Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hva er det jeg tenker på? Er det noen som vet hvilken dag det er i morgen? Jo, det er faktisk den 1. desember og i den forbindelse skal vi selvsagt åpne den første luken i vår store julekalender. I denne kalenderen skal vi gi bort premier til mange, mange tusen kroner og her kan man vinne alt fra spill, filmer, diverse hardware fra Logitech, SteelSeries, Altec Lancing og AC Ryan hvor sistnevnte slenger i vei en mediestasjon (Playon!HD 1TB). Det vil også bli mulighet for å vinne en Wii med Wii Sports Resort samt Donkey Kong Country Returns pluss masse annet.

Det kommer til å bli litt av en julekalender og jeg gleder meg stort til å åpne den første luken i morgen.

Med det vil jeg om ikke mange timene ønske velkommen til luke nr. 1 i Gamereactors store julekalender.

Er du en av de som deltar på slike julekalendere?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Du har gjort en fantastisk jobb med å skaffe premier Bernt. Gleder meg til å følge kalenderen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Gamereactor og tek.no's (samt Flax)-kalendre er alfa-omega i adventstiden. + Den som vi har i klassen
  • 0
Her skal det deltas!
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
DELTAR LETT!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Selvsagt
  • 0
dagen før 24 andre store dager.

jeg kommer selvsagt til å delta.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Deltar lett
*MacGyver Theme*
  • 0
Selvsagt skal jeg delta, regner med de fleste kommer til å gjøre det også
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Skal delta, julekalendere er noe av det beste jeg vet
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Man skal naturligvis delta på dette, da det kan være svært innbringende, eller i hvertfall skape litt mer spenning i adventstida.

Elsker GRs julekalender, og synes dere gjør en meget god jobb når det gjelder den.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Tror de fleste brukerne på GR finnes bare pga. julekalenderen/vanlige konkurranser.
  • 0
Høres ut som en suveren julekalender så jeg skal delta - er jo obligatorisk på sider man er ofte innom å følger med på !! Har jo tilgode å vinne da,hehe. Vinnerlykka scorer vel høyest i Kinder sin julekalender (med min vinnerlykke er lukene tomme,hehehehehehe)!! Men moro er det !! Får da testet hukommelse å "ytelse"!!
  • 0
Skal selfølgelig delta.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Skal selvfølgelig delta! Det er høydepunktet med å være på GR i adventstiden Den Playon!HD, hva kan den gjøre?
  • 0
Den kan avspille det du måtte ønske av medieformater - sjekk ut linken som ligger i bloggen min

Håper i alle fall at dere blir fornøyde nå og akkurat nå legger jeg opp første luke, men den åpnes ikke før etter midnatt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gleder meg vilt til årets kalender! Dette er den kalenderen som virkelig gjelder! Takk for at du gir oss dette, Bernt!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Joda, jeg får en julekalender. Har trossalt 2 mindre søsken.
Er ikke noe begeistret for julekalender egentlig, får aldri noe spennende likevel.

Men GR julekalenderen gleder jeg meg til!!
  • 0
Gleeeeeder meeeg<3

Var sykt heldig å vinne i fjor, og jeg går for gull i år også xD
  • 0
Kan tenke meg at du har gjort en god jobb i år også Bernt, gleder meg!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Da var første luke lagt opp og den åpnes ved midnatt Så nå går jeg på luke nummer to

Takk for mange fine kommentarer folkens
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Sa du en wii?? jeg er med!! 1 time og 40 min igjen, folkens. Lykke til.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
OMG OMG OMG GLEDER MEG! her blir det sen leggetid!
  • 0
Da er første luke av julekalenderen oppe og dette er bare en bitte liten start på hva vi har i vente. Allerede i luke nummer to kan man vinne mange premier og det er kun en vinner som stikker av med det hele

Så nå er det hele startet og jeg skal ikke legge skjul på at det har gått med en del tid på å få lagd denne julekalenderen til dere lesere

Lykke til folkens og måtte den heldige vinne
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Første spørsmål er besvart, kun 23 spørsmål igjen!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!