Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

nei da men jeg skal slette brukern min og lage en ny en hvorfor slette bruker din får det første masse blogger som er bare dritt så jeg vill slette alt pluss at når jeg får ny bruker så skal jeg være mer aktiv og bli mer flink til og retskrive og . og , og dere skjønner teinga så da sier jeg hade får nå og vi får se når jeg kommer tilbake;) pluss at dette blir den siste og kortte blogen jeg skal skrive så fuuk det så haaaade ;)

random bilde alså
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Cya! Men husk på å ha stor bokstav i din neste bruker
  • 0
OK... da jeg leste tittelen tenkte jeg: THANK JESUS!!!!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Du tok en liten Gamer123 i denne bloggen ass.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Håper du blir bedre, og lykke til.
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Track Death:
OK... da jeg leste tittelen tenkte jeg: THANK JESUS!!!!

+1
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Hvorfor er jeg ikke overaska. Bloggen er fullt av skrivefeil.
The cake is a lie
  • 0
Tja, håper du klarer det da .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Ikke fortell oss hvem du er da. Vi skal få se selv om vi kjenner deg igjen


Blir nok å gjøre det ja

OK... da jeg leste tittelen tenkte jeg: THANK JESUS!!!!
+2
*MacGyver Theme*
  • 0
Wow jeg blir aldri overasket, over hvor utrolig ufordragelig enkelte brukere her på GR er. Ja jeg ser på deg Venom140, Track Death og Snyltaren 1337
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
kvidogbleg: Vell, Ine er ikke den eneste som har byttet nick her inne... Må si meg ganske ufornøyd med mitt eget, hadde jo ikke tenkt å bli her inne når jeg lagde brukeren, men jeg ble, så skulle kanskje ha brukt mitt vanlige nick...
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Temujin: Helt enig. Vanligvis er Venom en grei fyr, men seriøst Venom...


Jaja, alebre. Lykke til med ny bruker!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Kk, lykke til !
Fem-stjerners medlem
  • 0
The xbox 360: Han er en kjernekar. Eneste han gjør nå er å fortelle sannheten. Det er pokker meg på tide at alebre drar vekk en stund. Jeg er drittlei all spammingen bare fordi han er kåt på oppmerksomhet, og skryt.

Venom har hjulpet alebre altfor mange ganger, og det ender opp med en massakre av skrivefeil og idiotiske tabber som orddeling og tegnsetting.

Jeg ville heller likt at alebre la litt arbeid i det han gjør. Det blir bare idiotisk at han holder på med dette og ikke blir en døyt bedre...

Track Death: +3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Helt enig med deg A to the H. @Temujin Det er tydelig at du ikke har vært lenge på GR så la meg si deg en ting om alebre. Det har vært mange folk som har prøvd å hjelpe alebre med skrivingen hans faktisk veldig mange folk som A to the H Meg og Venom men et eller annet grunn har alebre har ikke lært seg en dritt unnskyld meg for å skrive dette men det er faktisk fakta for alle bloggene alebre har skrivet til nä er jo helt samme og for å være helt ærlig er jeg veldig veldig lei nå.
The cake is a lie
  • 0
WTF! Alebre har dysleksi! Hold tankene deres for dere selv, og slutt å snakk stygt om ham! Det kan være sårende for ham, og kanskje det dere sier gjør tittelen sann, noe som er negativt. Hvis dere ikke liker det han skriver, DA TRENGER DERE JO IKKE Å LESE DET I DET HELE TATT!
  • 0
Hvorfor slette ny bruker bare for å være mer aktiv?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
En ny bruker løser ingenting om du ikke skjerper deg og slutter med spammingen og den totale mangelen på forbedring som du lider av, til tross for den helt sinnsyke mengden med hjelp og (ufortjent) skryt du får.

Til alebre: kom tilbake når du du føler for at det er på tide å slutte med trollingen.

Til dere andre: kudos for at mange av dere viser såpass godvilje mot alebre. Jeg tar dog heller parti med Track Death her; dette er en bruker jeg kan klare meg foruten.

Et øyeblikk vurderte jeg å si "Håper du viser tegn til forbedring på den nye brukeren da", men så tenkte jeg meg om et øyeblikk. Hvem er det jeg lurer? Selvfølgelig vil du ikke forbedre deg. Et navneskifte kommer ikke til å gjøre en dritt med holdningen din. Og ja, jeg sier 'holdningen,' ikke 'dysleksien', for jeg er ganske sikker på at vi for lenge siden kom frem til at håpløs spamming og motvilje til å bruke stavekontroll ikke forårsakes av skrivevansker. Hvis ikke vi alle sammen har glemt den diskusjonen helt da. Neimen om jeg vet.

...Fuck it. Ignorer meg, jeg har tydeligvis ingenting jeg skulle ha sagt. Jeg gidder ikke kommentere på noe alebre-relatert lenger. Det er som å snakke til en vegg.

Husk stor forbokstav i det nye nicket da... whatever.
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
Dysleksi er ikke akkuratt noe dere kan gjøre med, for lærerne prøver jo å hjelpe folk med dysleksi, selvom det er vanskelig. Dysleksi er dritt! Men tror dere det helper å skrive stygt om ham? My ass...

Lagt til 2010-09-19 22:19:
Fy faen, dere gjør meg irritert, hadde dere hatt dysleksi hadde dere ikke hatt så mye å sagt om det.
  • 0
Jeg vet at alebre lider av dyleksi og han prøver så godt han kan. Men veldig mange folk som A to the H. Meg og Venom har prøvd å hjelpe han med skrivingen hans men han gir blaffen rett og slett.
The cake is a lie
  • 0
Alternativt kan vi jo alle sammen begrave ham i ros, regnbuer, solskinn og smilefjes hver gang han presterer å overkomme alle odds, bryte alle litterære barrierer og sjokkerer alle med å huske et eneste jævla punktum, komma, eller en stor bokstav i starten av en setning. Se hvor mye det hjelper.
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
@Ash Ketchum: Han fleipet liksom med at han hadde sluttet i tittelen, det var det jeg mente

Til alle flamere her: Ikke kødd med personer, kødd heller med innholdet i bloggen
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Et ord til alebre. Det hjelper ikke at du lager en ny bruker på grunn av at du får kritikk for jeg vet at du kan bedre. men hvis jeg var deg ville jeg har brukt stavekontroll eller andre hjelpemidler.
The cake is a lie
  • 0
Gi opp Iceman. Seriøst. Vi har prøvd. Det funker ikke. Ikke kast bort tiden din på å prøve å hjelpe ham, det er ikke verdt det.
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!