Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vel etter alle ryktene er det endelig offisielt at det beste rollespillet noen gang laget skal bryte sin eksklusivitet til Microsofts plattformer. Endelig skal 2'ern og foreløpig bare 2'ern komme til PS3, vel dette er INSANE goe nyheter til dere PS3 fans ute der som ikke har en 360. Mass Effect 2 skal komme til Sonys plattform den 11.januar 2011. Og dette betyr vel selvfølgelig at 3'ern også kommer til PS3? Datoen satt er foreløpig bare for Europa :D Men det kommer sikkert til andre deler av verden også. Og dersom du ikke har skaffet deg det eller kommer til å skaffe deg det så er du litt vel syk! For dette spillet er alt et rollespill bør være og er definisjonen av EPIC!!! Jeg håper også at 1'ern også kommer til PS3!

Vennligst legg igjen en kommentar :)
Link til video: http://www.youtube.com/watch?v=hZ4QNq3RVAI&playnext=1&vide
os=E3Mod5KoiUk&feature=sub


Kilder: Gameinformer.com
Benny
  • 0
Beste rollespillet noen gang var vel å ta veldig hardt i synes jeg. Men synes ikke dette er noen stor overraskelse egentlig. Har egentlig skjønt i lang tid nå at dette ble å skje. Har ingen planer om å skaffe dette, da spillet jeg heller Oblivion som jeg mener er det beste rollespillet ;)
  • 0
genialt! men skal ikke kjøpe det

(har collector`s edition på pc)


men er glad for at PS3 fans endelig får spille det.

ME2 spillet er bare det beste RPG spillet jeg har spilt.

kanskje Left 4 Dead 1 og 2 kommer også! lol
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Blir det ikke litt teit for PS3 eiere å hoppe rett inn i oppfølgeren?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
En svært hyggelig nyhet, uten tvil. Men hadde sett at det første Mass Effect hadde blitt sluppet sammen med Mass Effect 2 (som en slags bundle eller noe) Men mener at det er Microsoft som står som utvikler på det første Mass Effect? Hadde vel gjort seg om PS3-eiere hadde fått den fulle opplevelsen både fra 1 & 2.
  • 0
Whopedifuckedido! Dette har jeg ventet på, eneste som gjenstår nå, er å få det første spillet også til PS3!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Losten79:
Beste rollespillet noen gang var vel å ta veldig hardt i synes jeg.


Å i det hele tatt kalle det et rollespill er vel å ta ganske hardt i
This is great banter, it really is.
  • 0
Litt unødvendig i min mening
siden det du gjør i ME1 blir endret i ME2 så burde sony lansere en pakke med ME1 og ME2 sånn at Ps3 gamere får liksom samme opplevelse som xbox og pc hadde når de converterte karakter fra ME1 til ME2
  • 0
Kommentar.
  • 0
Fanboys, to your keyboards! Let the trolling begin!
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Jippi, har vært ganske interresert i dette spillet, men har manglet 360. Nå kommer det til PS3 så...vel, problem solved Håper man kan skjønne historien fra 2ern, i tilfelle 1ern ikke dukker opp på PS3.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Citerer Losten79:
Beste rollespillet noen gang var vel å ta veldig hardt i synes jeg.


Å i det hele tatt kalle det et rollespill er vel å ta ganske hardt i


Var det bloggers sa da Jeg bare svarte på hva han sa hehe. Men synes helt ærlig ikke dette spillet var så bra som alle skal ha det til å være.
  • 0
I Demand Uncharted on 360!
  • 0
hmm... Dette virker ikke som Microsoft, de er somregel ekle og griske og vil ikke dele.

HopeN vit dette: Uncharted er for bra til at 360 kan drive det. det er simpelt nok ikke mulig å få alt som de klarer på bluray på en vanlig dvd disk.
  • 0
joa, men spillet er fortsatt ræva
  • 0
Syntes dette er bra, og et skritt i riktig retning! Syntes det er kjipt at man må eie alle konsollene for å få med seg det beste av spill, istedenfor at alle de gode spillene kommer ut til alle konsoller (Nå mener jeg sånn som Xbox og PS3)!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Nå er det jo Sony som eier Uncharted og MS eier ikke Mass Effect.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Dersom ikke Mass Effect 1 kommer også er det ikke verdt noe for meg.
You're sleeping over, right?
  • 0
Ikke nødvendigvis det BESTE, men ennå veldig bra
  • 0
Hvis det ikke går med Uncharted så, I Demand God of War for 360!
  • 0
Siterer HopeN:
Hvis det ikke går med Uncharted så, I Demand God of War for 360!


...jeg lar deg finne ut av den der selv jeg bare
This is great banter, it really is.
  • 0
Jeg har mine grunner til å tro at 360en ikke hadde greid å håndtere Uncharted 2, noe som har blitt sagt før om... hva var det igjen? Å ja, hvert eneste PS3-eksklusive spill noensinne laget.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
HopeN vit dette: Uncharted er for bra til at 360 kan drive det. det er simpelt nok ikke mulig å få alt som de klarer på bluray på en vanlig dvd disk.

Hadde vel egentlig ikke noe problem, siden Mass effect 2 heller ikke fikk plass på en vanlig dvd disk....
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Artig det, men jeg tror jeg skal skaffe meg begge spillene til PC, da RPG og FPS vanligvis er best der.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Synes det var på tide jeg at spillet finner veien til PS3 Herlig spill som fortjner alle skyt det kan få
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!