Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Q4G2
  • Q4G2
ENDELIG LØRDAG!!!

Lørdag er den dagen som er aller best av alle dagene i uka

men det var ikke akkurat det jeg skulle si da ^^

i dag så kjøpte jeg godteri på butikken jeg kjøpte meg en pose potetgull og sure føtter og etter jeg hadde kjøpt så hadde jeg lyst til og smake på sure føtter og det gjorde jeg men da jeg hadde spist litt så skule jeg ta en til men det jeg tok opp var en sur cola flaske XD jeg fikk så latterkrampe at jeg nesten måtte rulle på bakken og le ^^ men nå har jeg spist opp cola flasken den var ikke så god da. Nå driver jeg og spiser potetgull og skal snart se en film WOHO GOD LØRDAG ALLE SAMMEN


Men snart er det skole -.- det er kjedelig noen begynner den 16 men jeg begynner den 23 :D

Q4G2
Q4G2
  • 0
U lucky basterd! Jeg begynner den 19. -.-'
  • 0
FFFFFFUUUUU Jeg begynner 16.

Gjør meg egentlig ingenting tbh.
Pic unrelated?
Fem-stjerners medlem
  • 0
BEST. BLOGG. EVAR.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Du er en av dem ja, som begynner 23? Jeg begynner derimot nå til onsdag, altså 18.. Ser ikke veldig fram til det, men holder humøret oppe med tanken på Mafia II som kommer ut neste fredag Ha en fortsatt trivelig lørdagskveld! Her blir det kino med dama!
Type here.
  • 0
  • Ine
  • Ine
OMG, jeg rulla på gulvet av latter! En av de sjeldne tilfellene av ekte ROFLing. Seriously.
Riddle me this
  • 0
Begynner den 23.
  • 0
Begynner 16. her, urettferdig!
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
fantomena : har du skole den 21 og 22 des ?
Q4G2
  • 0
Jeg begynner på skole den 21.
  • 0
Jeg begynner den 16. føkk!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
23? :o Begynner 18. jeg
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
*Finner en ledig flekk på gulvet og starter å...ROFLMAO*
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
*Finner en ledig flekk på gulvet og starter å...ROFLMAO*


Jeg er på nippet til å gjøre det samme!
Decyfered!
  • 0
Haha må si jeg lo av denne bloggen, men skjønte ikke helt den randonme latterkrampen

PS. Anbefaler . og ,
  • 0
Ingen som reagerte på at jeg skulle begynne på skole den 21.? Vi leser virkelig ikke kommentarene som folk skriver ovenfor, jeg gjorde det nå da
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
Hehe
Q4G2
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
19. her Helt ærlig, gruer jeg meg ikke. Bare seks-syv uker med skole nå, så er det ferie igjen!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
Ja det er jo greit ^^
Q4G2
  • 0
Vi begynner på skolen den 23 som er den dagen æ blir 14 (det e surt det)!!!!!!!!!!!
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
en venn av meg har også bursdag den dagen
Q4G2
  • 0
Fuck yeah! Motherfucking lørdag!!!!
Synd at det er søndag nå.: (
Haters gon' hate
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
BESTE BLOGGEN NOEN SINNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!