Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere for lengst har fått med dere så har jeg og Ann Helen arrangert et enkelt bursdagsselskap i kveld. Ann Helen hadde bursdag 1. oktober og jeg hadde bursdag den 20. september.

I år var det min tur til å bestille kake og i den forbindelse ble det en litt annerledes kake og for å si det rett ut, den ble grufull lekker og ikke minst virkelighetstro...

Jeg og Ann Helen finn mange flotte gaver og ikke minst gavekort. I tillegg kom slekta og sørget for en kjempefin og innholdsrik kveld. Etter at barna hadde spist kake, lekt ute, fikk de lov til å spille Flåklypa Grand Prix Gullutgave og det ble et meget populært spill.

Nedenfor ser dere kaken som Ann Helen hadde lagd. I tillegg til den spesielle kaken ble det også en meget god Oreokake.

...så da ble det nok en kakeblogg fra meg...!

Flere smekre og knallgode kaker her -> Ann Helens Kakegalleri
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hahaha xD Niiiice cake, man!
  • 0
Lekker kake!
  • 0
Haha, jeg sier det med dobbelt betydning når jeg sier lekker kake.

Oreo kaken så også god ut.

Det er flott med disse kakebloggene Bernt, de er noe for seg selv.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
"Digg" kake hehehehe...
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Den smakte vell god? kanke se bra ut å smake crap you know? heheh
  • 0
lekker.....kake
  • 0
Dat ass!
  • 0
Oreo er godt men jeg synes Dots er best.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Rumpekake, brystkake. Hva blir neste?
Decyfered!
  • 0
Hehe - hvem vet Faun

For å si det slik, det var ikke mye kake igjen etter selskapet, så den smakte meget godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det eller så ville alle smake en god fersk rumpe
*MacGyver Theme*
  • 0
Jaja, smaken er som baken.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hehe - ikke sant Kristian

...og alle var villige til en rumpesmak
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med overstått til begge to, og det så ut som en j***** god kake
Go ahead, make my day
  • 0
I'd tap that!

Hvordan kommer du opp med slike idéer? Vel, mange menn har dette i tankene, men å ha det som kake.

Men, jeg har fått med meg at hun alltid har lagd en super kake etter hvert ønske, hva med å gi henne en skikkelig utfordring.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Du får virkelig sikkelet til å renne utover, Bernt.
  • 0
jeg hadde på følelsen at den kom til å bli bra men ikke så bra!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Nom, den ser ganske digg ut ja, er den inspirert av noen spessiele?
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Hvordan fikk du bildene sammen?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Deler du ut oppskrifter, Bernt? Den Oreokaken så helt sinnsyk ut.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Digg rumpekake
Lurer også på oppskriften til oreokaken? Fikk grådig lyst på en
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
  • Ine
  • Ine
Haha xD Lot du virkelig barna dine spise den?
Riddle me this
  • 0
Siterer Predator:
Deler du ut oppskrifter, Bernt?


Riiiiight!
Decyfered!
  • 0
Tenker automatisk på American pie når jeg ser den kaken...
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!