Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Spill jeg aldri klarer å forlate:

- Mega Man 3
- Mega Man X3
- Chrono Trigger
- Final Fantasy VI, VII og X
- The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Majora's Mask og A Link to the Past
- Heroes of Might and Magic III
- Super Mario Bros 3
- Super Metroid
- Fire Emblem
- Lylat Wars
- Super Mario 64
- Banjo-Kazooie

Joda, jeg er en gammel gamer. Gammel Nintendo-fanboy også, selv om de dager er forbi.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Zelda - Ocarina of Time!
Mario Kart 64
Super Mario 64
Wave Race!
Banjo-Kazooie
og ikke minst:
International Superstar Soccer!!

Det var tider det
  • 0
Kjempebra blogg 192

Her er en liten liste fra meg;

Last Ninja - Commodore 64
Last Ninja 2 - Commodore 64
Pitstop - Commodore 64
The way of the exploding fist - Commodore 64
Green Beret - Commodore 64
Superforg - Amiga
Sensible Soccer - Amiga
North & South - Amiga

... pluss en rekke andre spill som er klassikere i mine øyne og som betyr mye i min spillverden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Halo CE er et spill jeg ALDRI blir lei av like under står ssx, ssx3,driver og driver 2
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
  • 192
  • 192
Tusen takk for alle kommentarene, kjempeinteressant å lese hva folk har kost seg med opp gjennom - Selv om jeg skal innrømme å si at det er flere av dem jeg ikke har hørt om...

Bernt Erik: Hehe, tusen takk Som jeg skrev i bloggen er det klare tegn til økt interesse for klassiske spill for tiden, og tenkte jeg måtte bidra med mitt. - Og nå har også dere som har kommentert bidratt dere og
Get ready for a better you
  • 0
Det må nok være Ratchet og Clank. Tre ord: BESTE KONTROLLER EVER!!!!!!!!
Og Sly-Spillene var ret og slett BEST!!!!!!
Husker på hytta at jeg glemte en PS2 kontroll og løp og kjøpte en i nærmest butikk for å spille fortest mulig Åhh.... Minner, minner
<3 <3 Remake kommer til (mildt sagt) selge som varmt hvetebrød
Don't shit were you or eat were you shit .......something........
  • 0
Age of Empires 2: Age of Kings/The Conquerors

Rome: Total War

Age of Mythology

Golden Sun 1 + 2 (Til GameBoy Advance)

Har vel noen flere også...
  • 0
Skrevet av: 192
2010-11-14 22:41
SeTorsken: Å ja! For et spill altså! Gleder meg enormt til 6'ern som kommer nå i starten av 2011 da. Etter det gigantiske skuffelsen som 5'ern var (for min del) så håper jeg at de går tilbake til mer av det som Gjorde HoMM III så bra, og slik ser det ut!! Gleder meg enormt!

Synes 5'ern var bra jeg spilte aldri story, men hot seat syns jeg var veldig lik 3'ern, bare i 3d sånn gameplay messig, men fortsatt er 3'ern favoritt! Var så mange artifacts etc der i forhold til 5'ern etc ^^ 4'ern søg bælla.. 2'ern var forøvrig også veldig bra ^^
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Jeg spiller nesten bare spill til tidligere konsoller, for hvis du ser bort fra grafikk og lyd var spillene mye bedre før.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!