Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

okei da sjø, blir vel kanskje ikke helt partyfaktor hos oss i dag, men det blir en bedre middag samt en aldri så liten gave fra meg litt senere. Årsaken er at jeg og madammen - Ann Helen har 15 års jubileum. Fredag den 13. for 15 år siden ble jeg og Ann Helen sammen.

Kvelden var veldig spesiell og jeg var spent som bare det da jeg kjørte for å plukke opp Ann Helen hjemme hos sine foreldre. Ble ikke møtt av svigerfar med haglen opp i masken med spørsmål om hvilke intensjoner jeg hadde. Jeg tok henne med hjem til meg og hun fikk selvsagt se den store frimerkesamlingen ...ehh! Nei, jeg presenterte henne for den store lidenskapen på denne tiden nemlig Amiga 1200 maskinen min med Super Frog, Digital Illusions Pinball Dreams og Pinball Fantasies. Hun ble fort hekta og vi ble sittende og spille en time eller to. Så etter en stund kom jeg med forslaget om at vi skulle lage oss noe å spise og jeg som (kjempeflink kokk) serverte Pizza (som også dessverre ble brent i kantene). Sammen med pizzaen så vi filmen Backdraft og da vi var ferdige med å spise ble vi sittende å holde hverandre i hendene. Det var litt av en opplevelse og hjertet hoppet opp og ned hele tiden.Den romantiske kvelden gikk dessverre alt for fort synes vi begge og vi hadde det kjempekoselig i hverandres samvær.

Så nå er altså 15 herlige år gått og vi har fått fire nydelige barn, har et godt liv og vi koser oss fortsatt i hverandres samvær. Jeg er utrolig glad i Ann Helen som betyr utrolig mye for meg. Om vi skal gifte oss vil tiden vise, men akkurat nå har vi det supert sammen og koser oss gløgg ihjel.

Gratulerer så mye med dagen Ann Helen <3
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulere med jublileumet bernt !
  • 0
Gratulerer Bernt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer Bernt! Hils madammen fra meg, og si at hun er heldig som har deg
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Gratulerer!
  • 0
Gratulerer Bernt !
*MacGyver Theme*
  • 0
Grattis, men husk at det ikke er nødvendig å gifte seg selv om man vil være sammen for alltid : D

Uansett, gratulerer så mye!
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Gratulerer med 15 års jubileet
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Gratulerer med dokkers 15 årsdagen
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Gratulerer så mye til både deg og Ann Helen! Får virkelig håpe at det blir noen flotte 15 år (and beyond!) til!
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Gratulerer til deg og madammen!
Håper på en kakeblogg der DU har bakt kake
  • 0
Gratulerer!
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Gratulerer så mye Bernt og Madammen! Tør jeg å håpe på en liten jubileumskake?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Vent Vent Vent

Dere har vært sammen nesten like lenge som jeg har levd. haha jeg er 3 måneder og 28 dager eldre
*MacGyver Theme*
  • 0
Gratulerer så mye med dagen!

Men, har alltid lurt på en ting... Driver hu og snoker rundt på GR med egen bruker?
Decyfered!
  • 0
Gratulerer så mye!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Morsomt at du gratulerer dama når det er et felles jubileum
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Men, har alltid lurt på en ting... Driver hu og snoker rundt på GR med egen bruker?

Oooo, det er sikkert skeptiskheksa! Ikke vet jeg, men jeg er vill på å gjette!
''Our lives are made by the death of others'' - Leonardo da Vinci
  • 0
Gratulerer så mye!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Gratulerer så mye, Bernt.
Riddle me this
  • 0
Siterer Requiestcat in pace:
Oooo, det er sikkert skeptiskheksa! Ikke vet jeg, men jeg er vill på å gjette!


Da ville jeg heller satt pengene mine på Lykke.

Lagt til 2010-10-13 20:27:
Hei, jeg heter Bernt Erik! Jeg har kone fire barn og jobber i et... Spillmagasin? WTF?!
Decyfered!
  • 0
Skikkelig fint bilde.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Gratis!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gratulerer til dere begge, og lykke til med (minst) femten nye år!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!