LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Epic slapp i natt sitt helstøpte Iphone/Ipad-spill Infinity Blade på Appstore.

      Dette er spillet som den vanvittig lekre grafikkdemoen Epic Citadel baserte seg på - teknologidemoen som ble sluppet tidligere i år til vill begeistring fra de fleste som så den. At denne typen grafikk var mulig på en smarttelefon var ikke annet enn beundringsverdig, og nå er altså spillet tilgjengelig.

      Her ser vi visuelle teknikker vi kun trodde var mulig på fullblods konsoller, og selve spillbarheten ser også ut til å være på plass. Jeg er imponert.

      Vi publiserer anmeldelsen i løpet av kort tid.

      Epic byr på storslåtte omgivelser i lommeformat.

      Kristian Nymoen - Sjefredaktør
      • 0
      • Los
      • Los
      Kjøpte det i sted, og har spilt litt(burde pugge eksamen men men).

      Veldig fin grafikk, kule slosskamper og helt grei løsning på bevegelser. Skulle ønske jeg kunne gå rundt selv, men det funker slik som de har gjordt det.. Det som skuffer mest er hvor lett det er.. Har ikke død en eneste gang, ikke brukt en eneste potion og ikke har noen proiblemer! Skulle vært vanskligere, slik at du slet med hver fyr du møter på

      Men det er vel slik at det blir vanskligere for hver gjennomføring, så får bare se om det blir værre
      Vis vinden løye går e rett på tryne
      • 0
      Syntes også det var litt synd at man ikke kan tusle rundt fritt...
      Kristian Nymoen - Sjefredaktør
      • 0
      Skal kjøpe dette!
      • 0
      Hvor mye koster det? Har ikke iPhonen nær meg akkurat nå.
      • 0
      Må teste! Nå!
      Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
      • 0
      Kommer det på Android????????
      Benny
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!