Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er ingen godt bevart hemmelighet at fredag er en av favorittdagene for oss i redaksjonen. Vi benytter anledningen til å tafse litt på Sonys nye bevegelseskontroll, og knipset like så greit sammen en liten bildekavalkade fra hendelsen.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Utifra disse bildene ser Move veldig ut som en Wii-kopi.

Jaja, det ser nå ut som om dere koste dere
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Move ser ut som en Wii kopi (Wii HD). Kinect ser ut som en PS Eye kopi med bedre kvalitet. Men jeg skal likevel ha både Move og Kinect.
  • 0
Ser morsomt ut, blir nok et kjøp av meg
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Ser ut som Daniel har stukket en pinne oppi ræva på frosken. Sikkert derfor han er så fornøyd!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Move ser egentlig ganske imponerende ut, men wii rip-off er det helt klart!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
God bildeserie. Jeg har ingen planer om å kjøpe Move, men kan hende det skjer hvis det imponerer!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Dere må komme med en anmeldelse av Move
*MacGyver Theme*
  • 0
Gr kommer alltid med anmeldelser av slike gadgeter
  • 0
Eyetoy introduserte "casual" markedet for en helt ny måte å spille på. Nintendo så potensialet og utviklet sin egen kontroll som skulle sikte litt innpå det markedet som Sony siktet til med Eyetoy. Microsoft lager senere sin egen kopi av eyetoy og Sony viderutviklet Playstation Eye slik at spillere kunne få en annen måte å spille på.
Så eneste som er direkte rip-off er Microsofts Natal.
  • 0
Noen andre som ser ironien i at det ikke er en PS3 synlig på noen av bildene, men på det siste bildet så kan man tydelig se en Xbox 360 helt nederst ved TVen?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Søt T-skjorte du har Kristian Move ser artig ut, kan ikke vente til jeg får prøve det
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
OMG LOL!!! Jævli geeqy æzz!!!!!!
  • 0
Hva sier fingern?
*MacGyver Theme*
  • 0
Venom 140:

G-E-E-Q-Y !!!! Do not make me spell it to you!!!!!!

LOL
  • 0
itte det eg leste så e det Nintendo så har kopiert Move.
Sony har hatt Move på tegnebrettet heilt siden Eye Toy kom ut.
ska bli kult å skyta med Move
komme nok ikkje te å selga.
kan kjøpa ein Wii te samme prisen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!