Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

liker mere spilling
  • 0
Her har det vært opptil 20 grader på dagtid de siste dagene, så jeg har ikke sett noe snø

Den får hvertfall vente en måned til før den begraver Tønsberg.
Jeg føler ikke for å måke i nær fremtid.
  • 0
Har ikke kommet noe snø enda, men har vært veldig kaldt...
Må innrømme at jeg gleder meg litt til snøen kommer
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Snø hører Norge til! Skulle vi en gang miste snøen her så må jeg evakuere til Nord-Finland eller kanskje enda bedre, Sibir!

Værste jeg vet er slike ubestemte vintre. Når det aldri blir skikkelig snø, og det regner og står på. Her i Bergen var det noe som kunne begynne å minne om vinter i gjen i fjor.

Hva jeg savner er de skikkelige vinterstormene fra Kirkenes. Det var ingen kjære mor den gangen. Klarte man å spa seg ut fra huset, så kunne man ta bussen til skolen. Og det er faktisk ikke tull! Bussen kom med kjettinger og hele oppstyret! Flere hjullastere med fres lagde vei for trafiken fra Hesseng til "byen". Og selv om mange var noe forsinket til jobb og skole, så gikk dagene som normalt!

Husker også at vi kunne gå på ekspedisjon i uværet. Det var et fjell rett bak huset vårt, foten av fjellet var faktisk en del av kjelleren vår. Tenk deg 3 gutter på 9-10 år som er ute i vinterstormen og leker ekspedisjon på fjellet.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
blyantkvesser: Fra Ålesund sa du?

Gleder meg forsatt litt til den snøballen som skal klemmes rett inni trynet til en spesiell person.
Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade
  • 0
  • Ine
  • Ine
Den første snøen liker jeg ikke av en enkel grunn: Veiene blir så sinnsykt sørpete etterpå. Den første snøen legger seg aldri. Alt eller ingenting. Ellers er jeg glad i snø.
Riddle me this
  • 0
Liker bedre sommeren enn vinteren, men hater ikke snø. Det jeg liker minst med snøen er sørpe.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!