Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har nettopp spilt igjennom Call of duty: Black ops, og jeg har storkost meg! Jeg har slaktet ned russere og vietnamesere og folk fra alle verdens hjørner! Og etter å ha tatt inn sanseinntrykkene etter å ha spilt historien side om side med en kompis, så var det på tide å sjekke multiplayeren.

Nå var vi jo på besøk hos min kjære far, som ikke er så frampå på internettfronten! Så vi ble nødt til å spille off-line. Men når det finnes noe så vakkert som split-screen multiplayer, så er jo lokal multiplayer litt overflødig. Jeg ble faktisk nesten imponert over at det var split-screen på black ops. Siden så mange spill denne generasjonen har valgt å droppe
Lokal multiplayer totalt.

Etter å ha prøvd og feilet på Zombie mode og gått litt i tottene på hverandre, var det på tide å ta ut litt innestengt aggresjon på hverandre. Vi startet en standard multiplayer match, og drepte hverandre mange ganger. Men etter en stund ble vi lei av tidsbegrensningen, og bestemte at etter neste kamp, så skulle den skrus av. Så vi gjorde oss ferdige, og var på vei til å endre settings goldeneye style! Men så gjorde vi den skrekkelige og grufulle oppdagelsen. Det gikk ikke an.

Når et spil satser så sterkt på multiplayer, så er det et nytt lavmål å ikke kunne modifisere kampene etter ditt ønske. Jeg husker å ha spilt Cod: 4 med kompiser før, og da kunne vi selv bestemme hvor mange kills man møtte ha før kampen tok slutt. Som var ett perfekt system, og det var virkelig ett prakteksempel på hvordan lokal multiplayer skal gjøres riktig, så vel som online. Så når jeg da savner dette i ett spill, som tilhører akkurat samme serie, med flere spillmoduser og hvor praktisk talr alt annet er forbedret, så må jeg virkelig klø meg i min unge skalle.
Vi ble så klart litt irritert over at vi måtte spille capture the flag for å kunne spille uendelig. Så resten av helgen var vi litt snurt.

Og nå som jeg er hjemme, snakker jeg med min gode venn CrazySockKnocker og spør om det kanskje har kommet en slags oppdatering(Siden jeg glemte kabelen til xboxen hos far)
Han sier at kampene kan modifiseres med uendelig tid, og jeg får dette ansiktet: : D
Så sier han etterpå: "Men det funker ikke på split screen." Da får jeg dette ansiktet: >: (
Hvorfor skal dagens utviklere gjøre det så vanskelig for folk som vil ha det digg og spille med kompisene sine på samme skjerm? Var det virkelig så vanskelig å tenke seg til at folk faktisk ikke spiller multiplayer bare for å komme seg til level 10000000 prestige? Det finnes folk som spiller for moro skyld også treyarch. En liten lekse til neste gang?
Haters gon' hate
  • 0
Ble litt lol wtf selv. Oo
Love will tear us apart.
  • 0
Helt enig med det du sier de satset alt for lite på split screen
Life is wonderful... but why?
  • 0
Helt enig!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Enig, bra blogg!
  • 0
Thats outrageous!
Hvorfor må man ha timer på splitscreen og ikke over live?.-.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
woot woot
  • 0
Ble WTF face jeg og, ganske tragisk. Enda mer tragisk er at man ikke kan spille mot AI split screen offline
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
ekke et så stort problem for meg, å spille 1v1 eller 2v2 lokal er uansett drit kjedelig. det ender opp med at vi bare begynner å se på hverandres skjerm sånn at vi vet hvor vi er.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Hvis du hadde hatt nett kunne du gjort det på custom games, men det som er idiotisk er at man ikke kommer inn på det uten å være tilkoblet til Xbox LIVE/PSN.

Bra blogg btw, skjønner din irritasjon over dette problemet, kanskje de legger det til i en patch, selv om det er lite sannsynlig.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!