Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag tidlig dukket septemberutgaven av Gamereactor opp på kontoret, noe som indikerer at trykksverten endelig har tørket. Bladet er smekkfullt av spillinnhold og du kan lese om alt fra årets spillmesse i Tyskland til verdens første Dead Rising 2-anmeldelse.

Så hiv på deg fillene og fly avgårde til nærmeste spillsalong, ryktet sier at bladene forsvinner raskere enn raskest, så her er ingen tid å miste.

Abonnerer du derimot på bladet, er det ingenting å frykte. Lag deg heller en rykende varm kopp med kamomillete, og fyll opp fotbadet. Len deg godt tilbake i godstolen å ta livet som det kommer. Vi skal pakke bladet for deg, og sende det avgårde med posten. Alt for at du skal slippe å løfte en finger.

Her er noe av innholdet i septembermagasinet:

• Gamescoms heteste
• PS3 Move
• Fortsatt slurvete PS3-spill
• Planlegg spillkjøpene
• Essensielt - lett høstlesning om duppeditter
• Reaksjon - Diskusjonen tar vi på forumet senere i uken
• 20 perler vi anbefaler til Iphone
• Sniktitter- rockband, Gran Turismo 5, EA Sports MMA, Rock Band 3, Enslaved mm
• Journalen er tilbake!
• Nedlastede spill
• Anmeldelser - Halo: Reach, Metroid Other M, Toy Story 3, Kane and Lynch 2, Madden 11, Dead Rising 2, F1 2010, Spider-Man, Blue Dragon
• Guiden
• Community og brev
• Filmsidene

God fornøyelse!
<bild>
Bildebevis: Bladet er ute.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Getting it ASAP! Thanks!
  • 0
Gleder meg til å lese det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Endelig!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Blir sikkert en fornøyelse å lese.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Må ta turen innom nærmeste Gamestop i løpet av de neste dagene
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Merker at den forige blekka begynner å bli litt sliten ja.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Flott! Stikker rett ned til byen i morgen og ser om de har det!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Fikk det i posten i dag!
  • 0
Går og henter når jeg kjøper Reach i morra
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Kanskje jeg drar til byen på onsdag og henter det
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Gleder meg til den dukker opp i postkassa.
  • 0
Tok det med på jobb i dag. Artig med community baki der, godt valg.
Føler fortsatt at det går fort å lese igjennom en utgave.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Plukker det opp i morgen, samtidig med Reach. Blir nok ikke noe lesing den kvelden, med mindre jeg blir utsatt for lange loadingscreens eller akutt magetrøbbel!
Riddle me this
  • 0
Hvis jeg abonomerer, vil dere signere bladet dere skal sende til meg da?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Herlig! Hvor mye koster det å abonnere?
  • 0
Got it!
www.monjui.com
  • 0
Haha, konge! Kanskje jeg kjøper et abonnement i nærmeste framtid når jeg får råd, eller ønske det i julegave! (Det er bare 3 måneder til, oboi!)
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Dyrt abonnoment, egentlig. Skjønner det litt da, er vel ikke så mye å tjene på annonser. Eller??
  • 0
Eg bestilte magasinet for ca 4 månader sidan. Har ikkje fått eit blad i posten endå. Eg har sendt epost til redaksjonen, men dei har til gode å svare. Andre firmaer eg får tilsendt forskjellige magasiner frå tar faktisk kontakt vist dei har feil adresse eller lignande. Meget skuffande. Dei har til og med fått betaling av meg
  • 0
Hilmar:

Det skal vi finne ut av. Send en e-post med navn og adresse til [email protected], så undersøker jeg hva som har skjedd. Trolig blir bladet sendt til feil adresse, noe som er en smal sak å fikse.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Henter det rett etter skolen!
Type here.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Månedens leserbrev
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!