Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

HER kommer en lite gjennomtenkt, på sparket blogg :)
Tingen er at det er søndag ettermidag aka den lateste gørreste tida vanligvis for min del og jeg føler meg topp! Er i så godt humør at jeg er usikker på hvor jeg skal gjøre av meg!

kanskje noe som har utløst denne "humørsyken" er god musikk! og da vil jeg her altså gjøre som så mange gjør på den tiden, skrive en top 3 liste!
denne listen vil inneholde de topp 3 sangene som er så humørfyllte at de burde fått en pris for å være akkurat det. Dette er de sangene som du absolutt bør sjekke ut om du er deppa... eller bare føler for en god start på dagen.
Men nok snikksnakk.. her er sangene:

3. (If You're Wondering If I Want You To) I Want You To - Weezer
Denne sange kommer fra et band jeg ikke hører så veldi mye på. mest pga jeg ikke er en fan av stemmen til vokalisten tipper jeg. Men med denne sangen imponerte de meg stort! Og den gjør akkurat det den skal ha for å ha fått lov til å komme i denne respektable listen: fått meg i godt humør :) Bør absolutt sjekkes ut!
Youtube Link

2. Cold Day In The Sun - Foo Fighters
Jeg har nå nylig rettet min musikalske oppmerksomhet mot dette bandet og jeg elsker omtrent alt jeg har hørt til nå :D Dave Grohl er et musikalsk geni! Dette er en av sangene til Foo Fighters der sanger Dave faktisk nøyer seg med å sunge backup. Trommisen Taylor Hawkins tar seg av synginga og setter et kult preg over sangen. Genialt, tilfredsstillende og selfølgelig gjør den deg og alle andre glad.
Youtube Link



så til nummer 1. gledesspredende sang! *spenningsgivende trommevirvel*

Sarah - Thin Lizzy
Denne sangen fortjener nummer 1 fullt og ut. Sangen er skrevet av Thin Lizzy's frontman, sanger og bassist Phil Lynott og gitarist Gary Moore og den er til Phil's nyfødte datter. Den er så fantastisk at jeg ikke kan sette ord for det. Vel jeg kan gi det et forrsøk. Nå jeg dør så skal denne sangen spilles. Da dør jeg som en glad mann. Denne sangen får meg til å smile uansett hvor sur og gretten jeg er, og derfor er dette den sangen som får meg i best humør. MÅ sjekkes ut!
Youtube Link

PS beklager kvaliteten på den siste sangen. den ble trossalt tatt opp på live konsert i 1979
  • 0
Bra blogg
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!