Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vil aller aller først starte med å sende en stor takk til både Dr Madnar Petrovich og Lykkedragen for blogging om oss under LANet som var nå i høstferien! Dere skryter oss jo opp i skyene! Og for en reklame/markedsføring dere gjør for oss i BondeLAN! Tusen Takk! :) Keep up the good work ;)

Og så over til det jeg egentlig skulle skrive om
Ja du leste helt riktig! Vi i styret i BondeLAN har nå endelig tatt en avslutning om å arrangere enda ett LAN, og det mye tidligere enn vi hadde trodd. Etter mye frem og tilbake, både på møter og ellers, har vi funnet ut at med så mange jern i ilden som vi har nå kan vi jo bare ikke ta en pause. Vi vil bli større! Og slik som vi føler at vi fikk spredt navnet vårt nå på det siste LANet, kan vi jo bare ikke stoppe.

Neste BondeLAN skal arrangeres nok engang på Snåsa samfunnshus. Og datoen er satt til vinterferien 2011, altså i uke 8. Etter å ha spurt litt rundt så fant vi ut at vinterferien er ganske felles for landet, og det gir igjen muligheter for nye og fremmede og ta turen til Snåsa :)

Vi har allerede startet planleggingen av mange rare, morsomme, tullete, sprø og selvfølgelig seriøse compoer og det kommer nok engang til å bli massevis av premier og vinne for alle som tør å ta ett tak. Tør du?
Det blir spill både på konsoll og pc. Og du vil bli servert både fysiske og psykiske utfordringer underveis, vær du trygg :)

Jeg må vel kunne kalle dette en "wakeup call" blogg. Siden det er ganske lenge til enda (pft, hva er det jeg sier. Det er jo bare 16 uker til jo!)
Vel, vi vil iallefall at folk skal få vite det så fort som mulig. Så nå er det bare og begynne å spre ordet om BondeLAN11!
Ta med venner og kjente, en pc eller en konsoll, og kom å bli med på moroa som venter! Vi har plass til ca 180 deltakere, så sosialt vil det bli :) Og for dere som er veldig interessert i Counter-Strike 1.6, så vil det vanke en ganske fet premie på alle de 3 beste! (more info will come)

Mere info vil dere etterhvert finne på hjemmesiden vår: www.bondelan.no

Ser frem til å se dere både gamle og nye :)
Ta gjerne kontakt om du har spørsmål. Så skal vi svare så godt vi kan :)
  • 0
Leste jeg riktig?
16 måneder? Det blir jo i 2012 - hvordan kan dere kalle det BondeLAN'11 da?

Jeg hadde hoppet av stolen hvis det ble arrangert i Vinterferien i 2011 tho.
4 måneder høres bedre ut!

Skal absolutt ta turen innom neste gang, første, og neppe siste.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Oi, om 16 uker såklart ^^
Så i 2011 ja
  • 0
Gleder meg til å lese mer om arrangementet. Blir nok ikke til at jeg kommer meg oppover denne gangen heller, men det er morsomt å lese om hva dere får til.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kjempegreier. Jeg skal spre ordet. Tror vi blir en del mosjøværinger denne gangen.

Det beste er vel at nå må dere som sa at neste gang SÅ...
Uansett,så langt at eg får fri så kjæm eg
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Og der forsvant mulighetene mine for tur oppover.
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Blir spennende dette her ja og håper det kan bli en veldig unik opplevelse denne gangen. I alle fall når det kommer til konkurranser hvor det blir mye spennende på timeplanen både av spill m.m.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Satan! Har arbeidskontrakt ut februar...

Nå må det jobbes mye overtid hvis jeg skal kunne ta fri til LANet.
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Lykkedragen: Kjempe. Denne gang SÅ

Brage: Hvorfor?

Jon Isak: No e det bare å jobb ja! du ska på LAN!;)
  • 0
kanskje i får gjort sånn at i filme manaid-tv på snåsa samfunnshus 24-27 februar?
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Dette var gode nyheter!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Er litt langt til snåsa fra Bergen, så tror ikke jeg kan komme, men gleder meg til å lese hvordan det gikk.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
24 til 27 Februar byr på utfordringer.. Men ikke noe annet ENN utfordringer! Jeg lover ingenting akkurat her, men "operasjon BondeLan11" er med dette iverksatt her hjemme!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Gleder meg!
  • 0
Så snart!?

Damn, da vet jeg ikke om jeg kan bli med,
som jeg "nesten lovet" etter siste var over.
Får se neste gang der igjen om jeg ikke tar turen fra Tønsberg og opp.
  • 0
Helsike så lyst jeg har, får se hvordan tiden strekker til.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Tommy K: du har bare med å møte opp! Om du sliter med sosialiseringsskillsa kan du sitte ved siden av meg
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!