Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har fått mange spørsmål på hvorfor jeg ikke har hatt PS3 i samlingen av konsoller og mange har trodd at jeg har vært en fanboy og ikke ville ha PS3. At jeg skulle være en fanboy, er å få en elefant til å klatre i stige. Selvsagt er jeg ikke det. Selv om jeg kanskje liker best å spille mine spill på PC-en, så er jeg også veldig glad i mine konsoller og bruker en god del tid sammen med familie og venner. Da spiller vi enten på Wii-en, Xbox 360-en eller nå altså PS3-en.

Av spill som da velges blir det spill man kan spille flere sammen og det er moro å kunne se ansiktsuttrykkene når jeg f.eks. knuser de i ModNation Racers eller Mario Kart (selv om jeg blir knust av Emil i sistnevnte).

Etter å ha brukt PS3-en en god del er jeg nå veldig godt fornøyd med den og innrømmer at maskinen er veldig heftig. Har spilt mange fete spill i det siste og spesielt godt synes jeg FIFA 11 var. Nå gleder jeg meg til Pro Evolution Soccer 2011. Senere skal jeg spille Enslaved og gleder meg som et lite barn til det. Spillet ser tøft ut med sine flotte omgivelser. Er veldig spent på hvordan kontrolleren i spillet er. For skal jeg være helt ærlig er jeg ikke så altfor god med en gamepad mellom hendene. Da er jeg desto bedre spiller med mus og tastatur. Om det er på grunn av jeg begynner å bli gammel innen gamet vites ikke, men jeg ser ut som en hodeløs høne når jeg spiller med en gamepad og da spesielt i skytespill.

Ellers synes jeg fortsatt at spillutviklere er for slappe til å ha med splitscreen-muligheter i sine spill. Hadde vært tøft med det i f.eks. F1 2010. Tenk deg splitscreen i Need for Speed: Hot Pursuit 2 - det hadde vært herlig det.

Ellers synes jeg mulighetene i PS3-en er gode og jeg ser frem til å bruke mer tid på konsollen utover høsten og vinteren.

Hvilke konsoller har du og hva liker du best å spille på om du har en favorittkonsoll?

Griller kanskje ikke pølser på PS3-en min, men kanskje kan noen av mine venner føler seg grillet...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har en god del konsoller, og de nyeste er DS, PS3, Xbox 360 og WII. Jeg liker de alle veldig godt, dog PS3 blir ikke spillt så mye på ettersom det er kun de eksklusive spillene som blir kjøpt til den. Har vel muligens brukt mest tid på WIIen med over 1000 timer på SSBB.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Min favorittkonsoll er definitivt PS3, men kan ikke finne et spill jeg spiller mest

Er ikke COD avhengig slik som andre jeg kjenner
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
  • Ja-2
  • Ja-2
Har det meste, men spiller mest på Xbox360 og PS3. Alt etter hvilke spill jeg vil spille
PS3'en blir gså mye brukt til Blu-ray spiller eller DVD spiller, men innen gaming, er det et fett
Zaaaaaaaaaaa
  • 0
Hvor mange konsoller har dere til sammen Selv har jeg alt av de nye, men ikke så mange gamle konsoller foruten en Gameboy da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg har en PS1 med en rekke gode spill, favoritten er selvsagt Ace Combat 2.
Jeg har en Gamecube som blir godt brukt, super smash bros og 007 nightfire.

Jeg hadde den orginale xboxen, men solgte den og alle de 17 spillene for å kjøpe 360.
Har en PsP, gameboy color, gameboy advance SP og en iPod Touch der jeg kan spille.
så har jeg seff PC'en min!

Har tenkt på å kjøpe en PS3, men får se om det ikke heller blir playstation neste generasjon.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Da MÅ du skaffe deg Uncharted 1 og 2. Det er vel blandt de beste spillene jeg noensinne har spilt! Gratulerer med ny konsoll ^_^
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Grattis Bernt! Husk å legge til lostfantomena på PSN.

Har selv GBA med over 10 spill, PS2 med over 20 spill, PS3 med over 15 spill, 2 PSPer med over 30 spill og en X360 med over 15 spill.
  • 0
Det går ann med splitscreen på Hot Pursuit: 2. Det er et av de eldre NFS spillene, og det kom ut for en god stund siden til Gamecube, X-Box og PS2. Du tenker nok på det nye antar jeg...
  • 0
Det var på tide

Du har fremdeles ikke godtatt friend requesten jeg sendte til deg for en stund tilbake
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Skal se om jeg får til det fantomena

Det er nok det nye Hot Pursuit jeg tenker på ja zeldahei

Har brukt mye tid i splitscreen med Hot Pursuit 2, men synd at det blir lagd så lite spill med splitscreen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har vel de fleste konsoller tenker jeg. Mangler bare de gode gamle som Neo Geo, 3DO, Mega Drive/Genesis, Saturn og de hundgamle Atari greiene som jeg aldri husker hva heter.

Det er nok xbox som blir brukt mest her i huset. Er opptatt av at spillene skal være på sitt beste, og det er ikke alle multiplatform-spillene som er i sitt ess på ps3. Wii'en blir generelt lite brukt, det blir altfor merkelig å styre spill med de kontrollene. Og jeg fikk aldri noe nytt F-zero spill. Forbasket Nintendo som lurte meg!

Husker godt den gang split screen var tilgjengelig i mange spill, spesielt noen skytespill og flere bilspill. Jeg var så irritert over at skjermen ble delt i 2, og det ble vanskeligere å se. Jeg gikk å håpte på at slikt skulle bli mulig å spille over nett, slik at man kunne bruke hver sin TV. Nå er det her, og jeg savner ikke split screen.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Nå som du har PS3 anbefaler jeg deg varmt God of War Collection og God of War III, Bernt. Kanskje ikke noe å spille med barna dine, da

Uncharted 1 & 2 anbefales også høyt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hm...

Atari 7800

PlayStation
PlayStation 2
PlayStation 3 (Slim)
PlayStation Portable

Nintendo 64
Nintendo GameCube
Nintendo Wii

Game Boy Advance
Game Boy Advance SP
Game Boy Micro

Nintendo DS
Nintendo DS Lite

Xbox 360


Håper ingen kaller meg for en konsollfanboy
  • 0
Kjempeflott, Bernt Erik
Jeg spiller mest på PS3, og det er på den jeg har flest spill. Hadde vært en ære å ha deg på vennelista på PSN Kan du legge til: P-Dude93?
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Fikk nylig PS3 også, men bruker den mest som Blu-Ray spiller
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hadde vært kult om du kunnne legge til: !Sommerstad97!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Min liste over konsoller

-Xbox360
-Xbox
-Gamecube
-2 Pc
-2 DS lite
-2 GBA sp
-GBC
-Nintendo64
-Wii
-PS3
-DSI

Litt usikker på hvilken jeg spiller mest på siden det er ganske gjevnt mellom alle sammen, men hvis man også teller med bruk uten spilling så vinner Pc lett.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hatt en del konsoller opp igjennom tidene. Eneste konsollen av denne generasjonen jeg ikke har i hus er Xboxen.

Jeg spiller for det meste mine spill på PS3 fordi jeg alltid er vært kjent med kontrollen og liker PS3 sine ekslusive titler.

I alt har jeg; Ps3, Wii, DS, PSP og PC da som brukes til å spille på.

Jeg har PS1-slim, PS1 og PS2 stående i en utstillingshylle.
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Har selv PS1, PS2 og PS3.
Er også et wii i huset, men det er kun broren min som bruker.
Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade
  • 0
Grattis med ny konsoll, skulle til å anbefale en del spill, men de er visst blitt anbefalt allerede.
Konsoll liste mi orker jeg ikke ramse opp (igjen), men spiller på de til stadighet, men det jeg spiller mest på er ps3 og pc, ønsker meg sårt både xbox og 360, men penga mine flyr til mye annet retro snax for tia, pluss familien, men men. Gratulerer på ny, håper du får mange kjempe stunder med ps3 maskina di sammen med familien, og alene i mørket om kvelden
  • 0
Min liste

-PS
-PS2
-PS3
-PSP
-PC
-Gameboy Advance SP
-Snart kanskje en XBOX 360

Er nettopp blitt hektet på Call of Duty Modern Warfare 2 ... men om 2 uker så blir det Fallout: New Vegas
*MacGyver Theme*
  • 0
Har vel akkurat det samme som Venom og en wii og ds i tillegg

Legg til Jonskja1 hvis du har lyst. Har du planlagt å kjøpe Move da?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg har PS2, PS3 og de nyeste håndholdte: PSP 3004, DSi og iPod Touch 3.

Hvilke spill har du planlagt å skaffe til PS3 da?
Just kill him with your awesome
  • 0
bernt erik kjøp deg blur eller splin secend til ps3 kjempe gøy med split scrern der
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!