Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har kanskje et lite prosjekt på gang her. Fant ut at jeg skulle skrive en listeblogg hver uke hvor jeg presenterte tre sanger jeg regner som unike. Først ut blir en topp tre av sanger som gir gåsehud.

#3: The Who - See Me Feel Me

Herregud. Det blir for jævlig. For fint. For følelsesladet. Roger Daltrey kan ha en fantastisk stemme noen ganger, og hvis du har sett filmen "Tommy", så vet du hva jeg snakker om når jeg sier følelser. Da kjærlighetserklæringen avrunder det hele har jeg ståpels, og jeg føler for å selv svømme over hav og bestige fjell.

#2: The Beatles - Golden Slumbers

For å fylle deres siste album lagde Beatles en del køddesanger, små stykker på rundt ett minutt. Og blant dem var Paul McCartneys ett minutt og trettien sekund lange "Golden Slumbers". Perfekt oppbygging, herlige strykere, orgasmetopping, før det så toner sakte ut. I tillegg til alt dette er den starten på en av verdens beste medleyer. Magisk. Beatles' fineste spør du meg.

#1: Queen - Bohemian Rhapsody

Det burde ikke være tvil. For dette er nesten 6 minutt med følelser. Rock og opera i herlig harmoni, slikt som gjerne kjennetegner Queen. Tårevåte avskjeder, spreke gitarsoloer, fantastisk oppbygging, før alt forsvinner i natten. Dette er ren gåsehud, en definisjon.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Ripoff av meg? Haha, neida flott blogg og flotte sanger!
  • 0
Når jeg så denne bloggen, fikk jeg tilbake troen på menneskeheten
Er så enig med nummer 1!
"I left everything i own in one piece"
  • 0
For meg ville det være:

3. Here Comes The Sun - The Beatles

2. Let It Be - The Beatles

1. Bourlevard of Broken Dreams - Green Day

Fin liste Ser fram til topp tre spill gåsehud låter
  • 0
Meg btw
3.Bohemian Rhapsody-Queen
2.Dear Mama-Tupac
1.No surrender-Bruce Springsteen
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Nice liste! Bohemian Rhapsody gir meg garantert mest gåsehud av disse 3
Love will tear us apart.
  • 0
Bohemian Rhapsody <3
  • 0
Kan jeg si at Pink Floyd/Roger Waters har mange gode sanger? De du nevner ar absolutt gode, men å rangere en topp 3 er umulig for meg. Sympathy for the devil <3
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Bra liste
*MacGyver Theme*
  • 0
Har nettopp vært å hørt Bohemian Rhapsody i London på We Will Rock You musikalen. Strålende
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
@Polen Shot: Ripoff av deg og alle andre listeblogger skrevet i løpet av forumets historie. Men du ga meg egentlig inspirasjonen.

@Giotto: Justin Bieber og slikt kommer neste gang. Eller ikke. Men du hadde nå en flott liste du og!

@the Zelda guy: Green Day... Æsj. Du har heldigvis skjønt at Beatles er tingen da. Spørs nå hvor mye gåsehud Here Comes The Sun er da.

@Crazy Sock Knocker og Osten: Godt at dere har skjønt det.

KamikazeKnut: Var ikke en topp 3 av verdens beste sanger da, om det var det du mente. Du nevner Pink Floyd, hadde nesten glemt dem. Brikken i muren på fjerdeplass da.

@Venom: Takker.

@Kronoz: Faen. Ble misunnelig nå. Godt at du koste deg da
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Dette var en pen liste. Jeg er nærmest forelsket i Bohemian Rhapsody. Den er direkte vakker

3. Here Comes the Sun - Beatles
2. Bohemian Rhapsody - Queen
1. Time to say goodbye - Andrea Bocelli
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
MAMAAAAA OOOOOOOOO!!!!!

...nuff said
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Golden Slumbers! ^^ Elsker hele medlyen, men Golden Slumbers er kanskje det beste på den.
  • 0
For meg blir det Bohemian Rhapsody
The cake is a lie
  • 0
Ingen av dem. Helt ærlig, etter at jeg begynte å høre på Portishead og Massive Attack, all annen musikk føles litt under par.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Nåja..

Det er teknisk umulig for meg å lage en slik liste.. Men la meg sette opp 3 sanger jeg synes gir meg mer gåsehud enn de 3 du har listet opp hvertfall..

3. House of the Rising Sun - Kun Frijid Pink sin versjon

2. Lady in Black - Uriah Heep

1. Child in Time - Deep purple
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
I know the perfekt one:
3. The trashmen: Surfin' bird

2. Rick Astley: Never gonna give you up

1. Eduard Khil: I Am Glad I'm Finally Going Home
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Kamikaze: Er helt enig med deg, den Rick Astley sangen
  • 0
Modern World med Wolf Parade, anyone? Eller noen fra Arcade Fires nye plate? Sjekk dem ut, Gaute!
"Det skal ikke være nøtter i skoleboller, bare sånn gult."
  • 0
Jeg har gåsehud nå.
Men det er kun fordi at jeg fryser
  • 0
@Bohemian Rhapsody, all the frikkin way
  • 0
Takk for alle kommentarene

@Ursa Minora: Abbey Road-medleyen <3 Må sette den på nå.

@Dr Madnar Petrovich: Æsj, voksen-musikk... Har egentlig ikke noe jeg skulle ha sagt, hører jo selv på Frank Sinatra og The Ink Spots.

@Moisewitsch: Det skal jeg. Ihvertfall den siste. har hørt den første. Den er elsk.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Får liste opp noen jeg og da ;D

1. Obituary - Slowly We Rot (spesielt introen)

http://www.youtube.com/watch?v=nVVTOHVXQQA

2. Necro - First Blood

http://www.youtube.com/watch?v=FsmQTh3akXc

3. Mobb Deep - Quiet Storm

http://www.youtube.com/watch?v=bvCp-N-9JEw
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
kommer bare på 2 at the moment:

Eric Clapton - tears in heaven

Immortal technique - Dancing with the devil
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!