Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ann Helen har bursdag i dag og fyller 31 år. I dag har jeg lovt meg bort som slave i alle fall etter jobb og skal gjøre alt hun ber om. Å være slave kan selvfølgelig utnyttes til det fulle, men kjenner jeg Ann Helen rett så blir jeg ikke så utnyttet som mange av dere andre ville ha trodd. Foruten å legge alt til rette for en fin dag, skal jeg også sørge for at hun også får en flott gave fra oss alle fem.

Ellers skal hun også bake kake, for i morgen feirer både jeg og Ann Helen dagene våre og jeg tipper dere kommer til å like kaken for å si det slik. Hun har noen geniale planer for kaken...

I og med at hun fyllte 30 år i fjor, lagde hun seg en spesiell kake som dere ser nedenfor, mens i år sa hun at jeg skulle få en spesiell kake. Kakeblogg blir det i alle fall.

Med det vil jeg gratulere Ann Helen med dagen og måtte den bli fin og innholdsrik.

Ellers vil jeg også ønske dere alle Gamereactor-lesere en riktig god helg eller kanskje også høstferie!

Nedenfor var fjorårets kake hun lagde til sin 30 års dag!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Haha Bra blogg

Gratulere med dagen "Madamen"
*MacGyver Theme*
  • 0
Gratulerer med dagen Ann Helen, hilsen redaksjonen i Oslo!

Vi gleder oss til å se årets kake. Håper den smaker.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Aiaiai..du får gratulere henne så mye med dagen fra meg,og gleder meg til å se kaken. Hun er en kakegudinne,rett og slett
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Lekker kake! Men det er jo langt ifra noe sjokk, disse kakene hun lager er jo alltid like fantastiske spør du meg.

Du får gratulere madammen din med dagen fra meg, Bernt!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Congratz!
  • 0
Congratz fra Dr.Mowinckel!
why so serious?
  • 0
Gratulerer til madammen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gratulerer Ann Helen, måtte du fortsette å bringe oss dine eksepsjonelle kaker, som gir oss vann i munnen.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Gratulerer til Madammen
  • 0
Må gratulere madammen med dagen!

Nå, imorgen forventer jeg å se en skikkelig fristende kakeblogg fra deg, Bernt ;)
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Gratulerer Ann Helen!
har alltid ønsket meg en fantastisk kake til bursdag
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gratulerer til madammen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Du får hilse så mye og si gratulerer til Madammen fra alle oss GR brukere!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Du får hilse og gratulere Ann Helen. Kakene hennes underholder Gamereactor over hele landet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Nå er jeg spent på hvordan kaken ser ut!!!

Gratulerer så mye til Fru Bernt Erik!
  • 0
Gratulerer med dagen
Hansi
  • 0
Gratulerer med dagen!
  • 0
Skulle hilse og si "TUSEN HJERTELIG TAKK for gratulasjonene

Kaken er ferdig og i kveld regner jeg med det blir en kakeblogg også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med dagen Ann Helen.

Fantastiske kaker, får vann i munn.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!