Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei, hei! :)

Begynner å bli lenge siden sist nå, må nok begynne å blogge litt mer igjen, men det sier jeg jo alltid. Skjer sjeldent at jeg gjennomfører planene om å blogge for tiden, så derfor tenkte jeg bare å skrive den her for å ha noe å gjøre, og for å vise frem banneren min. Morsomt konsept med banner altså.

Men uansett...

Her skjer det ikke så alt for mye om dagene. er travelt opptatt med skolen for tiden, og det er jo i og for seg bra det, men skole er ikke akkurat det morsomste man kan drive med. Nå har det seg jo slik at jeg går andre året på VGS og linja er Medier og Kommunikasjon, akkurat som i fjor. Utrolig gøy å gå medier og kommunikasjon, mye å gjøre, men veldig gøy.
Ellers er det ikke så mange andre ting som jeg vier fritid min til annet enn dårlige såpeoperaer som jeg bare ikke klarer å la vær å se på. Snakker selvfølgelig om Hotel Cæsar og Home and Away (for å bare nevne noen av dem), burde nesten ikke vært lov til å se på sånn drit, men likevel klarer jeg ikke å slutte. Blir dessverre lite tid til ting som jeg faktisk vil, som for eksempel; GR, skriving av anmeldelser, blogger osv og ikke minst spilling.

Men ey! Skal jo ikke klage, jeg koser meg jo med å skrive to-tre oppgaver i uka hvorav alle er på rundt fem sider i word med linjeavstand 1,15. Thumbs up for den! Men man skal jo lide mye for kunnskapen, og skjønnheten for den saks skyld, ikke at jeg er så spesielt opptatt av sistnevnte om dagene at det gjør noe, men.

Det hender dog at jeg får tid til å sette meg ned foran en konsoll et par minutter (spiller istedenfor å gå på do når jeg tar pause fra leksene). Når jeg får satt meg ned med kontrollen i hendene er jeg veldig snar med å dra opp det overraskende bra og gøyale Toy Story 3-spillet, stor positiv overraskelse der altså. Hadde aldri trodd at et "rent" filmlinsens-spill skulle bli så morsomt og godt gjennomført, så (street?)cred til Avalanche Software der altså. Har nok gått med en del timer...kremt*....minutter i Toy Story-verdenen der, ja, mesteparten i "Toy Box-mode", som er en veldig artig og morsom modus. Men nå skal jeg ikke snakke for mye om Toy Story 3-spillet, da kunne jeg jo like godt skrevet en anmeldelse, og det har jeg hverken lyst eller tid til for øyeblikket, så nok om det.

Ellers forventer jeg å game en del i oktober og november, om ikke leksene kommer meg i forkjøpet nok en gang, selvfølgelig.-.- Fire av de spillene jeg venter mest på for tiden dukker jo opp i butikkhyllene de to månedene. Jeg snakker selvsagt om Castlevania: Lords of Shadow og Medal of Honor i oktober og i november, James Bond: GoldenEye Wii og James Bond: Blood stone. Mye å se frem til med andre ord. Dette er alle fire spill jeg har meget stor tro på, noen mer enn andre, men sterk tro på alle sammen. Kommer nok også til å kjøpe FIFA 11, men det er ikke så sikkert som med de andre.

Nå har jeg egentlig ikke så mye mer meningsløst å si, så tenker at jeg skal spare dere for mer tortur. Er så trøtt nå at jeg uansett ikke vet hva jeg skriver, klokka er tross alt: 01:15 og da tenker jeg ikke helt klart. Tenker jeg venter med å legge ut denne bloggen til å morgen, må lese gjennom i morgen for jeg kan jo ha nevnt litt av vært her som ikke burde stått på trykk. Så da skrives vi når (om) dere ser denne bloggen i morgen en eller annen gang, men for deres skyld håper jeg dere ikke ser den. Haha!

God natt og god dag! :D
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Jeg synes virkelig synd på deg. Jeg forstår ikke hvordan du klarer så mye lekser i det hele tatt. På skolen jeg går på slipper vi lekser, men vi har selvfølgelig oppgaver som må gjøres. Disse oppgavene gjør vi som regel i skole tida, noe som er deilig når du kommer hjem.

Jeg har det helt omvendt av deg, jeg har for mye fritid. Altfor mye.. Dette gjør sånn at det blir mange kjedelige dager. Snakk om 2 forskjellige verdener vi lever i!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Vel, jeg har ikke noe annet valg enn å holde ut. Jeg har det utrolig gøy på skolen, og det gøye vil jeg ikke leve foruten. Jeg har også mange gode venner som gjør at jeg fortsetter å kjempe for gode karakterer og for å få gjort alle leksene. Det er mye å gjøre og jeg er så sliten i kroppen og utbrent psykisk, men jeg holder ut. Jeg liker å tro at jeg drar nytte av det senere, men ikke vet jeg, er ikke alt vi gjør som har like mye mening.

Jeg kjenner mange som har det på måten som du har det på, og på mange måter skulle jeg ønske at ting var sånn her også, til tider hvert fall. Du har for lite å gjøre og jeg for mye å gjøre, sånn er det bare. Vi lever nok i to forskjellige verdener sånn sett, ja.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Nå dette er hva jeg kaller en blogg!

Flott at du viser deg litt her igjen, begynner jo å bli lenge siden du skrev en blogg. Kul banner foresten.

Noe som er merkelig er at søstra mi gikk på media og kommunikasjon og de hadde aldri lekser. Har selv tenkt på å gå den linja siden det er noe jeg tror kan være interesant og at jeg kan mestre det.

Håper at du får gode karakterer og at du kommer tilbake til GR litt oftere slik at det kan bli bedre her igjen, har vært så mange ekle fanboys her. (Nevner ikke navn)
  • 0
Haha, var ikke akkurat mye til blogg du.

Joa, er i og for seg fint å skrive litt igjen også, men tviler på at det blir så mye av det fremover. Hehe, fint at du likte den.

Det er egentlig ikke så merkelig, for de fleste media-linjene er slacke, unntatt min. Vi har alt for mye å gjøre til tider, men det er helt greit. Vi lærer jo av det.

Ja, håper på gode karakterer og at jeg kommer litt mer tilbake, men det er jo bare å vente å se. Tviler ikke akkurat på at det har vært en del fanboys her, GR er jo langt ifra hva det var.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Toy Story 3 er artig!
  • 0
Jepp, det skal være sikkert og visst!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!