Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

MW2 et av spillhistoriens mest spillte spille i historien jeg klarte utrolig nok og kjøpe det til
intet mindre en 3 konsoller...



Nå etter x antall uker med venting er black ops her. Var det verdt ventingen? både ja og nei
jeg kjøpte det på dagen det kom ut, hadde HØYE forhåpninger men etter ha spillt i en uke så merker jeg hvor likt det er MW2, noe som jeg er jævelig lei av... Mange( alt for mange) FPSer er bitt av det jeg velger og kalle MW2 myggen, de som blir bitt av den blir som en 11åring som vil bli som de kule gutta i gata.



jeg fikk heldigvis brotherhood for noen dager siden, det var herlig og få en aveksling fra alle FPSer som medal of honor, black ops, bad company osv.

Jeg sier ikke at black ops er helt dødt jeg har det gøy med Zombies, Wager og storyen med håper at spill firmaer begynner og lage noe annet en mw2


hva synes dere blir det for mye MW2
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Aldri beklag deg for en for kort blogg, hvis du syntes den er for drøy/kort, så poster du den ikke. Personlig syntes jeg lengden var helt grei.

Har desverre ikke spilt MW2 nok til å kunne uttale meg, men jeg digger Black Ops
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Du må åpne øya litt. Treyarch gjorde nok mer enn å bare se på MW2 når de skulle utvikle Black Ops, og derfor ligner spillene så sykt mye på hverandre. Men å sammenligne disse pop-spillene med andre FPS blir å ta for hardt i.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
@Decyfer

"Treyarch gjorde nok mer enn å bare se på MW2 når de skulle utvikle Black Ops, og derfor ligner spillene så sykt mye på hverandre."

Hæ? De gjorde mer enn å se på MW2 når de utvikla spillet, og derfor er de like?


Har ikke prøvd Black Ops enda, men likte begge MW spillene selv om jeg aldri var noen hardcore spiller av de. Så kanskje jeg kommer til å kjøpe Black Ops og.
  • 0
Det jeg mener er at når Treyarch overtok stafettpinnen etter Infinity Ward var det mye forventninger som skulle oppfylles, og derfor virker det som om de har tatt veldig mange elementer fra MW2 etc. for å være på den sikre siden, i stedet for å utvikle noe som er mer Treyarch-ish.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Det var dette som skjedde med meg da MW2 kom ut, faktisk. Jeg var syntes det var altfor likt CoD4. Så, dette er vel enda et av de luksus-problemene folk får når man har spilt et spill for mye. Jeg synes Black Ops var nyskapende, sett i forhold til MW2. Bedre story, langt mer avhengighetsskapende multiplayer (noe vi kan takke tilpassing-mulighetene og valutasystemet for), og en herlig zombie mode.
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
fra mobilen Jeg er alt for enig i denne bloggen. Har lyst pa noe nytt... Noen som kan si et bra fps spill.
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Los
  • Los
Venom140: Du vil ha noe nytt, men det må være FPS?

Om dere syntes for mange spill ligner på MW2 så slutt å spille masse krigsspill.. Det er hovedsakelig dem som har hermet etter MW og MW2 lange nå. Kjøp noe annet, Epic Mikey, Dragon Age, Civ5, Red Dead Redemption, noe annet. Det er ikke det at så jævlig mange hermer etter MW2, det er at dere kjøper de spillene som gjør det. Det er kanskje kommet 5 MW2 rippofs i år, men stop forran spillhylla og se på alt det andre så ser dere at der er jævlig mye nytt og spennende å
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Los: jeg har både dragon age og Red Dead og ifølge meg så er dragon age bra, men Red dead var i likhet med halo reach et spill som var gøy i en uke så ble det jævelig kjedelig utenom undead nightmare
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Pffth! MW2 er så 2 uker siden da!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg er enig! Black Ops er jo rett og slett kjedelig, jeg runna SP, er level 21 elns i MP, men føler alt er så random. Folk spawner rett bak deg, alle våpnene føles så like, og hvilke perks man bruker har ikke noe å si. Jeg er mildt sagt skuffet.

Tror jeg har spilt nesten like mye MW2 MP som Black Ops MP siden BO kom ut.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer simpsons fan:
beklager kort blogg


Hurr hurr hurr!
Decyfered!
  • 0
Jeg vet om et FPS spill som er også et RPG husker ikke hva sjangeren kalles...

Borderlands et veldig bra spill.
*MacGyver Theme*
  • 0
Venom
Borderlands er et RPS (Role playing shooter)
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Du er nok inne på noe der simpsons fan og spillutviklerne sliter med å finne opp kruttet på nytt igjen. Derfor må vi nok dessverre finne oss i at FPS-spillene er utrolig like på mange områder. Det som jeg synes var bra med Black Ops var uten tvil historien som tok oss med til forskjellige tidsperioder og det var moro
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Amen to that Bernt Erik
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
FPS-er er blitt alt for kjedelig, det eneste jeg skal ha på en lang stund er BF3. Nå spiller jeg spill som Red Dead Redemption, Mass Effect og Gears of war. Det morsomste med det er at alle av de er TPS-er generelt, kanskje sånne slags spill ender mest opp i suksess og blir ikke for kjedelig i lengden.

Eneste grunnen for at CoD kommer ut hvert sabla år er fordi at Activision er for redd til å miste hypen og spillerne har gått over til andre serier, personlig passer det meg best siden da kommer kanskje flere core-fans til spill som Battlefield og det blir bedre community ut av det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!