Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Stakkars katt, ser ikke hva som er så morsomt med å kaste en katt i søplekassen..
  • 0
Ærlig talt!! NÅ MÅ DERE SKJERPE DERE!!

Det var en katt, greit at det var stygt gjort, men get over it!! Det finnes tusenvis av mennesker verden over som blir drept, sulter ihjel og som trenger mediedekning MYE, MYE, MYYYYYYE MER!!

Jeg blir gal av hvor IDIOTER dere er!!
D.E.T
E.R
E.N
K.A.T.T!!
Ikke et lite barn!!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Helt enig med Filimonki. Folk synes liksom at det er ekstra ille bare fordi katten er søt og uskyldig. Vet du hva, ass... Det er en katt
Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
  • 0
Hvorfor og hva er det som får deg til å tenke; "Nå må jeg hive denne jævla katta i søpla"!
Jeg skjønner ikke helt... Det er bare for random.
Kålroten
  • 0
tradetown:

Føler at det er ironi ute og går i det du sier, men jeg synes faktisk at JO, slike mennesker (og mordere og voldtektsmenn også for den saks skyld) skulle henges ut! Print bilder i aviser og TV. Ødelegg livene deres, slik de ødela andres. Ok, kanskje dette ikke gjelder for denne dama her. Det var tross alt "bare en katt som ble kastet i en søppeldunk". Det i seg selv er ille nok, herregud, men KANSKJE ikke nok til å ødelegge livet hennes. Vel, nå har hun allerede blitt hengt ut, så... greit nok. Skal ikke si det var ufortjent.

Bottom line: Sykt menneske. Stakkars katt. Om hun sliter på jobbmarkedet fremover, så greit for meg!

PS: Folkens... lær dere orddeling, please. Jeg prøver å overse det, men herregud det florerer. Overalt. Huff...

Lagt til 2010-08-29 02:38:
Filimonki...

Vel, det er "bare" en katt. Du er "bare" et menneske. I mine øyne så er en katt på mange måter mer verdig et liv på jorden enn et menneske.

for det andre: Sult, katastrofer, krig... dette trenger mer dekning i media enn dette. Joda, forsåvidt. Men hvis du spiller ut det kortet, så trumfer du vel ut alle andre blogger som handler om ENDA mer meningsløse ting, som f.eks.... Tja, spill?

Greit, det er "bare" en katt, og folk overreagerer kanksje en smule, men kall ikke folk Idioter fordi de uttrykker en mening. Jeg synes også kjærringa er noe skrudd, men kom ikke her og kall meg idiot fordi jeg mener det og skriver det. Og heller ikke fordi jeg bruker tid på å skrive et innlegg i en slik "meningsløs" blogg (akkurat som visse andre) i stedet for en som handler om... "Krig, fred og politikk og sånn." Jeg synes dyrevelferd er en fin sak å engasjere seg i. Så får du mene det du mener.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
For all del, jeg er glad for at dette kom ut i lyset. Allt for mange slike saker forblir under nesen til de fleste i dag. Det eneste jeg reagere på er at slike saker ofter stjeler oppmerksomheten til andre tragiske hendelser (i hvertfall lokalt sett.)
  • 0
Faen, for et sykt menneske.. ''Syntes det virket gøy, og trodde katten ville komme seg ut''? Høres ut som noe en 4-åring ville sagt.

Selv om det fins mye jævlighet i verden, rettferdiggjør ikke det slike handlinger. Men ja, skjønner de som mener at man overreagerer litt her Fins selvfølgelig viktigere ting å ta tak i..
''eh'' - Link
  • 0
En kort fengselstraff og et par timer hos en psykolog burde duge.

Filmonki: Så du synes at en katt er mindre verdt enn ett menneske?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
sonic og link: Synes du en katt er like mye verdt som et menneske?
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Alle skapninger er verdiløse, og mennesker handler ut i fra eget ego. Derfor vil et menneskeliv - sett fra et menneskets øyne - ha mer betydning enn livet til en katt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Filimonki:
Ærlig talt!! NÅ MÅ DERE SKJERPE DERE!!

Det var en katt, greit at det var stygt gjort, men get over it!! Det finnes tusenvis av mennesker verden over som blir drept, sulter ihjel og som trenger mediedekning MYE, MYE, MYYYYYYE MER!!

Jeg blir gal av hvor IDIOTER dere er!!
D.E.T
E.R
E.N
K.A.T.T!!
Ikke et lite barn!!

Men hvis jeg da kastet ett barn eller en voksen i en brønn/hule i bakken og sagt at mennesker har da overlevd i tusener av år i alle slags forhold så det ville vært spennende og sett hva som hadde skjedd??

Et liv er et liv, noen må tas for at andre skal overleve mens de liv som er her på jorden med oss, leker vi ikke med. Sånn er det bare !
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Utrolig stygg dame ja, og det hadde nok blitt bråk om det hadde skjedd med min katt. Men jeg må uansett si meg enig med de som sier at saken er oppblåst.

Om Thaltulibabana fra Nigeria skulle blitt voldtatt og sultet ihjel, så hadde det nok ikke vært en eneste sjel som hadde brydd seg. Men når en katt havner i dunken et par timer, da er det millioner av folk som reagerer.
"Det skal ikke være nøtter i skoleboller, bare sånn gult."
  • 0
Jaaaa!!! For guds skyld!! Jeg syntes et menneske liv er MYE, MYE mer verdt en et katte liv! Og dere som mener det motsatte både i kommentarene over og andre steder i verden er sinnsyke!! Nok en gang, IDIOTER!

Er så enig med Moiseiwitsch!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Hvorfor er et menneskeliv "MYE, MYE" mere verdt enne et katteliv, filimonki?

Saken er oppblåst, ja.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Filimonki:
Jaaaa!!! For guds skyld!! Jeg syntes et menneske liv er MYE, MYE mer verdt en et katte liv! Og dere som mener det motsatte både i kommentarene over og andre steder i verden er sinnsyke!! Nok en gang, IDIOTER!

Er så enig med Moiseiwitsch!

Ett katte-liv trenger ikke å være mer verdt enn ett menneskeliv men de er ikke så langt fra hverandre.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
  • KlM
  • KlM
Snakk om å blåse en sak ut av proposjoner...
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Filimonki: Hvorfor er vi idioter bare fordi vi mener det motsatte av deg? En katt er en katt, et menneske er et menneske, er det virkelig så stor forskjell i hvor mye de er verdt?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Faunvik: Har du sett ham som kaster en hund ned på bakken fra en bro? Sånne folk burde råtne i skammekroken i helvete.
  • 0
Faunvik:

Fy faen! Sult henne i hjel...

Filimonki: Jeg regner med det bare er valper? Chill, ikke sant?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Hallo... Nå gjør dere akkurat det samme som folk gjør i forhold til denne saken.

Bare fordi jeg mener at et katteliv er mye, mye mindre verdt en et menneske liv, betyr det ikke at jeg hater dyr! Hvor DUM går det ann å bli?!

Sonic og Link: Jeg får så sinnsykt nok av det forvrengte bildet du har av ting!!! Jeg sier at et menneskeliv er mer verdt en et katteliv!! Også lurer du på hvorfor folk som mener det motsatte av meg er så idioter!!??!!?!

IIIIIDDDDIIIIIOOOOOOTTTT!!!!!!!

Det er synd på katten, og den fortjente det ikke, men for hel**te! La nå saken ligge!! Dama sa unnskyld, hva mer skal hun gjøre? Ta sitt eget liv, fordi hun kastet en katt i søpla?!?!

Lagt til 2010-09-02 22:48:
OK, bare for å legge til, noen her skjønner tydligvis ikke helt hva jeg mener. Så jeg tar det med caps lock!

SAKEN ER OPPBLÅST, OG MENNESKER ER MER VERDT EN KATTER!

Punktum.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Okay, vi vier livet oss til å bli dyrelskende fantikere som knerter dyreplager! I retning Punisher. Noen som er med?
Decyfered!
  • 0
Filimonki: Jeg er enig i at saken er opplåst, og jeg aksepterer at du mener mennesker er mer verdt en dyr, men jeg skjønner ikke forklaringen din på hvorfor de som mener det omvendte av deg er idioter.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!