Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg vant jo gitt ))
  • 0
Hold meg oppdatert om hva hun svarer Bernt!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gratulerer til vinnere!
Håper på en premie neste gang da
  • 0
Neeeeeeeeiiiii, jeg vant ikke noe.... Oh, thats right.. Jeg har jo ikke deltatt engang! Det er vel den eneste grunnen til at dere andre vant noe som helst
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Jeg vant ingenting.

Gratulere alle vinnere
*MacGyver Theme*
  • 0
Haha, ringte Mathias (DoGRoG) nå og sa at han vant Reach Haha, han skrek ''Shit! Shit! Vant jeg! ''
''Our lives are made by the death of others'' - Leonardo da Vinci
  • 0
Fy søren, så mange konkurransevinnere, og så vinner jeg ikke EN av dem!!!!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Gratulerer til alle håper DERE får premiene
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
ZubiMar, bare stjel en fra jobben
  • 0
Detta var jaggu dårlige greier gitt. Hadde en god følese denne gangen, men neida
Gratulerer så mye til de som vant!
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Det vil bli mange sjanser i tiden fremover og vil nærmest hver eneste dag nå legge opp en ny konkurranse

Takk for skryt forresten Varmer å høre slike ting folkens
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratz DoGRoG!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
HAHA sweet. JEg vant R.U.S.E.. Nice... Andre komken jeg vinner på GR
Rock this earthlings
  • 0
Haha, har deltatt i lotterikonkurransene til GR i 5 år nå uten å ha vunnet noe som helst. De eneste jeg har vunnet på er konkurranser arrangert av brukere her på GR, foruten Halo: Reach turneringen som ble spilt nå da hvor jeg ble premiert med en gratis Reach kopi
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Plutselig en dag er det din tur The Heretic, man vet jo aldri da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer til vinnerne da!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Ah, jeg kommer hjem fra hyttetur til en fantastisk god nyhet. Takktakktakktakk Gamereactor! Ser virkelig fram til å åpne postkassa med Halo: Reach i

Lagt til 2010-10-07 19:57:
PS: Takk til alle dere som gratulerer vinnerne. Høhø. Kniz
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Plutselig en dag er det din tur The Heretic, man vet jo aldri da


Jeg skal ikke klage. Synes det er flott at dere holder i gang så mange konkurranser, uavhengig av hvem som vinner!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
tusen takk GR!!!
jeg ble veldig overasket

Gamereactor forever<3
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Yay! Heg vant endelig noe
Synd at det var F1, siden dette har jeg null interesse av. Kassa på Gamestop neste!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hva skjer egentlig med at det aldri dukker opp i postakassa..?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Åh, endelig fant jeg ut hvorfor Mafia 2 plutselig dukket opp i postboksen min! Yejyejyejyeeh!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Hehe - gratulerer så mye Joelspeanuts
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!