Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

OMFG PINLGE AZZ DU SLETTER OG LAGER NY ASDGJASDGH!!!!

Velkommen tilbake Anders, prøvde så godt jeg kunne å holde deg "hemmelig"
  • 0
Det første jeg tenkte da jeg leste den første bloggen din. Men jeg ville fremstått som en tard hvis jeg hadde tatt feil.

Det virket rart at A to the H forsvant samtidig som det dukket opp en bruket som digger Assassins Creed, har PS3 og ikke ville oppgi PSN-Id'en sin. Jeg skulle konfrontere deg med det en dag, men det er nå for sent.

Velkommen tilbake.
  • 0
"jeg og JTB sluttet på mandag etter at vi hadde mottatt dritt av alle klassekameratene for at vi var svette nerder. Det er noe vi ikke er,"



"Vi har oppnådd et godt rykte på Videregående skole, så vi var ikke sugen på å bli stemplet det komplett motsatte vi er nå."




Wow. Snakk om å være insecure, og ha stor mangel på hvordan sosialisering fungerer.
www.steinskog.me
  • 0
Jeg er glad du har kommet ut av skapet Anders .

Spillskapet

Vel jeg har nå holdt det hemmelig, men jeg viste ikke om JTB, liksom at han kom tilbake.

Jaja Feet navn.

Mistenkte litt først siden du bare plutselig ut av det blå kom å snakket med meg om hvor hyggelig plutselig jeg var.

Se u around
*MacGyver Theme*
  • 0
Rykter er bull.
  • 0
  • Zook
  • Zook
vi hadde mottatt dritt av alle klassekameratene for at jeg var en svett nerd.

Har selv fått hørt at jeg er litt nerd som er så mye på et forum som GR av buddies

Er jeg den eneste her som faktisk ikke går rundt og sier til alle vennene mine at jeg henger på et spillforum? Har vært medlem av GR i snart tre år og nesten ingen - bortsett fra et par gamers - vet om det. Dersom folk hadde spurt meg hadde jeg selvsagt ikke nektet for det, men jeg føler ikke noe behov for å fortelle det til alle akkurat. Ikke fordi jeg skammer meg eller ikke vil innrømme at jeg gamer mye, men fordi jeg vet de aller fleste ikke bryr seg så mye om gaming at de gidder å skrive på forum.
You're sleeping over, right?
  • 0
De nærmeste vennene mine vet at jeg er aktiv på nettet, og de godtar det. Hva resten av verden mener bryr meg mitt i rævva. De har ikke noe med hva jeg driver med uansett.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Kronoz, hvem er vel ikke aktiv på nettet?
Absolutt alle jeg kjenner, av jevnaldrende i hvert fall, sitter på PC'en i timesvis hver dag.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Er jeg den eneste her som faktisk ikke går rundt og sier til alle vennene mine at jeg henger på et spillforum?


Samme her. Er to (tre med min bror) som veit at jeg er her. Det er ikke noe jeg roper ut i gangene, liksom. Tror jeg gamer litt mer enn folk der ute tror! :pppppppp
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Requiestcat in pace:
Mange har anklaget meg for å være en inkompetent fjortis, som sluttet siden jeg sa at nettsiden ikke var noe kul. Det er absolutt feil, jeg sluttet på mandag etter at vi hadde mottatt dritt av alle klassekameratene for at jeg var en svett nerd. Det er noe jeg ikke er, så jeg valgte å slette alle de ''nerdete'' bloggene mine. Vi har oppnådd et godt rykte på Videregående skole, så jeg var ikke sugen på å bli stemplet det komplett motsatte vi er nå.


Jeez.. Grunene dine til å slutte på GR er jo værre en USA sine grunner til å angripe Irak. Spør du meg så er du en Sell out. Slutter med noe bare pga at noen kaster dritt mot deg. Hvis jeg skulle kuttet ut alt jeg gjorde bare pga noen idioter kalte meg en "nerd" eller "ukul" så hadde jeg ikke kommet meg langt i livet.

Jeg har sagt selv til noen folk at jeg henger på GR.. Fikk akkurat de samme reaksjonene du fikk. Men jeg ble på GR.. Hvorfor? Fordi jeg ikke bryr meg om hva idioter syns.

Men det er bra at du er tilbake da. Men si til "kompisene" dine at du er på GR igjen.. Selv om du kommer til å miste alt av "cred" du har fått. Så kommer du til å vokse mer som person. Hvis du fortsatt vil være gamer da?
Rock this earthlings
  • 0
Mine venner er her på forumet å les, eller har bruker <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg skjønner godt at du slettet brukeren din. Dere som slenger dritt, virker som om dere har dårlig rykte fra før av, og sitter i ett hjørne alene og eter brødskive med brunost hver dag.. At dere ikke skjønner at kanskje sosiale ting kommer foran en nettside, er jo veldig bra tenkt..! Så de som bytter navn/lager ny profil fordi: "Åh, det gamle navnet mitt var så dumt, jeg bytter heller til DragonSlayer3454362" er jo så mye bedre..

Yeah,yeah.. Bra at du er tilbake, hvertfall!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Ikke snakk til meg om å bli kalt nerd. Det er det eneste jeg blir kalt hvor hen jeg går, slik har det vært i alle år. Og vet du hva? Jeg er stolt av det. Jeg er meg selv, og andre kan jeg ikke være.

Synes du burde ta deg sammen, vi lever i en verden full av mennesker med forskjellige væremåter og personligheter. Alle blir kalt ting, alle blir ertet en gang iblant, det kan ikke unngås. Nå hører du det fra en som har tålt mye av det, men som ikke mister evnen til å være seg selv. Jeg har mine venner jeg også, og jeg er godt likt blant de fleste. Ikke alle jenter bryr seg om sex-appeal og utseendet, heller
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Nerd.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Pleier å bli køddet med av klassekamerater fordi jeg skriver i spillforum. Da spør jeg bare hva de får i norsk.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
må si meg enig med ThMoseKillah her asså. Jeg mener, tenke seg til... spise brødskiver med BRUNOST?!
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Pleier å bli køddet med av klassekamerater fordi jeg skriver i spillforum. Da spør jeg bare hva de får i norsk.


  • 0
Jaja, velkommen tilbake
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!