Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå har Sony utsatt Gran Tursimo en gang til. Dette er sagt direkte fra Playstation PLus US blog.

Kilde:http://ps3.ign.com/articles/112/1127739p1.html

Gran Turismo 5 has been delayed once more as Sony announces it is to miss its November release date.

"We sincerely apologize to GT fans for the delay," explained the official US PlayStation blog, "however, creator Kazunori Yamauchi and the team at Polyphony Digital want to make certain they are creating the perfect racing experience, and we are confident that this ambitious game will exceed expectations when it launches."

Gran Turismo 5 was slated for a release on November 2 in the US and November 5 in the UK. Sony has since confirmed that the delay is global, with its European outlet saying it hopes to reveal a new date before the end of the month and that it's to see a release before Christmas.

We recently took Gran Turismo 5 for what we thought would be a final spin before its launch.

Vi vet fra før at Gran Turismo 5 har blitt utsatt opptil flere ganger etter at det har blitt Annonsert. Dette er blant annet fordi at det skal støtte 3D og kanskje Move. Denne utsettelsen har ingen ting å si for meg, siden jeg ikke skal ha spillet på release. Gleder meg uannsett til å spille dette spillet i Juleferien og romjulen:D Vet det ble mange som ble skuffet over å høre dette, men trøst dere med at det kommer før jul, ifølge Sony hvis det ikke støtter opp noen problemer.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Fy faen ikke vits i å leve lenger nå hælvete faen satan
  • 0
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Lol. Jeg så det for meg.
Love will tear us apart.
  • 0
Unnskyld meg, men er dette noe du kvalifiserer som "blogg" material? en linje med selvskrevet tekst og resten er copy / paste?
Jeg prøver ikke å være frekk her, men hva er poenget?

Dette er for meg en forum post eller en nyhet, ikke nødvendigvis en blogg.
  • 0
jaja, da Master. Jeg kansi min egen mening, bare for din skyld

Lagt til 2010-10-13 19:18:
fornøyd nå?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
ikke noe annet å forvente det er jo faen mæ utsatt over 9000 ganger!
  • 0
jaja, da Master. Jeg kansi min egen mening, bare for din skyld
___________________________________



Jeg selv eier ikke en PS3, men jeg hadde tenkt å kjøpe en når GT5 kommer, men siden spillet ikke har en bestem utgivelsesdato enda, så venter jeg heller. Neste blir sikker Q1 2011.
  • 0
Der kom den!
Synd for de som har lengtet etter dette lenge
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Jeg kan godt vente noen uker ekstra på dette mesterverket.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Same old story
  • 0
Det er ikke verdens undegang at GT5 ikke kommer i November. Kan helt fint vente til neste år jeg. Det er så mange andre spill som kommer, at det er bare kjekt at lommeboka får litt pusterom!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Ja dette var egentlig noe veldig mange ventet på! Enda en utsettelse Men som sagt spillet kommer når det er ferdig Har god tid og vente jeg
  • 0
  • 192
  • 192
Det ble jo utsatt på grunn av at november er fullpakket med gode spill, ikke pga. at det er må perfeksjoneres! Eller vel, det er min teori da
Get ready for a better you
  • 0
Akk.. Hadde gleda meg til november jeg. Jaja, det SKAL komme før jul. Gjør det ikke det, vurderer jeg å droppe kjøp i protest.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
det ble utsatt for salges skyld tipper jeg. De kommer ikke til å lage noe mer enn det de hadde tenkt på før det ble utsatt. Er dumt hadde veldig lyst på dette til jul eller noe. men, men da får det vente kjipt er egentlig ingen ting jeg har lyst på de neste månedene er bare lbp 2 og GT5 jeg hadde lyst på og begge de to ble utsatt. (Lbp2 var bra fordi jeg har ikke 200 til å motta forhåndsbestillingen, skal ha ipod touch da)

Lagt til 2010-10-13 21:01:
Og MASTER_Bandit jeg er lei av sånne kommentarer hindrer folk i å skrive noe som helst, jeg kan jo ikke skrive enn dritt uten at jeg får 20 negative kommentarer.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Ikke gode nyheter nei, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Litt kjipt Bernt siden du kjøpte Ps3, der hvor GT5 sikkert var en liten faktor

Har forresten lastet ned Beta themet til Killzone 3 nå, i håp om å være de 5000 første Pray for me!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
FAEN!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jaja, LBP 2, Hot pursuit, Black ops, Brotherhood og flere ble jo lansert samme måned så...
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
masterno: Eh... Den forstod jeg ikke. Har jeg kommentert negativt på deg?

Uansett... Det jeg skriver er at hvis du bare har en nyhet du vil fremvise og samtidig ikke kan skrive ditt syn på den nyheten i bloggen, men bare copy / paste, så kommenter den som forum post istedenfor.

jonskja tok mitt initiativ og skrev mer, noe som jeg synes er flott. Jeg prøver ikke å virke som en moderator eller noe, men jeg er bare så fryktelig lei å se en blogg som ikke en gang bloggeren har skrevet.
  • 0
Kan ikke akkurat påstå at det overrasker meg. Men jeg hadde faktisk forventet at Sony holdt det de lovet denne gangen, men jeg var fortsatt obs på at det kom til å utsettes. Igjen!

Dessverre, så er det ikke annet å gjøre enn å applaudere for Sony!
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Lol...

Vet ikke helt hva jeg mener om saken
Just kill him with your awesome
  • 0
Haha, spillet blir sikkert neppe så bra som vi tror
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Haha, spillet blir sikkert neppe så bra som vi tror


Frykter du har rett, det meste av spillmotoren er gammel nå, det de har pusset mest på er grafikkmotoren. Ikke fysikkmotoren
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!