Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Pantera går i bakgrunn, for å få ut frustrasjon!

I mange år har jeg vært sony fan. Ps 1,2 og 3, Sony E mob tlf, sony bravia full hd tv osv.

Jeg har vært strålende fornøyd. Helt til ps3 tok kvelden, midt i Red Dead Redemption...

YLOD / YROD kall det hva dere vil, maskinen ville ikke leke med meg mer. Spillet satt fast inne i maskinen og jeg ville ikke ta sjansen på å bryte det opp, i frykt for garantien.

Leverte maskinen ( 1 ps3 som kom ). 1 mnd, ja EN MÅNED senere fikk jeg beskjed om at maskinen ikke kunne repareres ( bombe ) og at jeg måtte få ny.

Gadd ikke begynne å mase om at orginal maskinen var mye verdt, så jeg sa ja til en ny ps3. Gledet meg stort til å spille RDR igjen......

Men det er tydeligvis vanskelig å putte en cd i en konvolutt, deretter sende den til en adr i norge ( Norway up north ). Nå 2 (to) mnd senere venter jeg fortsatt på RDR.

Makan til kundebehandling har jeg aldri opplevd i hele mitt liv....
  • 0
Wait, what? LIKER DU PANTERA?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Cboy J-kins: Pantera er jo bra det, mange som liker det (selv om det kanskje ikke virker sånn med denne Justin Bieber-manian som er ute å går)

Ja, det skal ikke være lett dessverre. Heldigvis forekommer YROD mindre en RROD (hvist det er noen trøst).
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Gikk helt fint for meg når jeg sendte min PS3 til rep. Jeg dro til Expert, la maskinen på disken, fortalte hva problemet var og dro hjem. Akkurat en måned senere fikk jeg beskjed om at den var klar, dro og hentet den, og jeg gikk strålende fornøyd hjem med brand new PS3, uten å betale en skit for å sende den inn

Though jeg hadde ikke disk inni.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Too bad! F**n for en kundebehandling!
However, it's not the end of the world, right?
''eh'' - Link
  • 0
Blir redd når jeg hører sånt, hvis PS3en min tar kvelden også...skal jeg faenma grine
Håper det ordner seg, kompis
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
JEG ELSKER PANTERA!
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Hørt at Microsoft sin kundeservice er verre.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
MationMac: Amen to that!

Må si at det er trist at andre ps3 brukere lide. Jeg er dog PS3 Slim som er temmelig ny, så dette vil ikke skje før om et par år fra i dag. Og da er sikkert PS4 ute
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
MationMac og A to the H: Med microsoft sin så tok det meg 1 måned fra dagen de kom på døra, og da jeg fikk den tilbake. I tillegg så var det en ny konsoll jeg fikk pluss jeg fikk 1 måned gratis xbox live. Hvordan kan den være dårligere?

Vell, vi alle har forskjellige erfaringer med kundestøtte. Synd at dårlig service skjer med noen.
  • 0
Nå er verken Microsoft, Sony eller Nintendo kjent for å ha særlig god kundeservice på ødelagte maskiner o.l; men fettern min fikk ny PS3 bare 3 dager etter at hans gikk duken. Da fikk han med en ny versjon Uncharted 2 siden det satt fast i den gamle PS3'n.
Han var alt i alt ganske happy siden han hadde fått en 120GB versjon som oppgradering av den gamle 60GB versjonen han hadde.
Kålroten
  • 0
Siterer Master_bandit:
Med microsoft sin så tok det meg 1 måned fra dagen de kom på døra, og da jeg fikk den tilbake. I tillegg så var det en ny konsoll jeg fikk pluss jeg fikk 1 måned gratis xbox live. Hvordan kan den være dårligere?


Hos meg tok det kun to uker den ene gangen. Andre gangen tok det rundt en måned, men da bestilte jeg reperasjon på nett med et enkelt tastetrykk, så kom det en dude på døra, og jeg fikk den tilbake et par uker senere. Grunnen til at det tok så lang tid siste gangen var at UPS brukte tid på å få ut fingern og kjøre til huset mitt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Mener kjøpsloven sier noe om at når du leverer inn en ødelagt vare skal varen leveres tilbake innen rimelig tid, eller erstates. Mulig Sony mener over 2 mnd er rimelig tid....

Og ja Cboy, jeg digger Pantera.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!