Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Overskriften sier egentlig nok, men siden blogger skal være lange og.. 'Informasjons rike' Skriver jeg litt skiiit for dere. Siden dette er mitt første blogginnlegg, sier jeg: "Ta meg imot, med glede. Ellers tar jeg min M4A1 Colt Carbine, skyter deg i huet og sier enkelt og greit; Boom, headshot.. Bitch!" (No offence to women or female dogs, just so you know)

Litt om mitt tastatur, da.. Merket er Saitek og serien heter Eclipse. Man kan få den i rød, eller blå. (Fargen velger man da man kjøper den.)
Første gang jeg trykket på Space følte jeg buksene vokse.. Høhø..
Det er bare et utrolig digg tastatur, eller så har jeg hatt et ganske rævva tastatur sist gang..
I sammendrag er tastaturet billig, bra og awesome.

Vil gjerne få litt MW2, men det eneste problemet er at Steam er nede? Håper det er en ny patch så det blir litt kjappere internett in-game :)

Det jeg helst vil ha ut av mitt opphold her hos Gamereactor, er vel å lese andres anmeldelser å se om noen har de samme meningene som jeg har. Og selvfølgelig lese blogger til fremtidige venner.

Håper å bli her lenge, så ikke piss me off, ellers.. Ja, har skrevet det før..
  • 0
Deilig med nye dingsebomser!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Hehe. Skaffet meg en ny datamus jeg da
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Alltid morsomt med nye duppeditter Har selv Logitech G19 her, og er storfornøyd med det som gaming tastatur
  • 0
Hah, et nytt tastatur gjør utvilsomt underverk for gamingstasjonen. Søkte opp tastaturet du snakker om, og det ser utvilsomt rått ut! Høy "voksefaktor" !

Selv sitter jeg på et tastatur som er vel modent for utbytting. 100kr fra den første nettsiden jeg fant, husker ikke hva det var engang. Tastaturet har det gått hardt utover oppgjennom årene, endel knapper som virker om de vil, mye misfarging, og dessuten to knekte støtter holdt sammen av to kilo teip .

Tasturet du refererer til kan kanskje være noe å se på for min egen del!
Square Enix.
  • 0
Velkommen Jas0b Tastaturet ditt er faktisk bra og har spilt på det selv

Håper du finner deg til rette her hos oss og er det noe du lurer på så gjerne kontakt oss i redaksjonen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk for alle komentarer og respons! Setter pris på det!
  • 0
Du skulle ha kjøpt Saitek Eclipse II Er storførnøyd med det jeg
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!