Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Den første Black Ops multiplayer teaseren har kommet, og etter min mening AWESOME!!!!! Spillet ser ikke så alt for likt ut som MW2 og det ser mer balansert ut. Enkelte nye killstreaks ble vist og nye våpen. Det er også mulighet til å filme gameplayet ditt akkurat som i spill som Halo 3 og Uncharted 2! Mer info kommer den 1.september!

Link: http://www.youtube.com/watch?v=n-EiIYgC_rw&playnext=1&video
s=t_w9zr1jM5c


Bildet er IKKE fra multiplayeren.
Benny
  • 0
Nice!!!! Så gjennom en 5-6 ganger før jeg posta nå

Sjekk han fyren som kaster seg på magen på 0:38

Ser ut som om Pedo missilen blir annerledes ettersom den kommer rett mot sniperen mot slutten der.

Den fjernstyrte bilen vet jeg ikke helt hva jeg synes om, den passa liksom ikke inn, men får se hvor kraftig den er, den drepte ihvertfall de to ved rekkverket.

kameraet tipper jeg blir mye brukt i SnD og er sikkert rundt 5 killstreak, armbrøsten så tøff ut, ettersom den sprenger, så om du hitter noen er du nesten sikra et kill.

Resten så utrolig tøft ut
Fem-stjerners medlem
  • 0
Nice ^^
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Ser skikkelig tøft ut.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Håper kamera blir equipment!

Lagt til 2010-08-09 20:11:
Da blir det epicamp på høyt plan!
Decyfered!
  • 0
Se 0:38! Kaster han ene fyren seg fremover, eller hva skjer?? Hadde egentlig vært litt vilt!

Likte også den roboten man kan styre! Liker sånt!!

Enig med at våpnene så bedre balansert ut, men ble litt skuffet av at opplevelsen ser like kaotisk ut med sprengstoffer og alt som i MW2...

Lurer også på hva det greiene oppi venstre hjørnet var, helt på starten av traileren
  • 0
huff.... va gamere har falt. Jeg husket de gamle dagene når vi spilte COD 4. Kjempe spill.
Nå har hele cod serien blitt ødelagt. De lager bare nye våpen og baner. Ønsker at spill som virkelig fortjener gode salg får det. Ikke slike spill.

Og noe annet jeg vil si er hvor hysterisk teit det er at noen sier MW2 campgainen er bra. De sier det bare fordi Slow mo og action er det eneste.
Historie(god historie) er en mangelvare i spill disse dager. Jaja, skal ikke si mer om dette nå. Fikk lyst til å spille spill some Minecraft, Half-Life osv for det er Virkelige spill.

Får kanskje noen uvenner fordi jeg sier dette, men så får være. Håper jeg ikke ødelagte bloggen din
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Lurer også på hva det greiene oppi venstre hjørnet var, helt på starten av traileren

Kameraet du ser når han dreper den første personen, du ser han går bort til et stativ og trykker elns) for å plukke opp camera stick. Se det en gang til og følg med på radaren hans så ser du at han skyter personen, så ser du at han plukker opp cam'en.
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Fy faen, gleder meg bare mer, og mer!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Har bestemt meg at om man ikke trenger å ha forhåndsbestilt spillet for å bli med i betaen besiller jeg ikke spillet før i begynnelsen av Oktober, må man ha forhåndsbestilt for å bli med i betaen bestiller jeg så raskt som mulig
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer fantomena:
Har bestemt meg at om man ikke trenger å ha forhåndsbestilt spillet for å bli med i betaen besiller jeg ikke spillet før i begynnelsen av Oktober, må man ha forhåndsbestilt for å bli med i betaen bestiller jeg så raskt som mulig


Noen som vet hvor man kan få forhåndsbestilt? Altså i dette tidspunkt. Er det noen i det hele tatt?
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Laughed my ass off når han sniperduden ble drept av en rakett. Der får de camperene en lærepenge! Og det siste, killcam eller hva det var, liksom helt på slutten, var dødskult.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Laughed my ass off når han sniperduden ble drept av en rakett. Der får de camperene en lærepenge! Og det siste, killcam eller hva det var, liksom helt på slutten, var dødskult.

Syns det blir feil å kalle snipere campere og noober når de camper... En sniper skal ikke løpe rundt som en tulling, men skal finne seg skjulte, men oversiktlige plasser og ta ut fiender etter fiender CoD har ødelagt synet på snipere
  • 0
Det så bare mega awesome ut! Men det syntes jeg når de første MW2 MP trailerene kom ut..

Banene så ihvertfall nice ut, med at det skjer ting mens man spiller, litt sånn som på UC2!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Black ops blir ett kjøp. Men den knife gunen er værre en Commando?
  • 0
Syns det blir feil å kalle snipere campere og noober når de camper... En sniper skal ikke løpe rundt som en tulling, men skal finne seg skjulte, men oversiktlige plasser og ta ut fiender etter fiender CoD har ødelagt synet på snipere

I lolled....serr?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Det så veldig tøft ut og håper de har tatt vekk det plagsomste fra MW2, men selvom spillet ser kult ut synes jeg Treyach er feige. De dilter bare etter IW og hvis det kommer noe nytt fett i mw3 kommer nok sikkert Treyach til å ha det med i sitt nye spill.

Predator: Ja du har nok rett, det er så sykt realistisk å heller løpe rundt å ta 360 ballett sving å drepe noen mens de holder en 17 kg tung sniper
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Hvis dere ser fra 0:10 til 0:14 på våpenet til han som reloader, kan du se en smiley! Awesome!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
As expected, they ripped off Modern Warfare 2 BIG TIME. Spiller heller dritten ut av Red Dead Redemption enn multiplayeren i dette spillet. Veldig, veldig lei av COD nå...
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Ser egentlig veldig lame ut, håper virkelig ikke jeg er den eneste. CoD er ødelagt av Activision. Tror ikke levetiden på cod spill kommer til å være så mye nå fremover, MW2 dør vel ut 3 måneder etter Black Ops release, men målet mitt om å komme i i hvertfall 3 prestige stopper ikke etter BO release. Tipper det blir mange dårlige folk igjen i MW2 siden de sykeste veteranene bytter spill etter hvert som de kommer ut. Jeg holder meg til CoD4 som ser ut til å ha noen år til.
  • 0
Nice, awesome, Uber, yippie! Thank u benni-e!! U made my day
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Det er en liten forskjell mellom quickscopere og hardscopere. Quickscopere har det artigere! Den som er ute etter et spill som er realistisk må lente lenge. Vil du virkelig dø i et spill for så å få en skjerm som sier game over og du aldri får spilt igjen? Kom igjen... Serr? ; )
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Anbefaler alle å lese Smæ sin nyeste blogg
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
lol, takk Eplemos Håper flere sier seg enig med oss!
  • 0
Tror kameraet blir equipment, men når du bruker det, så kan du ikke se radaren. Godt kompromis, dét.

Ellers liker jeg det jeg ser, og gleder meg veldig til første september^^
Daylight come and we wanna go home.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!