Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tid: 06:02, 10-23

Ok. Det ovenstående er du nødt til å innbille deg. Ikke f**n om det var mulig for meg å være våken klokken 06:02 idag.

Mole-day
Mellom 6:02(am) og 6:02(pm) idag feires Mole-day verden over.

Det er Mole-dagen idag!
Hvordan skal du feire?

Mole-day feires når datoen og klokkeslettet utgjør tallene i den svært mye brukte Avogadros konstant. Selv nøyer jeg meg antakelig med å feire ved å ta en bolle.
<bild>
En søt muldvarp (mole) som du kan se på.

btw. Takk til Kristian for et fantastisk stilig bloggbanner. Du skal få fikse skriveleifen på mandag når du har litt bedre tid ;p
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Har noen finnet på Mole-dagen? HahahaxD hmm... kankje jeg skal feire ved å gjøre kjemi leksene i dag?
  • 0
Får vel feire det hele med en kommentar på bloggen din.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jeg feirer nok kun Pi Day og Square Root Day. Kan ikke vente til 4. april 2016
Riddle me this
  • 0
Den muldvarpen på bildet var bre sykt fresh!!
Oyeah oyah I`m The mole, Yeah the Mole Oyeah Whats ma namE!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Som om jeg ikke får nok kjemi på skolen...
  • 0
Dette må feires! Eller...?
Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade
  • 0
Så det er sånn en muldvarp ser ut IRL? Har jeg faktisk aldri sett før xD
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Nå er Mole-day over. Noen som fikk gjort noe interessant?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg spillte Fallout New Vegas hele dagen så dette fikk jeg ikke med meg
  • 0
Fikk ikke med meg dette, men kan vel si at jeg feiret den ved å gå på Photoshop kurs, ved å kjøpe Black Hawk Down og ved å bli "Kompis" med Platekompaniet
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Jeg feiret den ved å gjøre noen mol-beregninger...Lenge siden sist.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
jeg spiste grøt i dag for å feire
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Gjorde det samme som Zyrocz, men det kan vel kalles feiring det også.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • 192
  • 192
Haha xD Btw. ser ikke skrivefeilen? Mener du at det heller skulle stått "Pass på" og ikke "På pass"?

- Ble nysgjerrig!
Get ready for a better you
  • 0
Feirer med BondeLAN jeg....hahaha! Beste dagen ever!!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Feiret dette ved å ringe rundt føflekkene mine med en sort tusj! Ble en bra dag, tross alt.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Jeg feiret ved å spille Fallout: New Vegas hele dagen (det inneholder Mole Rats, øhøhøhø).
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!