Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Én av tingene som jeg gleder meg til før hvert FIFA-spill er sangene som spillet vil by på. Årets versjon holder den sterke rekken oppe med blanding av nye kometer og de mer etablerte.

Det første som slo meg var det svenske indiebandet Ram Di Dam. Helt ukjent for min del, men farlig fengende. Lett å sammenligne med Liverpool-bandet The Wombats som også har hyppige og kjappe riff blandet med den typiske skrikingen/syngingen. Og på grunn av det spiller Ram Di Dam seg rett inn i min rekke over indie-favoritter.

Guttene fra Göteborg har enda ikke fått utgitt noe album, og jeg har ingen fjerneste aning om det kommer til å skje i nærmeste framtid. Enn så lenge kan du nyte deres eneste single og EP på Spotify.

For dere som ikke har Spotify, her er mine to favoritter på Youtube:
Ram Di Dam - Flashbacks
Ram Di Dam - A Play Of Nonsense

XOXO FIFA-kungen.

FLAAAAAAAASH!

Chill hard, man!
  • 0
Husker jeg oppdaget Kasabian via Fifa en gang i tiden. Har spilt noen av de siste av Fifa spillene, og da har det dukket opp låter jeg faktisk kjenner igjen, vanligvis, så er det knusktørt på kunnskapene mine når jeg hører fifa-musikk.

Åh! Kom på at det var i Fifa vi oppdaget "Teddybear Sthlm" med Cobrastyle. Teddybear Stockhold har mye bra annet også!

Fikk ikke hørt så godt med anlegget på jobben.
Jeg har det moro og koser meg med låtene nå her hjemme.

[Like] Half Asleep -> 2:40
Gitaren i "Chances", på refrenget, og generelt hele tiden!

Ordentlig godt funn dette Bartin! (woops)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Selv liker jeg "Kids" fra MGMT i FIFA 09
De har også dukket opp i Midnight Club: Los Angeles.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg digger Jerk It Out av The Ceasers på FIFA 2004
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Herregud så deilig<3
  • 0
Liker meny sangen i fifa 98 jeg. Det samme med trailer sangen i 2004.

I andre spill må det nok være i Burnout 3. Da var det en My Chemical Romance jeg skal finne ut hva heter !

Lagt til 2010-10-13 15:00:
I`m Not ok - My Chemical Romance

Rart at det er favoritt sangen min...
*MacGyver Theme*
  • 0
Fotball er kjedelig og indie suger
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Napalm: Hvordan kan du leve med en slik tanke?!?
''Our lives are made by the death of others'' - Leonardo da Vinci
  • 0
Napalm: Er du blitt posest av en djevel?
*MacGyver Theme*
  • 0
Requiestcatsomethingsomething: Lever helt utmerket!

Venom140: Muligens.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Elsket "Mr. A", tror jeg den het i hvertfall, på FIFA 09 Og som andre har sagt, Kids av MGMT, Jerk It Out av The Ceasers + fler, som jeg ikke har styring på lenger! Og Flashbacks er også veldig bra! Blir bare mer og mer glad i Indie!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!