Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg føler at det er en god idé å introdusere meg, for selv om jeg har vært her en stund, er det garantert noen som tenker: "hvorfor i all verden kunne en slik dude bli moderator sånn helt randomly, lizm?". Og det kan ikke et individ som meg tillate.

Jeg laget denne brukeren 29. oktober 2006, noe som vil si at jeg har spankulert rundt her i snart fire år. Og, uten å legge noe skryt i det, er dette altså en god stund. Det er et fåtall brukere som kan gå ut i gaten og skrike at de har vært her så lenge OG i tillegg holdt seg stabil aktiv gjennom hele perioden, OG unngått å skifte bruker eller lignende. Over 4000 innlegg er vel et bevis for dette.

Jeg var altså 14 år da jeg først ble medlem av GR, og det var i tillegg det første forumet jeg ble med i, så jeg visste fint lite om hvordan jeg skulle oppføre meg. Mitt første innlegg (tror jeg) var slik: " :shock: gleder rævva av meg!! :shock: ". Med andre ord ikke så veldig reflektert at det gjorde noe. Men dette forandret seg, og jeg oppdaget raskt hvordan alt skulle gjøres takket være min overlegne selvinnsikt.

Jeg var, og er ennå, en bruker som er glad i å diskutere alt mellom himmel og jord og litt til. Det finnes rent få diskusjoner jeg har snust meg bort i. Mine favoritter må være politikk, samfunn og enkelte spill (selvsagt). For selv om dette teknisk sett er et spillforum, er det like mye en samling med folk som har en felles interesse der alt kan taes opp. Selv om det er en sjeldenhet nå, liker jeg også å skrive blogger. Hvis du blar gjennom dem alle, vil du snart finne ut at de er mange i tallet, og at de ikke handler om franske selskinnsauer, men som regel oppfordrer til diskusjon eller prøver å være gøyale. Noe jeg vil oppfordre andre brukere til å gjøre det samme.

Så til han fyren som sa at han "helt ærlig aldri hørt om Remote" (som SKAL skrives med liten -r): God bedring og håper du gjør det bedre på kjøkkenet til neste år.

Så jeg håper du ble bedre kjent med meg nå, på en måte som ikke høres feil ut. Jeg tror jeg vil være her på forumet så lenge internett eksisterer, ikke sammenhengende naturligvis, jeg vil jo selvsagt ta pauser i ny og ne, spise middag, gå på skole, sove, gjøre leksene mine osv, osv, osv. Noe som jeg igjen vil oppfordre andre brukere til å gjøre.

Nå som jeg har blitt moderator, vil jeg fortsatt prøve å holde meg aktiv på forumet, i tillegg til all modereringen. Det er et kjent faktum at moderatorene først blir veldig aktive i starten av perioden, men faller fra forumet etter hvert som deres status som moderator blir eldre, noe jeg også så pent har blogget om. Dette gjelder ikke absolutt alle, naturligvis, men er en kjent tendens.

Jeg vil altså prøve så godt jeg kan å holde meg synlig, slik at dere ikke skal bli redde for moderatorene og skjønner at det går an å kødde med oss, helt til dere har fått brukeren slettet. Men det oppdager dere jo.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • KlM
  • KlM
aw..følte du deg lite satt pris på nå?

Så så, la Onkel Kim gi deg en klem.



Fra spøk til revolver, godt at noen av den "eldre" garden fortsatt er her.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Kunne jeg kysse èn gutt hundre tusen ganger hadde jeg kysset remote

Lagt til 2010-08-30 18:58:
**mann
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Tror de fleste her på forumet vet hvem du er, men en god introduksjon var det i alle fall.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Synes virkelig at du fortjente å bli moderator, med tanke på hvor lenge og aktiv du har vært på siden. Du har jo også som oftest lange og reflekterte innlegg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Vet ikke helt, men det kan kanskje ha noe med at du har ett litt rart profilbilde (ikke rart, bare litt... Rart)

Så du vil at vi skal kalle deg remote, ikke Remote... Den er grei!
  • 0
Gratulere

Du fortjenner det veldig mye
*MacGyver Theme*
  • 0
Hei remote!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
KIM:
Ja, jeg føler meg relativt satt pris på, på en relativt måte.

Sommerstad97:


Cladeus:
Men da er du snart i mål med det allerede. Du har ikke mange igjen, gitt! Jeg er forresten beæret over at du kaller meg mann.

Kakashi sensei:
Ikke etter at jeg så sårt så noen skrive at de ikke visste hvem jeg var, men så visste jeg heller ikke hvem han var, så det går opp i opp.

sonic og link:
Tusen takk!

the Zelda guy:
Det er alltid godt å ha et litt skremmende profilbilde for å markere autoriteten min. Han på bildet er et godt eksempel på at du blir hva du skriver. Du kan jo godt prøve å finne ut hvem det er. En relativt kjent forfatter. Og, jepp, remote skrives remote.

Venom140:
Takk skal du ha Du fortjener det veldig mye du også, eller, veeent litt ...?

blyantkvesser:
Hei blyantkvesser!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hahaha! Diggbart!
Decyfered!
  • 0
''Så til han fyren som sa at han "helt ærlig aldri hørt om Remote" (som SKAL skrives med liten -r): God bedring og håper du gjør det bedre på kjøkkenet til neste år''.

Skulle kanskje ha tilføyet at jeg ikke har vært her i mer enn snart et snaut år. Om det at jeg ikke visste hvem du var støter deg, skal du vite at det ikke var meningen..

Fra det jeg har lest her og på din presentasjon må jeg si du virker som en hyggelig fyr, ser også at du er veldig aktiv, så vet ikke hvorfor jeg ikke har lagt merke til deg tidligere. Beklager stavefeilen, det skal selvfølgelig ikke skje.

Er det med at egennavn skal ha stor forbokstav, tenkte ganske enkelt ikke over at det skulle være en liten ''r''.

Ønsker med det å ønske deg lykke til som moderator, og håper jeg ser mer til deg og dine skriblerier i fremtiden.
''eh'' - Link
  • 0
Er det ikke John Cleese på bildet
  • 0
Faunvik:
Enig ... (Jeg prøver å være ganske høflig og svarer på alle henvendelser, men det er ikke så lett når de er så korte )

Subject 17:
JA, PASS DEG NÅ!

Hehe, ta alt med en klype salt. Det støtet meg ikke i det hele tatt, men jeg skrev det bare for skøy. Hvis du har vært her i hele ett år, er det rart at ingen av hverandre husker noe. Har du skiftet avatar hyppig, kan det være en årsak. Og "stavefeilen" spiller ingen stor rolle, men jeg foretrekker at det skrives slik jeg selv har gjort det. Takker for gode ord!

the Zelda guy:
Nei, ikke akkurat, men det er heller ikke langt unna. Eller jo.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Der dreit jeg meg ut
  • 0
Gratulerer så mye som moderator remote

Du har vært en stjerneambasadør for Gamereactor og jeg er mektig imponert over det du har prestert her på nettsiden

Håper på mange gode blogger, foruminnlegg m.m. fra deg i tiden fremover også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
remote.

HAH!

Redigert av mod.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
the Zelda guy:
Det går bra.

Bernt Erik:
Tusen, tusen takk, Bernt Erik! Jeg må si at jeg også ser frem til flere blogger av deg. Keep it up

Matscoolio:
HAH TILBAKE!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Det var en del av diggbarheten!
Decyfered!
  • 0
OMG PWNED
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Har gratulert deg før! Men igjen får du en... gratulerer!

Jeg har vell visst om deg siden jeg ble medlem her inne, og tar jeg ikke feil har du fått en positiv stemme en gang i tiden.

Fin introduksjon dette
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Haha... kanskje litt sent å gratulere nå, men jeg takker uansett

Jeg har også visst om deg siden du dukket opp her (i tillegg til meg selv, selvfølgelig). Fortsett å være aktiv og hold deg unna narkotika.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Tørr jeg spørre hvor narkotika kom fra?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg prøver å være random, tror jeg. Men det er ikke tillatt å diskutere slike greier her, så pass på Der holdt jeg på å gjøre et regelbrudd, synd å måtte sende en advarsel til en selv ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!