Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I tillegg til å servere en av verdens første anmeldelser av gangstersimulatoren i magasinet som dukker opp til uken, kan vi også friste med norges første nettanmeldelse av Mafia II den 20. august.

Som de fleste sikkert vet har en spillbar demo funnet veien til flere av spillets formater, en herlig liten smakebit vel verdt å få med seg.

Ulumskheter i bagasjerommet: - Ja konstabel, bare skriv ut den fartsboten du.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Gleder meg virkelig til anmeldelsen. Men tipper på enten 8 eller 9/10. Demoen var iallfall ikke verdt en 10/10.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Gleder meg til anmeldelsen, personlig likte jeg ikke demoen. Men kanskje jeg skifter mening etter anmeldelsen, tiden vil vise.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
når kommer bladet?
  • 0
Gleder meg veldig til å lese anmeldelsen! Likte demoen veldig godt, til tross for en ganske dårlig PS3-versjon med grafiske feil og bugs.
Type here.
  • 0
10/10

'Nuff Said
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
spillte demoen på xbox 360 og...jøss den var dritbra
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Tipper 8/10 av spillet totalt. Grafikk får vel 8/10 maks på konsoll, mens pc versjonen får 9/10. Lyden var ingenting å klage på, digget musikken, og lydeffektene var kule, så minst 9/10 der. Gameplay 8/10 pga litt knøling med kontrollen her og der hehe Holdbarhet er vanskelig og si, fordi det avhenger av hvor underholdende historien blir Men skulle tippe 7-8/10 på holdbarhet
  • 0
Jeg synes demoen var dritbra på ps3. Grafikken var utrolig bra, vet ikke hva dere mener med grafiske feil, uannsett er demoen fra e3 som var for 2 måneder så tipper 2k har pusset det enda mer opp
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
@ Bulket testikkel:

Altså, grafikken på demoen var grei, men den var fortsatt ikke fin. Det var fordi den demoen er en eldre versjon, blant annet brukt på E3 som du selv sier. Jeg har sett bilder av hvordan den endelige versjonen ser ut, og den er lekker!
Type here.
  • 0
At folk i det hele tatt tenker på å nevne hvilken karakter de forventer at spillet skal få syns jeg er feil. Du kan ikke forvente at spillet får den og den karakteren. Det blir bare krangel og ekstremt syting i kommentarfeltet på anmeldelsen om spillet skulle få noe under 7/10. Kan alltids tro og håpe på at et spill er bra, men å forvente karakterer syns jeg er drøyt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Blir virkelig spennende å se, har bygd opp ganske store forhåpninger, derav forventninger!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!