LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Jeg har lagt merke til at det har blitt populært med fotoblogger nå for tiden, og det liker jeg. Som student som holder på å studere fotografi, gjør det meg alltid glad å se at andre enn meg har en viss lidenskap innen kunsten, så derfor tenkte jeg at jeg også skulle bryne meg på en aldri så liten fotoblogg.

      I denne bloggen har jeg valgt ut fem av mine bilder, anledningene, stedene og tingene er helt forskjellige. Men jeg skal på mitt beste gjøre en fin liten beskrivelse av alle de fem bildene jeg har valgt ut. Kameraet i bruk er ett trofast og helt ok, Canon EOS 450D. Et kamera de fleste nybegynnere av speilrefleks har, ett brukervennlig og godt kamera.

      Men nå over til bildene, det er første gang jeg mekker sammen en linje av bilder i Photoshop, så dere får tilgi meg om det ser nogenlunde grusomt ut. Med det, håper jeg dere liker ivertfall ett av bildene. Enjoy!

      PS! I bunnen av bloggen finner dere en link med større utgaver av bildene!

      <bild>

      Bilde 1: I dette bildet har jeg tatt den store stygge bamsen av Muppet Shows Animal, og satt fyr på ham. Dette skjedde under en rengjøring på loftet. R.I.P
      Bilde 2: Dette bildet ble tatt i New York City's handelsdistrikt, mer eksakt like ved Ground Zero.
      Bilde 3: På karnevall i Venezia, bildet viser to mimere som viste seg å være...svært fotogene.
      Bilde 4: Heisekraner ved Ground Zero, hvor det for tiden foregår en enorm gjennoppbygning av World Trade Center, om jeg ikke forsto det veldig feil. Planlegges det nå tolv nye bygninger i nærheten av Ground Zero.
      Bilde 5: Fra en bilkirkegård i Tocksfors, Sverige. På dette stedet var det flere hundre gamle biler ute i skogen, ett syn for envher bil entusiast.

      Her er link med større utgaver av bildene:
      http://s773.photobucket.com/albums/yy13/Brother_of_Agony/Som
      ething%20of%20everything/?action=view&current=IMG_5568.jpg
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      • Missing Avatar
      • Hk0n
      Utrolig fine bilder! Ser frem til flere blogger
      "Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
      • 0
      Hvordan får man tekst under bilder? Og hvordan får man mange bilder?
      Website: http://mationmac.com/
      • 0
      Hk0n:
      Takker for det, blir det nok respons skal du ikke se bort ifra at det blir flere blogger

      MationMac:
      Du skriver <bild > Uten mellomrom, da vil bildet dukke opp der teksten står. For å få mange bilder må man ta de bildene man ønsker, derreter lime dem sammen til ett langt bilde i f.eks Paint, Photoshop eller lignende.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Fine bilder : o.

      Likte spesielt godt det siste, for det virker som om det er en litt creepy atmosfære .
      • 0
      Flakey:
      Takker, får nesten den samme følelsen av det bildet. Viste bildet til en jeg er onkel til. Han hatet den bamsen og var livredd den. Nå som den har flammer rundt seg ble den plutselig enda mer skummel. Jeg skjønner ham egentlig veldig godt
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      • Ine
      • Ine
      Utrolig kule bilder
      Riddle me this
      • 0
      Takker
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Jeg kondolerer for ditt "tap" av bamsen

      Ser du er flink til å ta bilder, selv likte jeg det første best
      "............." - Link (TLOZ)
      • 0
      Haha, takker. Ser ut til at mange likte "heksebrenningen". Eller "bamsebrenningen"
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Du brenner muppets.... ?
      O.O
      • 0
      Man må lide for kunsten, og noen ganger er det best når det går utover andre enn seg selv
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Virkelig fine bilder DSN Jeg tror jeg likte best de to øverste bildene. Jeg var selv på ground zero i sommer og det var ett stilig bilde du hadde tatt der.
      All work and no play makes zatzinki a dull boy
      • 0
      Liker 2. og siste bildet.

      2. bildet har litt action og med de kraftige skyggene, utrolig kult.

      Siste bildet er bare fantastisk! Svart hvitt og med slike skygger. Og spess bilen, jeg likte veldig godt det bildet!
      Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
      • 0
      Bilkirkegården var MAX creepypasta. Fine bilder!
      "We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
      • 0
      Den siste var best
      *MacGyver Theme*
      • 0
      zatzinki:
      Takker, min personlige favoritt av de fem bildene er det andre bildet. Glad du likte dem

      360 guy:
      Takker, fokuserte veldig på skyggene i det andre og siste bildet. Kult at du legger merke til slike detaljer

      Yuggo:
      Haha, ja. Creepfaktoren på det stedet var enorm. Skulle likt å sett de som ville ha overnattet i telt der. Og takker

      Venom:
      Takker
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Imponerende bilder.
      Personlig likte jeg nummer 4 best.
      Digger fargekontrastene, med den kritthvite himmelen, og de kullsvarte heisekranene/bygningene (med et snev av gråtone).
      Liker også vinkelen du har valgt for bildet.
      Hei.
      • 0
      Flotte bilder...

      Du kan tro jeg spekulerte hva det første skulle forestille, før jeg leste teksten til slutt... Flammer og ett svært øye...wierd, men ganske kuult egentlig.
      ..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
      • 0
      Jeg syntes egentlig muppet brenningen så VELDIG animert ut.

      Men det sa mine øyner
      *MacGyver Theme*
      • 0
      Babalu:
      Takker, må innrømme at jeg stilte en liten smule opp på kontrasten i det bildet, så det er 99,9% ekte. Så det er litt redigering med i bildet.

      S-H:
      Takk!
      Hehe, tror de fleste undres litt på hva det er for noe.

      Venom:
      Bildet er 100% ekte. Hvordan du klarer å få det til å se animert ut forstår jeg ikke.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      På mini versonen ser det så uvirkelig ut men på Photobucket(?) så ser jeg at det var ekte.

      DU SKAL ORDNE FLERE BILDEBLOGGER

      If not...
      *MacGyver Theme*
      • 0
      Ah, da skjønner jeg litt bedre. Ser det selv, nå som du nevner det.

      Lovte meg selv at jeg skulle legge ut en ny blogg om jeg fikk femten eller mer kommentarer på bloggen, så da ser det ut til at det blir en ny blogg, kanskje til helgen, kanskje til neste uke
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Jeg digger bildene dine ^^
      Hvilket kamera bruker du?
      Hva er det egentlig som definerer deg?
      • 0
      Du kan da ikke brenne Animal
      Han er jo verdens beste trommeslager!!!
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!