Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Barna er tidligst oppe her i huset og i dag ble vi voksne vekket at de ropte at det hadde snødd i natt. Utenfor huset var det et lite hvitt teppe med snø og et bevis på at kong vinter virkelig er i anmarsj. Det ble snakket om ski, akebrett og en rekke andre vinterlige aktiviteter.

Selv føler jeg nok en gang å bli tatt på senga. For det første så trenger vi sårt et nytt batteri til bilen (slet noe sinnsykt i fjor med det vi har nå) i tillegg må jeg til pers og legge om til vinterdekk og som om ikke det var nok, jeg må rydde i hagen før snøen blir liggende på skikkelig vis.

Nå til uka har barna høstferie og de håper selvsagt på mer snø skal komme slik at noen av deres drømmer om ski og akebrett kan bli til virkelighet. Selv håper jeg at det går et par tre uker til før snøen kommer, for det er så mye som skulle ha vært gjort ute i hagen...

Enn du - liker du snøen og har dere sett noe til den ennå? Hva er dine drømmer når den første snøen kommer? Eller gruer du deg til det hvite teppet legger seg om ikke så altfor lenge?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Vel, fruen sendte meg ut for å skrape is på bilen i dag, så liker ikke. Det er kjedelig arbeid
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Bor i Bergen der de sier var den verste vinteren ifjord som sagt på nyhetene så jeg må si: IKKE!!!
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Hater! Global oppvarming FTW!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Liker den jeg. Snøen gjør det lysere,og dessuten må jeg ta frem snøfresen..jeg har nemlig noe uoppgjordt med den fra forrige vinter og denne gangen SKAL jeg vinne.

Elsker vedfyring,stearinlys og myke kosetepper..og så kommer det så mange nye spill på denne tiden. Det er jo bare å kose seg ihjel med spill når snøstormene herjer..

mmm..kakao og krem..mmm
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Det der er ikke snø, ser ut som rimfrost.. maksimalt.
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Ingen snø her. :p
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Elsker snø, men har ikke kommet noe her i Ålesund enda
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg hater ikke snø eller is, men jeg hater å skli og falle på is derimot.
  • 0
Du mener vel at de har høstferie? vinterferie er ikke før etter nyttår. Men jeg er ikke så glad i snøen.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Vinterferien er jeg redd du tar litt tidlig Også er vel vinteren mer enn bare ski og snø? Det kommer jo en rekke godsaker!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Vinter'n er den største dritten som skjer i året. Snøen og kulden den bringer med er hoved skylden. GUD MÅTTE FORBANNE VINTEREN!!!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Hehe - var nok litt tidlig på'n der ja Selvsagt mente jeg høstferien
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
YAY, SNØ!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg trenger virkelig litt snø her snart. Er allerede klar for vinteren men har ikke hatt bruk for det enda
  • 0
Snødde litt idag...
  • 0
Har ikke sett noe til snøen her enda (bor på Oppegård), men det er dessverre meldt snø til uka. - "Dessverre", fordi jeg har oppkjøring om under to uker og har kjørt lite på snøføre tidligere. Kjipt om det plutselig kommer snø på dagen da.
Type here.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
The snow is FAKE AND GAY!!!11one
  • 0
Tror ikke det kommer noe snø her på sørlandet på en stund. Da får jeg tid til å forberede meg.
Safety first!
  • 0
Kan ikke hate snø når du holder til i indre Troms.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
For min del kan snøen holde seg laaangt unna Trondheim for min del. Jeg hater snø. Snø er bare negativt, blaut og kaldt er det og, vær så snill, la snøen først komme i ... ALDRI
Av alt det uviktige i verden, så er fotball det viktigste
  • 0
Snø er kaldt. Også blir den våt når den smelter. Ekkelt.
  • 0
Så lenge det er snø i juletiden er jeg fornøyd.
Får ikke skikkelig julestemning uten snø!
Hei.
  • 0
mmm..kakao og krem..mmm

Agree lykkedragen <3

Vi har MASSE snø i tromsø!!

Har hatt 4 snøball kriger allerede. Vi fikk snøen for en uke siden eller noe sånt!
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg trodde at global oppvarming innebar sol og sommer til langt uti november, men så feil tok jeg. Har ikke opplevd snø her enda, men det er rim på morgenen, og jeg skal love deg at det har blitt ganske kjølig!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!