Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Se filmen her:

http://www.youtube.com/watch?v=pfhb77hbchs

Min kjære bror og jeg lagde denne videoen som en parodi av Call of Duty: Black Ops.

Vi trodde aldri den skulle bli spesielt populær - men før vi viste ordet av det hadde den mer enn 1 million views.

Kvaliteten kunne selvsagt vært bedre, men vi lagde denne kun for moro skyld =)

PS: Vi planlegger å lage en ny og mye mer gjennomført versjon
Eskild aka. MrJones
  • 0
Bra film i den forstand, men hvor er munningsilden?
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Tror den fikk masse views på grunn av navnet, som mest sansynelig er hvorfor mindre en 1/5 har sett 2ern.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Mhm. No offense.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Likte den veldig godt

Hvordan klarte du å filme i førsteperson? Jeg skjønner at du hadde kamera forran deg. Men hvordan? Eneste som jeg kunne ha tenkt meg var "endret" er vell at den kunne ha vært litt mer "fast-paced". Hvis du skjønner..?

Lag en ny blogg hvis du lager en ny en da!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Du er en morsom skrue, du!
  • 0
Takk for tilbakemeldingene alle sammen!

Jeg er enig at filmen kunne trengt munningsild og foregått i et høyere tempo. Jeg lagde en useriøs oppfølger, men ble aldri helt fornøyd med den.

Den nye versjonen skal jeg derimot bruke mye mer tid på. Har allerede skrevet manus og fått tilgang til spesialeffekter og flere skuespillere.

Jeg kan godt lage en ny blogg når den nye versjonen er ferdig
Eskild aka. MrJones
  • 0
Hvor har du fått våpnene fra? Er det Airsoft?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • AC2
  • AC2
hehe awesome

+1 subscriber for you
Nothing is impossible, it only takes a bit more time
  • 0
Utrolig bra jobba, du har en ny subscriber
  • 0
LOL jeg fant faktisk frem denne for en måned siden da jeg søkt etter black ops videoer, ante ikke at det var noen fra GR som hadde lagd den
Veldig bra film, eneste minus er at det spiller med sensitivty 1
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Jeg også xD
  • 0
Imponerende! Lurer også på hvordan du klarte å filme dette?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Haha, seriøst, 1 mill views, NICE. Helt sykt fett, selvom det er amatør! xD
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Veldig stilig video. :thumb:
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
achievement unlocked!!

Denne filmen var utsøkt.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Fem-stjerners medlem
  • 0
Genialt! Gleder meg til en enda mer gjennomført video!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Bygg dere et steadycam også, da blir det bra. Funnet et bedre location hadde også gjort seg.
Ellers er det en morsom liten film.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
genialt!!!!!!!!!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Awsome it is

Lagt til 2010-10-25 20:30:
Siterer Elektro Banana:
LOL jeg fant faktisk frem denne for en måned siden da jeg søkt etter black ops videoer, ante ikke at det var noen fra GR som hadde lagd den
Veldig bra film, eneste minus er at det spiller med sensitivty 1


Me to xD
  • 0
Veldig bra dette her da EskildEF

Takk!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Tusen takk alle sammen!

Selv om de fleste filmene mine er laget for moro skyld er det alltid hyggelig med postitive og konstruktive tilbakemeldinger.

Jeg lover at det kommer mer!
Eskild aka. MrJones
  • 0
Dette var døds fett !
The gavel corrupts
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!