have heard my prayers!
  • 0
OMG skal spare opp til 3000 bare sånn at jeg er forsikra at jeg får tak i Collectors edition til PC og Xbox360!
  • 0
JEG GLEDER MEG TIL NESTE ÅRRRRRRRRRRR...
  • 0
Det er greit nok å få ting bekreftet, men teasere av selvsagte oppfølgere finner jeg ofte unødvendig. Er det virkelig så vanskelig å faktisk gi oss en liten smakebit av hva vi kan forvente av spillet istedet for en påkostet teaser som så og si ikke har noenting med spillet og gjøre?
This is great banter, it really is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!