Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Call of Duty: Black Ops er det nye online skytespillet for min del! Det slår Battlefield: Bad Company 2, Modern Warfare 2 og Medal of Honor sine online-deler. Grunnen til dette er det flotte rankingsystemet med 15 prestiges og en max level på 50. De nye banene, da spesielt Nuketown, Jungle og Crisis!

Våpna, perksa, killstreaksa og tittel/emblem-laginga er også ting som gjør online-delen til noe fantastisk. Alt Modern Warfare 2 hadde feil eller som var dårlig er nå i følge meg tatt bort, og de har laget eget Theater. Dette fungerer bra i følge meg, du kan se på dine tidligere matcher og klippe ut og lime inn de øyeblikkene du vil vise frem. Det eneste som er dumt med Black Ops er at det ikke går ann å noscope, men det blir mye nesten quickscoping.

Sorry for litt rotete blogg, men må bare si til de som ikke har prøvd Black Ops enda at de bør gjøre det.

Sjekk ut filmen min btw: http://www.youtube.com/watch?v=e5ynmB48LSU&feature=player_
embedded


Dårlig lyd og litt lagg, men funker. Kan dessverre ikke ha lengre enn 30 sek. filmer :(
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Godt å se at du er på farten igjen!

Angående spillet har jeg ikke mye positivt å si om det og holder meg heller til MoH (<3), men har stor forståelse for at andre setter pris på det.

Det var uansett en grei video. Du fikk i alle fall vist litt skill, og dæven du virker ganske dreven, gitt.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Synes ikke det passer å si at et CoD spill slår et Battlefield spill på online delen når de er ganske forskjellig spill.

Men anyways, Black Ops er greit, litt pinglete lyd og kjedelige maps, men ellers er det ganske kjeks.
  • 0
Kul video dette! Gleder meg til å se mer av deg fremover.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Dritbra film Du får QS til å se lett ut haha
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!