Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er uenig med karakteren, men en ellers grei anmeldelse. Jeg synes har sleight of hand pro har ødelagt MW2 sniping. Det har liksom blitt for enkelt. Jeg skal nå ikke gå rundt og høres blærete ut, men jeg liker sniping bedre på WaW og CoD4 hvor siktet brukte lengre tid på å komme inn. Og kanskje du kan legge til en film som eksempel. (F. Eks IReapzz Sniper montage 4) Takk for meg : )
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Helt enig med Cboy, snikskyting i MW2 er altfor urealistisk. Kartene er rett og slett ikke beregnet på snikskyting, de er altfor små, og det å finne nye steder å gjemme seg (også kalt re-locate, noe som er noe av det viktigste med snikskyting) innebærer alltid å løpe rundt som en idiot fra en plass til en annen sånn at alle kan se deg. Og har du noen sett noen "quick-scope" i virkeligheten?

Nei, hvis du vil leke snikskyter så spill BC2, selv om det ikke er perfekt, så er det ihvertfall lagt bedre enn MW2.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Skal man virkelig klage på snipingen fordi det er urealistisk. Men kan like godt quickscope på hardcore mode i BC2...
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Så nå skal du lage en bloggserie om sniping?
Det hadde vært gøy benni-e!
Safety first!
  • 0
Ja, tenkte at det kunne blitt veldig gøy ettersom jeg nesten ikke gjør noe annet en sniping.
Benny
  • 0
herregud at det finnes folk som anmelder sniping det er retarda
  • 0
Keffor e d så retarda?? Kanskje nogen inntressere seg i sniping!
Benny
  • 0
Synes det er kult at noen gjør det, blir noe annet å følge med på. som du sa, anmeld sniping i BC2. ;)
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Dere komme sikkert t å se skikkelig mye sniping anmeldelsa av meg ja. Får PS3'en tebage i dag, så om 1 uga e de sikkert ein anmeldelse av BC2 si sniping!
Benny
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!