Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Iphone i norge er oppskrytt. Fins tusenvis av andre veldig gode touch telefoner på markedet, men alle skal ha iphone. 6/7 stykker har iphone i klassen min...

Det apple kanskje scorer på er alle de ubrukelige appene, men som fortsatt er litt morsomme.

Fantomena: Er den ikke i norge nå da? En i klassen har Ipad, og han fikk den for 2-3 uker siden
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg synes Nokia N900 ser rå ut. Men det er en Internett-tablet, så den er litt større en vanlige mobiler.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer kris2ffer:
Super-amoled er tingen!


Har det på min Galaxy S også, bare med enda høyere oppløsning og enda større skjerm. Galaxy S er forøvrig den nærmeste konkurrenten til iPhone 4, hovedforskjellen er at Galaxy S er Android. Og en bedre mobil såklart.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Galaxy S= Den ultimate iPhone-killeren!!! Dersom du sier imot, så har jeg et spørsmål til deg: Kan du si 10 ting som er bedre med iPhone 4?
Benny
  • 0
Skjønner ikke hvorfor folk skal være så bullshitere mot iPhone. EniPhone er en utrolig bra mobil, og det er htc og Samsung mobiler også. Har en iPhone 3GS og digger den. Men om jeg skal kjøpe meg en ny mobil blir det nok den neste iPhonen som kommer.
  • 0
@benni-e og alle andre som "ikke liker" iphone...

ingen kan uttale seg om hvilke telefoner som er bedre utenat de har prøvd begge sånn er det bare.. dere kan si så mye dere vil av det ere leser på nettet , det betyr ikke det er sant... selv kan jeg ikke si noe imot en htc eller samsung fordi jeg ikke har hatt en.. har hatt en xperia og faen til drittmobil skal jeg aldri ha igjen...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Har en slik en sjøl! Gleder meg til å lese eple- anmeldelsene!
Knurr...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!