Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Missing Avatar
  • Hk0n
Etter mye om og men, har jeg og bEICHMANN bestemt oss for å lage en klan. Etter enda mer av om og men, fant vi ut navnet. Først hadde vi bestemt oss for "Norwegian Frag Guerrilla", men da våknet patriotene inni oss. De(Patriotene) greide å overbevise oss om at vi måtte holde norske og vi endret navn til Norsk Draps Gerilja. Det føler vi selv og patriotene, var et veldig viktig og godt valg.

Neida, det var ikke helt sånn det foregikk. Først kom jeg opp med Norwegian Frag Guerrilla, men bEICHMANN hadde konsumert litt for mange glass med Pepsi Max, derfor rapet han opp med navnet "Norsk Draps Gerilja". Det var genialt, akkuratt det vi var ute etter. Et morsomt, ikke så veldig seriøst navn, altså PERFEKT! Så vi ser litt rundt, spør de vi kjenner og vips! Så var vi seks stykker!

Etter bEICHMANN hadde mast lenge og vel, måtte jeg overgi meg. bEICHMANN ble med meg hjem, tegnet et awesome bilde, det største innen moderne kunst! Kort tid etter var bildet scannet inn og rett før vi skulle legge til klan inntsialene, kom det inn en melding på bEICHMANN's mobil. Pcen hans fra Komplett hadde ankommet posthuset i Asker, og kort tid senere var bEICHMANN på vei ned bakkene. Jeg ble etterlatt hjemme med min venn Jas0b.

Jeg valgte rød 8-bits skrift, og skort tid etter var bildet lastet opp på bildr.no. Linken ble lagt ut på klanen's steam-side, så medlemmer fikk fatt på den.

Vi ser fortsatt etter flere medlemmer, og enkelt er det ikke. De fleste er i en eller annen form for klan, så vi vet ikke hvor mange vi har å ta inn. Limiten har blitt satt på 20 stykker, men kjenner jeg meg selv rett, blir vi nok flere enn det etterhvert. Vi ser etter folk mellom 13 og 17. Vi spiller for det meste Counter Strike: Source, Alien Swarm, Call of Duty: Modern Warfare 2, Battle Field: Bad Company 2 og Team Fortress 2. Selvfølgelig blir Black Ops nednørda av oss, når den tid kommer. Det er ikke et krav å ha mikrofon, men det er en god fordel! Hvis du tror dette er noe for deg, ta kontakt med enten meg, eller med bEICHMANN. UMIDDELBART!

-Hk0n & bEICHMANN.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Lulz, samle fagklanen din da, og se om dere kan hamle opp mot DFH, Douchebags From Hell!!!!!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Kunne tenkt meg og joine denne her du. add meg på steam: stianbjoa , så kan vi snakkes der : p
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Fattigmann: Hamle opp med dere? Gjorde ikke jeg det med en av mine en gang?

toiletgamerduck: Godt å høre!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Jeg har faktisk allerede en klan. [NAF] men jeg har et spørsmål. Spiller dere på PC eller konsoll?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Ren PC-klan
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Vi må samle noen å splle Bad Company 2 en kveld
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
blir gjerne me i denne klanen, etter lang tid uten pc er jeg endelig back in tha game! steam id er psn_soldier ..... tror jeg ........
Er bare interessert i en threeway hvis den inneholder CrossfireX eller SLI
  • 0
fættnoobs
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Morsomt det her

Jeg spiller i en klan jeg. Den heter


NLJS
eller [NLJS]
Så brukernavnet mitt på ps3 blir [NLJS]Venom140

Vil du vite ka [NLJS] betyr?

Not Luck, Just Skill

Lagt til 2010-08-18 21:09:
By the way... Jeg kan Joine BFBC2
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Ine
  • Ine
Ord delings feil : D
Riddle me this
  • 0
Jeg jåiner æltse!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Hmm..... Kanskje dette er noe for meg.
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Maybe this is shit?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Får håpe det går bedre enn OH gikk. Holder meg unna klaner for resten av livet! xD
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
VixOrius: lolwut?

Venom140: Kult, vi sier ifra om tidspunktet.

Ine: Ingen blogg blir bra uten orddelings feil

ShinyBlade: Kanskje det

Noral: No shit included.

Jonaskram: OH? En klan som gikk "right down the toilet"?
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Sånn helt random: Kan alle medlemmene ha noen form for sosialistiske symbol i navnet/profilbilde på steam? Det kunne blitt kult nemlig...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
kvidogbleg: Vi skal ikke trenge det på de som ikke vil, men jeg skal legge det frem for de andre
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
  • Solx
  • Solx
F... har bare Mw1 og BC1 på Ps3 som jeg kan spille online
L. Do you know Death Gods love Apples?
  • 0
Gratulerer med ny klan folkens
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bernt Erik: Tusen takk
Nei men da så
  • 0
jeg har lyst til å bli med, Jeg har ingen av de spillene men jeg har starcraft 2 til pc det er et skikkelig bra online spill. Men jeg har tenkt til å kjøpe meg the orange box og Left 4 dead 1 og 2 til pc og counter strike. Men jeg har ikke steam enda.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
HAHAHAHAHHAH skrifefeil i en klan er ganske så gøy Men dessverre har jeg ikke BC2 til PC, for jeg hadde eid hele klanen på PS3, er nemlig en veteran i det
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
masterno: Jeg anbefaler deg å frastå fra L4D2! Ihvertfall jeg mener det er overvurdert.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Jeg er med hvis jeg får lov, har L4D, Cs, CSS, BF2 BF2142, BFBC2, mw2 (vacbanned tho), TF2


Er aktiv mest mulig innen pc-gaming

Steam: tarkins
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!